Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb op de binnenrotte een wenkbrauwlift met Botox laten doen. Wat wil je weten?

1 like

Nee maar m’n zus wel… ze was erg tevreden.

Ik heb ook ervaring met Faceland in Rotterdam. Ik deed daar altijd m’n Botox en m’n lippen. Maar ik krijg de laatste tijd wel heel erg lopende band vibes. Was eerst veel minder en kreeg je echt persoonlijke aandacht. Ze hebben wel altijd goede acties.
Ik heb wel goede ervaringen met S.amana J.amsheed. Op de site staat dat ze in Rotterdam werkt, maar de laatste tijd was ze alleen maar in Capelle. Misschien is dat ondertussen weer gewijzigd.

1 like

Ik heb interesse in frons- en voorhoofdrimpel behandeling. vooral Naar een kliniek ergens waar mensen goede ervaringen hebben

Ik doe ook altijd m’n frons en voorhoofd. Wordt dit je eerste keer? En wil je dan echt Botox of bocouture?

Yep eerste keer, geen idee moet het verschil nog even uitzoeken

Ik twijfelde eerst of ik wel naar faceland moest gaan omdat ze vooral opgeblazen lippen promoten. Ik keek vooral naar doctors at soap omdat hun visie me meer aansprak. Maar veel forummers zijn positief over faceland en je kan super makkelijk en snel een afspraak maken, dus toch voor faceland gegaan.

Het voelt een beetje als lopende band werk, maar ik ben alsnog goed geadviseerd in mijn mogelijkheden. Ik heb hangende oogleden en wilde kijken hoeveel effect een wenkbrauwlift heeft. Naast prikjes boven de wenkbrauwen heb ik ook een frons behandeling gehad, omdat dat extra kan helpen bij de lift. Het was allemaal goed te doen en een prima behandeling! Helaas had ik niet de lift die ik wilde maar dat ligt niet aan hun werk oid. In het begin schrok ik wel van het effect van de fronsbehandeling, omdat ik niet echt meer boos kan kijken. De fronsbehandeling blijf ik wel zeker herhalen want mijn blik is meer open en niet meer standje onweer als ik geconcentreerd met iets bezig ben. Al met al wel een aanrader als je op korte termijn het uit wilt proberen.

1 like

Ja dat verschilt per persoon. Bij mij werkt Botox niet goed en bocouture beter, en bij m’n zus precies andersom. Faceland is prima hoor, als je niet tevreden ben, kan je altijd terug en spuiten ze evt bij.

Ik kan jullie de website Realself trouwens aanraden. Je kan daar zoeken op behandelingen en merken. Mensen plaatsen daar ook before and after foto’s van behandelingen mocht je daar naar op zoek zijn.

4 likes

Ahahaha dat klinkt niet erg veelbelovend. Merkte je wel iets van effect of was het echt pure rommel? Ik heb een box van Oslo besteld om te proberen.

Gebruik jij het iedere dag 2 keer?

Ik gebruik het inmiddels ook een maand voor plekjes die achterblijven na onzuiverheden, maar ik heb sinds ik het gebruik alleen maar meer onzuiverheden (echt grote onderhuidse puisten). Ik heb al eerder alleen HA gebruikt en toen had ik het ook, dus ben bang dat dit niet voor mij is.

Wat zouden jullie doen;
Factor 30 die in mn olaz 7 in 1 creme zit (ben er super tevreden over, geen puistjes)
Of factor 50 dit is alleen de zonnebrand zelf, geeft me wel puistjes.
Welke zouden jullie dagelijks gebruiken? Wil vooral geen rimpels en zonbescherming…

Het verschil tussen 30 en 50 schijnt helemaal niet zo groot te zijn dus ik zou kiezen voor Olaz. Sowieso, als je er puitsjes van krijgr dan is het niet de juiste voor jouw huid.

1 like

De factor in een dagcrème is niet voldoende om effect te hebben voor factor 30. Je moet dan echt heel veel smeren wil je daadwerkelijk de factor 30 eruit halen dus ik zou echt voor een zonnebrand gaan waarvan je geen puistjes krijgt.
Ik vind zelf de Clinique mineral lijn fijn, kreeg er geen puistjes van. Ook de purito sun block vind ik erg fijn en ook geen acne. Er zijn ook zonnebrandcremes met chemische zonnefilters, maar daar heb ik minder ervaring mee. Je zou even in het topic terug kunnen zoeken, volgens mij zijn er wel wat andere aangeraden.

2 likes

Hmm dat is wel vervelend en jammer!
Ik gebruik hem 1x per dag. Ik wissel hem af met het Matrixyl serum, die ik ‘s ochtends pak.

Zo heb hier allemaal niet bij stil gestaan. Dankjewel! Morgen flink op onderzoek uit.

1 like

Iemand deze geprobeerd? Lijkt me interessant.

1 like

Iemand ervaring met de Airbrush flawless finish poeder van Charlotte Tilbury? Is deze het waard of andere aanraders?

Ervaring mee en is prachtig. Maar wel spuugduur en ik doe er heel kort mee. Met een bronzer die ik dagelijks gebruik doe ik maaaanden, maar deze poeder van CT lijkt heel snel op te gaan… heb binnen no-time de pan bereikt. Dus ik vind ‘m echt erg mooi, maar wel duur in gebruik.

1 like

Ik vind 'm ook super mooi, en ik gebruik 'm alleen plaatselijk dus daarom gaat het nog redelijk lang mee. Maarja is alsnog gewoon stervensduur dus dat moet je er voor over hebben. Anders misschien poeder van laura mercier? Ook mega duur maar daar doe ik wel langer mee.

Iemand ervaring met de My Clarins huidverzorgingslijn? Zo ja, positief/negatief?