Het Beautytopic #2 (Deel 1)

In de mini zitten de meest gebruikte kleuren van het grote palette staat erbij.
Ik vind de verschillen in reviews ook heel lastig. Oogschaduw is voor mij namelijk compleet nieuw, maar wil best wat uitgeven om meteen een goede set te hebben waar ik zelfs als noob mee kan werken.

Dat denk ik dat de CT sowieso beter voor je is, de too faced is absoluut niet roze-achtig!

Dan zou ik eerder voor Urban Decay palette gaan, een van de Naked paletten. Die zijn makkelijker om mee te werken en mooie kleuren. Zeker als je echt wil beginnen.

EOTD met nikkie x beautybay. Nu naar een kinderverjaardag :ok_hand:t2:

40 likes

Ohja, die was ik helemaal vergeten. Hoor je voor mijn gevoel ook minder over tegenwoordig. Maar dankje! Ik ga daar dan eens naar kijken.

1 like

Normaal ontwijk ik glitter altijd😂 Op het kaartje dat bij het palette zit, stond volgens mij dat je het ook met een kwast kan aanbrengen. Volgende keer gebruik ik mijn vingers wel gewoon

Perfecte look :heart:

1 like

Ik heb deze en ben er superblij mee. Maak er mooie looks mee en ik vind de pigmentatie heel goed. Veel beter in ieder geval dan mijn MAC oogschaduw, kan het alleen daarmee vergelijken. De oogschaduws zijn zacht en blenden ook goed. De glitters breng ik inderdaad aan met mijn vingers en vind ik ook suuupermooi!

Heb je een quad of een grotere palette?

Ik heb van MAC een groot samengesteld palette

Ik heb het Too Faced palette en op zich gebruik ik 'm wel graag maar de shimmers gebruik je best met je vingers of het gaat mis.
Ik ben ook wel grote fan van het Nars Afterglow palette, ook wel best wat roze. Of Love palette van Natasha Denona? Heb ik zelf niet maar wel andere midi size paletten van haar en de kwaliteit is echt subliem!

Ik heb het pallete ook en vind hem erg fijn. De glitters idd met je vingers aanbrengen

Welke eyeshadow primer gebruiken jullie? Ik heb 1 van etos, maar die smeert niet goed uit( en is ook oud, haha). Het liefst 1 die gewoon in een normale winkel in de stad te koop is.

Ik gebruik altijd de urban decay primer potion, meestal de original, maar ik vind de anti aging ook fijn. Wel prijzig maar je doet echt heel lang met zo’n tube

UD primer potion! Ik heb volgens mij die in de kleur ‘eden’? Hij heeft iig wel een kleur, zodat je geen aderen ofzo meer ziet.

Heb ook goede dingen gehoord over die van zoeva :slight_smile:

1 like

Maar die is toch niet in een fysieke winkel te koop? Of wel?

Urban Decay is te koop bij Ici Paris, maar alleen in bepaalde filialen. Ik denk dat je online wel kan vinden in welke filialen precies het verkocht wordt.

Deze! Heb nog geen fijnere budget variant gevonden dan deze, gebruik deze al een hele tijd.

image

2 likes

https://www.iciparisxl.nl/nl/ud-winkels

1 like

Dichtbijzijnde is volgende, hahaha.

Maar thanks! Dan moet deze wel echt goed zijn

1 like