Het Beautytopic #3

Ik heb traangootfillers gehad en ik wou dat ik het geld had om het weer te doen. Maakte echt een enorm verschil en ik mis het :sweat_smile:

2 likes

Voor wallen of donkere kringen?

2 likes

Donkere kringen!

1 like

Ik ben stiekem ook heel nieuwsgierig naar traangootfillers voor mijn wallen.

2 likes

Oh daar had ik nog nooit van gehoord bij donkere kringen, ik ga mij even inlezen :blush:

Heb even mijn voor- en nafoto erbij gezocht :blush:

8 likes

Heeft iemand een aanrader voor een fijne dagcreme? Ik heb een normale tot gemengde huid, max €30 wil ik uitgeven. Ik lees vaak over Kiehls ultra facial cream. İs die wat?

2 likes

Embryolisse

Die had ik uit een Advent kalender. Prima crème maar niet heel bijzonder.

3 likes

Ja die vind ik zelf heel fijn. Kan niet zo goed tegen veel crèmes ivm snel allergie. Deze is fijn.

2 likes

Ik vind die goed, gebruik ook die van the ordinary en ole henrikson (de oranje lijn)

Zijn er tips om lippenstift langer mooi te houden op je lippen?
Ik heb droge lippen dus ik doe er lippenbalsem onder waardoor ie sowieso sneller vervaagd (denk ik). Zijn er tips om de kleur dan langer mooi te houden? (Het is een lippenstift van Mac trouwens)

1 like

Ik vind de prep en prime lip primer van Mac erg goed. Even een minuutje laten ‘opdrogen’ dan begint ie een beetje te plakken en dan je lipstick opdoen

4 likes

Wat voor lipstick heb je? Een matte is bijv droger maar blijft langer zitten, maar als je er balsem onder doet heeft dat matte natuurlijk minder effect. Een lipliner helpt vaak, misschien lippenbalsem nĂĄ de lipstick proberen? Of een ander soort lipstick die wat voedender is zodat je geen lippenbalsem meer nodig hebt er onder.

2 likes

Deze van Mac:

Ik zal eens kijken of het beter blijft zitten met de lippenstift onder de balsem! Hopelijk zijn m’n lippen straks minder droog als het wat mooier weer blijft, dan kan ik alleen lippenstift op doen

1 like

Welke lippenbalsem werd laatst nou aangeprezen hier?
Kan het niet vinden en ik ben door m’n voorraad heen dus wilde deze proberen.

4 likes

Yes thanks!!

2 likes

Wat lief, dankjewel!:blush: En wat een mooi resultaat zeg!:innocent: hoe lang bleef het zo?

4 likes

Mijn traangootjes zijn opgevuld met Teosyal Redensity II, dat blijft zo’n 1,5 jaar zitten (al vonden mensen dat je het verschil na 2 jaar nog kon zien, maar daar ben ik zelf minder van overtuigd haha). Omdat het hyaluronzuur bevat verbetert het de huid oppervlakkig ook dus het is best een tof product!

3 likes

Ja ik gebruik die met 12%. Mijn huid heeft zelden goed gereageerd op pure Vitamine C. Die met 23% is een beetje een gritty creme, omdat der L-ascorbic acid poeder in zit. Anders hebben ze een 15% in een olie-achtig spulletje.
Deze dame geeft veel uitleg over vitamine C en de verschillende derivaten, en geeft daar ook verschillende producten bij. Ze zegt veel over de textuur en de werking. Er is ook nog een deel 2.

Verder is er ook nog dit overzicht van de Vitamine C producten van TO:

3 likes