Ik wil ook Gore dingen uit mijn kop halen 
Ik ging net aan de slag met neusstrips voor mee eters bij/op je neus (van Kruidvat). Wat een deceptie die dingen, plakken amper op mijn neus en kwam 0 etende eter uit 
Oohh ja ik ben ook zo benieuwd naar deze maar zou echt niet weten of ik kleur 1 of 2 zou moeten. Ik weet niet eens of mn ondertoon warm of koel is haha. Ben wel vrij wit dus dan misschien gewoon de lichtste? Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Ik ben nog op zoek naar een goede oogschaduwbasis. Wat zijn jullie favorieten? Het liefst budget maar als ie echt goed is wil ik er ook wel wat meer aan uitgeven!
Heeft ook een topic hier
Benefit They’re Real, ik koop altijd de mini versie, is ongeveer 15 euro. Ik gooi mijn mascara altijd na 3 maanden weg, dus aan de mini heb ik meer dan genoeg
Die van Nivea zijn fijn!
Thanks, van het weekend maar even kopen 
Die van urban decay
Die van Urban Decay inderdaad. Als je een echt budget-alternatief wilt: die van de HEMA.
Welke olie gebruik je hiervoor?
Voor mij werkt ordinaire olijf olie het beste. Ik zag wel in het filmpje dat zij andere olies aanbeveelde voor een vettige huid dus die wil ik ook een x proberen.
Ik krijg de laatste tijd echt een mega glimhoofd van de urban decay all nighter setting spray, terwijl ik hem echt al jaren gebruik. Heeft iemand weleens de ultra matte of de oil control versie geprobeerd? Of tips voor een andere setting spray?
Kiko Eyeshadow Base is mijn favoriet! Die van essence, I Love Stage, vond ik ook erg fijn, maar ik weet eigenlijk niet of die nog in het assortiment is. Deze twee vond ik zeker niet minder goed dan UD Primer Potion of die van Too Faced.
Ik ben wel erg benieuwd naar die van P Louise, die heel fijn schijnt te zijn onder puur pigment en glitters enzo!
Ik heb gehoord dat die van P Louise vrije snel creaset!
Ah top dan begin ik daar ook gewoon mee, dat heb ik tenminste in huis.
Heeft iemand een tip voor een goede gezichts SPF? Ik heb nu die van Biodermal maar die is te vet voor mij
heb een gecombineerde huid
De Bioré aqua spf 50 via little wonderland
Merci!!
Heeft iemand de Remescar tegen donkere kringen/wallen al gebruikt? Mijn donkere kringen lijken wel steeds erger te worden en ze waren al erg aanwezig. Zit al een tijdje te denken aan fillers, maar lees hier wel positieve reviews over.