Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Deze proefjes lagen voor een euro bij mijn etos, dit is fijn spul toch?

4 likes

Wat is een fijne handcreme/bodylotion die in een pompflacon wordt verkocht? Ik wil een pompje naast mijn handzeep neerzetten, want m’n handen zijn zoooo droog door al dat wassen.

Reiniger ken ik niet, maar de dagcreme is geweldig. De nachtcreme (of moisturizer zonder spf) ook!

Mooi rituals setje?

1 like

Yessssss ben geweest en ben zó blij! Het geneest tot nu toe ook mega netjes. Vriend viel het bijna niet op, wat eigenlijk goed is want dan is het heel natuurlijk gedaan haha! Over 6 weken eerste nabehandeling.

6 likes

Sorry dubbel post: maar ik ga straks naar de Bijenkorf voor Charlotte Tilbury, wat moet ik naar de flawless filter en een foundation écht hebben?

Ik vind de Pillow talk lipstick en lip cheat heel fijn. Lipstick Glowing Jen uit de hot lips 2 collectie vind ik ook erg mooi.
Heb gister de Magic away concealor gekocht, daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Heb verder de wonderglow, maar daarvan vind ik de glow een beetje tegenvallen.

1 like

Ja die meng je met developer. Zat bij mij erbij!

1 like

Ik heb een nieuw pincet nodig. Is Tweezerman echt de beste? Of hebben jullie andere tips?

Wat mij betreft is Tweezerman echt de beste!

1 like

Ik ben zo gelukkig.

💸💸💸

71 likes

Oh geweldig :heart_eyes:

1 like

Love it! Ik heb die foundation dit weekend ook gekocht, ben heel erg benieuwd hoe die bevalt !

1 like

Haha neeee juist leuk! En idd het is best prijzig, maar door 5 cadeaubonnen kwam ik al een heel eind :joy: en als ze op zijn zie ik wel verder.

2 likes

Bronze & glow is echt mijn lievelings :heart_eyes:
Ik hou echt van dat spul,mijn gezicht is gewoon on point als ik hem gebruik (mag ik dat zeggen vanmezelf? ja dat mag ik zeggen).

3 likes

Heb je nog aanraders voor kwasten voor die bronzer en highlighter?

1 like

Ik gebruik al jaren mijn RT kwasten,en die zijn echt prima.Ze kunnen namelijk best wel wat te poederig zijn (als je snapt wat ik bedoel) een zachte kwast is dus wel aan te raden (ik gebruik de blush brush voor beiden).

1 like

Ja! Ik heb die van mij voor mijn 20e verjaardag gekocht en word volgend jaar 30 en hij is nog steeds scherp

1 like

Tweezerman fan hier! Ik heb de mini (in roze), is toch weer wat goedkoper dan de fullsize en werkt perfect

2 likes

Er werd hier laatst door iemand een zonnebrand getipt die je over je make-up kon sprayen gedurende de dag. Ik kan het niet meer terug vinden. Weet iemand welke dit was?