M’n huid zag er vanochtend al rusitger uit (of ik wil dit zien haha). Hoe vaak moet je het weer herhalen?
Ik twijfel of ik de charlotte tilbury hollywood flawless filter moet kopen… zo ja in kleur 01 of 02
of is het de hype niet waard?
KOPEN!
ok heb 1 en 2 besteld, als 1 nu te licht is gebruik ik die in de winter (of als highlighter)
Ik doe dat 1 keer in de maand!
@Miep42 ik vind die flawless filter echt zo niet boeiend, snap de hype totaal niet 
Hoe is de dekking?
Heel licht, soms gebruik ik het weleens over mijn hele gezicht zonder iets eroverheen en dan heb je gewoon een mooie gloed en iets wat egalere (lichte roodheid verbergt het bij mij wel) huid, maar acne of hele donkere plekjes zal het niet verbergen.
Als je echt iets zoekt om te dekken dan is dit echt niet het product ervoor.
Ik heb een hele onrustige kin: vooral veel littekentjes van de kapot gemaakte puistjes… iemand tips wat ik hiervoor kan gebruiken zodat het er wat rustiger uit gaat zien / beetje kan herstellen?
Niacinamide of azelaic acid zou je kunnen proberen 
& @sushi Thanks! Nog aanraders qua merken of waar ik dat kan kopen / bestellen? Ken het helemaal nog niet…
Ik ben fan van The Ordinary! Betaalbaar en goede kwaliteit. Je kunt het kopen/bestellen op hun eigen website of bij Douglas of de Bijenkorf!
edit: the ordinary heeft zowel niacinamide als azelaic acid! Maar ik heb zelf alleen ervaring met de niacinamide.
Thanks! Had daar ook al een ander product van op het oog, toch maar proberen dan.
Weten jullie nog een mascara die niet smudged maar je wimpers wel goed zwart maakt? M’n huidige mascara’s laten veel vlekken achter (Chanel Le volume - Too faced Better than sex - Helena Rubinstein Lash queen feline blacks).
Ik ben fan van die van Nars en bij mij vlekt die niet.
Het zou ook kunnen dat het niet aan je mascara ligt, maar aan een vette huid. Bijv je oogleden, die zijn van zichzelf meestal vettig. Of door gebruik van (oog)creme waardoor je mascara stempelt en vlekkerig wordt. Ik had voor mijn gevoel alle bestaande mascara’s al geprobeerd, tot ik er achter kwam dat het niet daar aan lag maar aan mijn huid. Tip: reinigen, gewone huidverzorging (niet aanbrengen vlak onder je oog), beetje primer op ooglid en vlak onder je oog, afpoederen en daarna mascara. En als dat allemaal niet werkt, kan ik Lancome Hypnose tippen. Budgetvriendelijk en supergoed alternatief: Essence Lashprincess.
Ik dacht dat er een skincare topic was. Maar ik denk dat het hier ook past.
Ik heb oil cleansing weer helemaal her ontdekt. Ik deed dit een tijdje en het is zo heerlijk hoe he dan op een gegeven moment je mee eters eruit voelt komen haha. Alleen als je het vaker doet is je huid al wat schoner en je hebt niet altijd veel mee eters. Dus ik was er mee gestopt want ik dacht dat het niet werkte.
Maar toen vond ik dit filmpje met een betere uitleg en ben er weer mee begonnen. Zo heerlijk.
(Ik heb trouwens een gemengde tot vettige huid. En nee olie producten maken je vettige huid niet nog vettiger)
Ik oil cleanse echt al zeker 3 jaar en heb dit nog nooit gehad 
Jouw huidje is al perfect!