Heb een mega lekkere creme/masker daar krijg ik een hele gehydrateerde huid van, binnen week is mijn huid heel erg opgeknapt
La fervance
Je doet er denk ik heel lang mee groot nadeel heel prijzig (195)
Ik had meestal gezichtsverzorging van The Body Shop of Philosophy, maar laatst lag dat toch ff iets boven mn budget dus heb ik wat dingen van Etos eigen merk gekocht en ik ben fan! O.a. dit serum vind ik heel fijn!
Mac give me sun en de baked bronzers van Kiko. Ik heb best wel wat bronzers geprobeerd (benefit, too faced, nyx, urban decay), maar ik kom toch weer altijd terug bij deze twee bronzers. Give me sun vind ik in de winter wel iets te warm voor mij, dus in de winter gebruik ik vaak een baked bronzer van kiko.
Eucerin droge roos crème shampoo is de enige die bij mij helpt. Ik wissel hem per wasbeurt af met een gewone milde shampoo en werkt prima zo.
Nizoral van bij de apotheek!
Welk epileerapparaat raden jullie aan?
Ik sluit me aan bij @pastelzwart, ik gebruik mijn silk épil al jaren. Die van mij kan ook onder de douche, superfijn. Scheelt ook veel in scheermesjes kosten.
@pastelzwart aaah jullie hebben me geinfluenced! Ik wil er ook een, maar welke? Als ik Google zie ik misschien wel 15 verschillende silk-epils? En is dit ook geschikt voor je bikinilijn? (Al betwijfel of ik dat durf)
Ik heb de 9 geloof ik. Ik zou er vooral een kiezen voor onder de douche. Ik gebruik heb alleen voor mijn benen en oksel, bikinilijf scheer of wax ik.
Heb vandaag in een opwelling de daily microfoliant aangeschaft, en hoewel ik wist dat het duur zou zijn (nav enkele berichten hier op het forum) moest ik toch even slikken bij het aftekenen heb het net een eerste keer gebruikt en moet wel zeggen dat mn huid babyzacht is
Is er hier iemand bekend met een dupe van olaplex? Ik las net over pureplex, ben benieuwd of het t waard is om het te proberen.
Laf laf laf laf laffffff die! Vind die echt zo fijn maar gebruik m te weinig.
Dank je wel. Ga hem meteen even opzoeken.
Ik ben op zoek naar een fijne gezichtscrub! Ik gebruikte altijd deze van Freeman en die kocht ik gewoon bij Kruidvat maar die is blijkbaar uit het assortiment
Iemand nog aanraders?
Ik ken die van Freeman niet, maar hij deed me denken aan deze van Garnier:
https://www.douglas.nl/productbrand_994850.html?cpkey=XYJTwIXBp0-pIC09bU2kRTN06mQj2lPOF4jFWIHyeXq1W0Q43w9789Qk5lV0lrR3&trac=nl.01psh.goo.9976225783.994850.70855139992.000000&gclid=CjwKCAjwi_b3BRAGEiwAemPNU7FDggs8mahTQyJ1F-Iq1sCnQongykeiyF10Gr-zqfqyiQN0W9-ZyBoCk8YQAvD_BwE
Oh chill, die ga ik kopen als mijn Olaplex op is.
Wat ik me trouwens afvraag: Ik was laatst bij een wat goedkopere kapsalon om mijn haar te laten knippen. Toen raakten we aan de praat over hoe en waar ik mijn haar normaal gesproken blondeer enzo. Ik vertelde dat ik het niet zo goed aandurf om zonder Olaplexachtig iets te bleken en ik vroeg dus aan haar wat de reden was dat zij daar niet mee werken. (Oprechte nieuwsgierigheid.) Toen ging ze ineens helemaal fluisteren zodat niemand het antwoord zou horen, alsof het iets heel ergs was? Ze zei iets in de trant van dat ze niet echt in Olaplex geloven bij die kapsalon en toen probeerde ze me dit aan te smeren ter vervanging: Product
Nu vraag ik me dus oprecht af: Wat is de reden dat heel veel salons nog niet met Olaplex of een vergelijkbaar product werken? Moet een salon aan bepaalde eisen voldoen om met bepaalde producten te mogen werken? Je zou toch zeggen dat, ook al geloof je er zelf niet in, dat je het sowieso wilt aanbieden aan klanten die er per se wél mee behandeld willen worden. (Ik heb 0 verstand van hoe kapsalons werken dus misschien is dit een hele domme vraag.)
Denk inderdaad dat je als salon aan bepaalde eisen moet voldoen om dit te mogen aanbieden.
Veel merken willen hun identiteit bewaken, en een zekere mate van exclusiviteit bewaren om hun imago te behouden.
De St Ives Apricot facescrub
Sinds de curly girl method bekijk ik veel beter de ingrediëntenlijst, en dat product wat ze je wilde verkopen is volgens mij echt niet heel bijzonder:
https://incidecoder.com/products/lanza-healing-color-care-color-preserving-trauma-treatment
Wat ik nog wel het gekst vindt is dat er op een gegeven moment Phenoxyethanol staat, en dat daar maar max 1% in cosmetische producten mag zitten. Dat zou dus betekenen dat alles wat eronder staat minder dan 1% in zit, toch? Dus al die oliën en de goeie dingen minder dan 1% van het geheel, zou dat kloppen? Dan is het echt bijna alleen maar water en wat vochtinbrengers haha.
Ja klopt, ingredienten staat op volgorde van hoeveelheid dus als er producten staan onder een product waar Max 1% van in mag zitten, dan zit er van de producten daarna komen echt bijna niks in.