Weten jullie nog een mascara die niet smudged maar je wimpers wel goed zwart maakt? M’n huidige mascara’s laten veel vlekken achter (Chanel Le volume - Too faced Better than sex - Helena Rubinstein Lash queen feline blacks).
Ik ben fan van die van Nars en bij mij vlekt die niet.
Het zou ook kunnen dat het niet aan je mascara ligt, maar aan een vette huid. Bijv je oogleden, die zijn van zichzelf meestal vettig. Of door gebruik van (oog)creme waardoor je mascara stempelt en vlekkerig wordt. Ik had voor mijn gevoel alle bestaande mascara’s al geprobeerd, tot ik er achter kwam dat het niet daar aan lag maar aan mijn huid. Tip: reinigen, gewone huidverzorging (niet aanbrengen vlak onder je oog), beetje primer op ooglid en vlak onder je oog, afpoederen en daarna mascara. En als dat allemaal niet werkt, kan ik Lancome Hypnose tippen. Budgetvriendelijk en supergoed alternatief: Essence Lashprincess.
Ik dacht dat er een skincare topic was. Maar ik denk dat het hier ook past.
Ik heb oil cleansing weer helemaal her ontdekt. Ik deed dit een tijdje en het is zo heerlijk hoe he dan op een gegeven moment je mee eters eruit voelt komen haha. Alleen als je het vaker doet is je huid al wat schoner en je hebt niet altijd veel mee eters. Dus ik was er mee gestopt want ik dacht dat het niet werkte.
Maar toen vond ik dit filmpje met een betere uitleg en ben er weer mee begonnen. Zo heerlijk.
(Ik heb trouwens een gemengde tot vettige huid. En nee olie producten maken je vettige huid niet nog vettiger)
Ik oil cleanse echt al zeker 3 jaar en heb dit nog nooit gehad
Jouw huidje is al perfect!
Ik wil ook Gore dingen uit mijn kop halen
Ik ging net aan de slag met neusstrips voor mee eters bij/op je neus (van Kruidvat). Wat een deceptie die dingen, plakken amper op mijn neus en kwam 0 etende eter uit
Oohh ja ik ben ook zo benieuwd naar deze maar zou echt niet weten of ik kleur 1 of 2 zou moeten. Ik weet niet eens of mn ondertoon warm of koel is haha. Ben wel vrij wit dus dan misschien gewoon de lichtste? Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Ik ben nog op zoek naar een goede oogschaduwbasis. Wat zijn jullie favorieten? Het liefst budget maar als ie echt goed is wil ik er ook wel wat meer aan uitgeven!
Heeft ook een topic hier
Benefit They’re Real, ik koop altijd de mini versie, is ongeveer 15 euro. Ik gooi mijn mascara altijd na 3 maanden weg, dus aan de mini heb ik meer dan genoeg
Die van Nivea zijn fijn!
Thanks, van het weekend maar even kopen
Die van urban decay
Die van Urban Decay inderdaad. Als je een echt budget-alternatief wilt: die van de HEMA.
Welke olie gebruik je hiervoor?
Voor mij werkt ordinaire olijf olie het beste. Ik zag wel in het filmpje dat zij andere olies aanbeveelde voor een vettige huid dus die wil ik ook een x proberen.
Ik krijg de laatste tijd echt een mega glimhoofd van de urban decay all nighter setting spray, terwijl ik hem echt al jaren gebruik. Heeft iemand weleens de ultra matte of de oil control versie geprobeerd? Of tips voor een andere setting spray?
Kiko Eyeshadow Base is mijn favoriet! Die van essence, I Love Stage, vond ik ook erg fijn, maar ik weet eigenlijk niet of die nog in het assortiment is. Deze twee vond ik zeker niet minder goed dan UD Primer Potion of die van Too Faced.
Ik ben wel erg benieuwd naar die van P Louise, die heel fijn schijnt te zijn onder puur pigment en glitters enzo!