Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik denk deze!

1 like

Ik ga dan persoonlijk liever voor La Roche Posay. Heb nogal een “probleem” huid en vind denk ik Garnier dan te agressief. Maar bedankt voor je tip!

Ik heb ook de normale besteld! De mist is alleen zodat ik deze door de dag een keer kan sprayen als ik make-up op heb. De creme heeft sowieso mijn voorkeur. Maar bedankt voor de info! Het is geen grote bus dus als het niet prettig is ga ik weer op zoek naar iets anders!

Sinds 9 juni heb ik wimper extensions, maar bijna iedere dag valt er wel een wimper of twee vanaf. Soms staan wimpers ook scheef/buigen naar beneden. Ik heb dit tegen de dame gezegd die ze heeft gezet en zij zegt dat 1 wimper per dag wel normaal is. Ik vind 't eerlijk gezegd niet kunnen voor de €35 die ik betaald heb. Is dit inderdaad normaal?

Ja, je eigen wimpers vallen ook uit maar die zijn kleiner dus dat valt minder op. Dat is het nadeel met extensions, op een gegeven moment krijg je gaten en gaan ze door elkaar staan.

2 likes

35 euro is wel heel goedkoop voor een nieuwe set wimpers. Met goede lijm en als ze goed gezet zijn, kunnen ze 2 weken echt mooi blijven en dan derde week doe je bijvulling.

2 likes

Duidelijk, ik houd 't voortaan bij een incidentele wimper lift, haha.

1 like

Ik ben op zoek naar een serum voor m’n gedehydrateerde huid, liefst zonder parfum of andere prikkelende dingen. Ik wil liever geen oliesubstantie want dat vind ik zo goor voelen, en niet meteen 80 euro voor 30 ml. Vind het echt lastig wat nou chill is

Voelt een beetje stom om te vragen omdat het hier al heel vaak voorbij is gekomen (maar kan het niet terugvinden met de zoek-functie)

Via welke site kon je nou het beste de kleur van een bepaald merk foundation zoeken?
Ik heb van Estée Lauder double wear altijd pure beige, maar ben zo benieuwd naar Charlotte Tibury. En ben sowieso benieuwd naar jullie mening tussen deze twee.

Wat is jullie all time favorite bronzer? Ik heb al nars laguna maar ben aan het kijken voor wat nieuws, zijn die van charlotte tilbury wat? Of mac misschien?

Temptalia foundation matrix

1 like

Benefit Hoola

2 likes

Physicians formula butter bronzer :heart_eyes:

1 like

Is die bronzer van Charlotte tilbury mooi? Vind het wel weer eens tijd voor een cadeau aan mezelf

Die van Mac vind ik heel subtiel qua pigment, ik heb de matte bronzer (volgens mij meest verkochte standaard bronzer bij hun) en moet die echt enorm opbouwen wil je iets zien. Mijn favo is golden light van bobbi Brown. Vind die van CT ook mooi maar die is best romig en gaat niet zo lang mee daardoor.

2 likes

Heb je de gewone of de light? Ik ben vrij bleek en twijfel welke ik moet nemen

Ik ben zelf ook erg bleek en hierdoor vind ik de hula soms iets ‘muddy’. Ik heb hem gekocht toen ze alleen nog maar de eerste hadden en dat is volgens mij niet de Light, maar de normale, want de Light kwam pas later.

Sorry voor het slechte verhaal, kom niet echt lekker uit m’n woorden.

1 like

Ja!

Hema ultra hydrate skin booster. Werkt top Qua hydratatieserum en plakt niet. €8

1 like

Wow lekker cheap :heart_eyes:

1 like