Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja! Echt raar en die kaarten zijn ook duur :joy:

1 like

Ja ik hoop het… hoopte misschien op een black friday actie ofzo. Maar met kerst zou ook nog prima zijn

Ik hoop ook op black friday, moet echt weer maar ga niet de volle mep betalen voor die stomme rimpel.

Ik heb net mijn 3e behandeling (elke keer 6 weken ertussen) gehad en ze is héél subtiel begonnen, ze had het ook in één keer deze tint kunnen krijgen maar ik vond dit heel fijn.

Wellicht is dat een optie?

Edit: bij Powder brows is het de eerste 2 weken inderdaad heel heftig, maar wat er overblijft is echt heel mooi!

1 like

Ik twijfel nog tussen microblade en power brows. Maar goed bespreken vooraleer ik ze laat beginnen.

Als je subtiel wilt zou ik powderbrows doen!

1 like

Powderbrows echt aanrader

2 likes

Heb wat makeup te koop. :poop:

Urban Decay Naked Smokey - wel meerdere keren gebruikt.

Kat von D Shade + Light Plum. 5x gebruikt

Mac Blush Melba. 2x gebruikt

2 x kleine Nars Orgasm. 1x ongebruikt in doosje. 1x geswatcht.

Nudestix Nudies Glow in Bubbly Bee. 5x gebruikt

edit; mijn hemel lekker smoezelige foto’s…

1 like

Vandaag is roze

7 likes

Ik heb vandaag mijn LookFantastic BeautyChest binnen gekregen. De Kevyn Aucoin blush is helaas wel in de kleur die me het minst mooi lijkt (Grapevine), is er heel toevallig een forummer die de chest ook heeft besteld en een andere kleur heeft ontvangen en wil ruilen?

Ik denk een autocorrect op asymmetrische :smile:

Edit: O, dat was al bekend!

2 likes

Volgens mij was de bananenshampoo van the body shop ook als en parabeen vrij.

1 like

Hema Repair Shampoo is erg prettig.
Ik gebruik ook Aveda Shampure, maar dat koop je bij de kapper of online.

1 like

Wat wil je voor de Melba blush? :upside_down_face:

Douglas verkoopt ook aveda! (En zalando ook)

Klopt, online, maar @ParisDarling vraagt naar fysieke winkels, en ik dacht dat de Douglas het niet instore verkocht. Of toch?

Hm ik interpreteerde “in de Nederlandse winkels” niet perse als offline.
Maar aveda is ook in de fysieke winkels te vinden. Wellicht niet alle artikelen in alle winkels.

1 like

Aah ik volg je vraag even. Heb mn haar roze geverfd (:princess:), maar gebruik normaal altijd vrij natuurlijke shampoo: de zeezoutshampoo van dr organics of de bar van lush, want heb best wel eczeem op mn hoofd :grimacing:

Nu zoek ik dus eigenlijk een natuurlijke shampoo die ook goed is voor kleurbehoud bestaat dit überhaupt haha??

Het helpt al veel als er geen citric acid in je shampoo zit! Een paar jaar geleden was ik model voor een haar kleur wedstrijd, en had ik een dag na het verven mijn haar gewassen met een shampoo speciaal voor kleur, maar die citric acid bevatte. Alle kleur was eruit, de stylist was zo boos :frowning:

1 like

ruikt naar frambozensnoep

1 like