Oeh, die roze tinten!
Ik sta op het punt om een nieuw gezicht te kopen bij Paula’s Choice. Hebben jullie nog ultieme tips of afraders die me aan het twijfelen kunnen brengen?
Wachten tot vogue shopping night! Dan krijg je 20% korting. Zie hier
En verder ben ik heel tevreden over het merk. Heb een heel gevoelige gecombineerde huid en gebruik nu retinol, bha lotion (om de dag) en elke ochtend een anti-age serum met vitamine c.
Best simpele lewk maar voor het eerst sinds tijden weer tijd gemaakt voor make-up, voelt toch fijn!
edit ook wel leuk om mijn lipstick te laten zien misschien. Lisa Eldridge: Muse
Omg dankjewel voor de tip! Dat gaat me zoveel schelen
Oeh en ik heb dezelfde huid als jij en ook retinol en de bha op mn lijstje staan, goed om te horen dat die bevallen!
Weet iemand of charlotte tilbury ooit ergens met korting te koop is? Bij asos heb ik 10 procent korting maar datgene wat ik wil is niet op voorraad
Ik zou het op de site zelf kopen want dan krijg je vaak bij je eerste bestelling korting of gratis dingen, in de Bijenkorf zal het nog wel even duren denk ik
zag bij Debbie dat je met haar code 20,- korting krijg op de site van Charlotte zelf. Misschien zijn er meer van dat soort friend codes te vinden.
Omg jaaaa mijn Lisa Eldridge lipsticks zijn binnen!
Die van mij kwam gisteren binnen, hij is zo mooi
Jaaa de gouden huls alleen al, maar vind de lipstick ook heel fijn. Romige formule, blijft goed zitten en mooie kleur. Ik ben heel tevreden.
Ik vind die van Fenty heel fijn!
Zo’n mooie kleur
Iemand nog tips voor een fijne mascara? Ik moet een nieuwe bestellen en nu bij douglas nog stapelkorting dus dat is wel fijn.
Ik heb al veel mascara’s geprobeerd (too faced better than sex, le volume de chanel, benefit they’re real, max factor, clinique,…), en ben van de meeste wel fan maar probeer er graag telkens een nieuwe om dat echte wauw-effect te vinden.
Helena Rubenstein Lash Queen Feline
Super fijn borsteltje en geweldige verpakking.
@voortaan Refectocil is erg fijn.
Ik ben echt een mega fan van Catrice Eyeconista mascara. Zit in een rosegoude verpakking en kost €4,99. Die mascara op zichzelf is mooi, maar gecombineerd met de Be Scandalous mascara van BeCreative is het echt een wauw effect bij mij. In het begin was ik geen fan van de Be Scandalous omdat het borsteltje echt gigantisch is, maar als 2e mascara is het echt top.
Ik gebruik ook al jaren Refectocil, heel tevreden over!
Omg ik wil die zó graag maar ik vind 'm nergens
Hij komt binnenkort op cultbeauty.com en eind oktober is er een restock op de Franse sephora. Ik vind het echt een prachtig pallete. Ik zou hem alleen niet aanraden als je niet tegen sterke geuren kan, hij heeft echt een intense geur