Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Meer mensen met een bril/zonnebril die meer puistjes krijgen bij frequent dragen? Ik heb sinds kort een nieuwe bril die ik veel vaker draag en doe nu natuurlijk ook vaker een zonnebril op. Heb aanhoudende onzuiverheden tussen mn wenkbrauwen en de occasional puist op de plek waar de bril aan de zijkant van m’n neus rust. Misschien is er iets waarmee ik die brillen wat vaker kan schoonmaken?

2 likes

Elke week met een brillenpoetsdoekje

1 like

Geen onzuiverheden, maar ik merk wel dat ik op de plekken waar de zonnebril op mijn hoofd rust meer zweet (op m’n neus, achter m’n oren). Ik ontvet en ontsmet de pootjes en het stukje op m’n neus elke keer na het dragen. Misschien helpt dat ook voor jou?

3 likes

Ik heb nu de milk hydro grip primer en icm met mijn Dior backstage foundation is het zo mooi :heart_eyes: de foundation lijkt door de primer ook wat dekkender te zijn. Echt een aanrader!

1 like

Waar koop je de primer?

Ik heb hem bij sephora gekocht :blush:

Nou mijn bestelling is geplaatst! Beide producten die je noemde van TO! Als het goed is komt het dinsdag binnen. Ben heel benieuwd :smiley:

1 like

Heb hem gekocht en hij is echt prachtig! M’n make-up blijft zoveel mooier en beter zitten. Ben benieuwd hoe lang het mee gaat.

Beetje late reactie, maar ik vind de Hema skin protection illuminating foundation echt geweldig! Vrij dekkend en geeft hele mooie (beetje dewy) finish. Denk vooral voor de droge/normale/beetje vette huid fijn maar misschien minder als je een hele vette huid hebt.

M’n huid is zo vettig als maar zijn kan helaas :sweat_smile: maar toch bedankt!

Haha, jammer! Misschien voor anderen een tip dan. Hopelijk is die fresh & fit van Essence wel iets voor je!

Mooi he! Niet te vergelijken met andere poeders, hij is veel fijner van structuur. Sowieso prima aankoop, ook als je er maar kort mee doet :slight_smile:

Heb je de losse poeder gekocht of de compact? Of zijn dat verschillende poeders? Ik wil mezelf een keer wat luxe cadeau doen.

Ik heb de compact gekocht.

1 like

Ik heb vanmorgen voor het eerst een bestelling gedaan op de website van Charlotte Tilbury. Betaald ook, maar ontvang helemaal geen bevestiging van m’n bestelling. Is dit normaal? Iemand hier daar ervaring mee?

Aah ik baal zo van mn huid. Tijdens mijn werk moet ik een mondmasker dragen en dat wordt wel erg warm. Heb na een tijdje echt een zwetend gezicht ervan.
Laatste tijd heb ik (daardoor?) op mn wangen, bovenlip en kin allemaal bultjes gekregen. Niet echt puisten en ook niet echt mee eters maar iets tussenin of zo?
Tussendoor kan ik mn gezicht niet wassen oid, doe het wel direct nadat ik klaar ben met werk.
Ook doe ik daarom geen make up meer op dit gedeelte van mn gezicht, enkel wat op de donkere kringen onder mn ogen en daar heb ik geen onzuiverheden gekregen. Mijn routine is verder helemaal hetzelfde.
Aangezien het er niet naar uitziet dat mondmaskerplicht op mn werk snel opgeheven wordt zoek ik naar een oplossing, iemand enig idee?

Ben aan het overwegen die exfoliant van paulas choice te bestellen aangezien de salicylzuur van the ordinary maar niet op voorraad komt… zou dit bevorderlijk zijn? Aangezien de oorzaak misschien bij het ‘zweten’ ligt?

https://www.douglas.nl/Make-up-Teint-Poeder-Too-Faced-Tutti-Frutti-It's-Bananas_productbrand_3000077906.html

Ik heb vandaag deze poeder binnen gekregen; heb ik gekocht om mijn oogleden en onderogen af te poederen en het is zo mooi :flushed::heart: echt blij mee

9 likes

Ja merk je direct dat de lijntjes minder worden? Of nouja minder zichtbaar?

Ik wilde hier ook even de Banana Baking Powder van de Hema komen aanraden. Ik ben sowieso groot fan van de Bae lijn (ben ook een fan van de foundations en concealers). En m’n Laura Mercier poeder was op, maar wilde geen fortuin uitgeven dus wilde die Banana powder proberen. En hij is zooooo fijn. Hij RUIKT hemels, hij matteert super goed, voelt zacht aan. Vind alleen de verpakking niet ideaal, maar dat neem ik graag op de koop toe.

4 likes

Ze hebben er ook nog een met matcha, maar vind die geur niet zo lekker.