Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Een rode lippenstift kopen met een blauwe ondertoon, Ruby woo is een goede en je kan ook kijken naar wijnrode lippenstiften. Ik krijg bijvoorbeeld van Mac Lady Danger en So Chaud gelere tanden.

3 likes

Ja zoiets had ik inderdaad gelezen, dus deze daarom uiteindelijk blind gekocht. Maar dat scheelt dus echt wel aanzienlijk? Krijg hem vandaag binnen dus ben heel benieuwd nu en heb hoop haha!

1 like

Welke white strips gebruik je btw? En doet t iets?

Crest 3D white en dan de glamorous variant. Heb een kuur voor 7 dagen besteld, elke dag een half uurtje. Nu 2 dagen gehad en zie serieus al wel verschil, dus heel benieuwd hoe dat na 7 dagen gaat zijn

1 like

Nee ze jeuken niet

Ja dit inderdaad @Musa :smile: Pirate van Chanel heeft ook een blauwe ondertoon. Verder draag ik Cosmo van Mac ook heel graag (beetje mauve achtig).

1 like

van welke site besteld?

White strips kopen punt nl

2 likes

Pas wel op met white strips, ik vond ze ook heel snel resultaat geven maar kreeg er mega gevoelige tanden van! En dat heb ik normaal nooit.

3 likes

Ik had dat ook als ik ze een paar dagen achter elkaar gebruikte! Heel irritant

1 like

Is er in Nederland een eyeliner die de kat von d tattoo liner evenaart? Dus dan heb ik t vooral over pigmentatie, mat, blijft goed zitten en de applicator.

Ja volgens mij een van catrice las ik ergens, maar tot nu toe kan nog niks tippen aan die van Kat. De enige eyeliner die ik nog beter vind is de gel liner van Bobbi Brown, maar die breng je met een los kwastje aan en kan lastiger zijn dan een stiftje.

2 likes

Ik ben echt een leek op het gebied van make-up. Ik draag eigenlijk altijd alleen maar mascara, maar sinds een aantal maanden heb ik last van (een soort van?) Rosacea op mijn wang. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een product (dagcrème met pigment, minerale make-up o.i.d.) wat er natuurlijk uitziet maar wel de lichte roodheid kan bedekken. Heeft iemand misschien dé tip?

Vind die van too faced ook niet slecht. Die van nyx is ook fijn maar gaat maar kort mee ivm lekken.

Met Ruby Woo op lijken mijn tanden iig wel witter.

Er opent binnenkort een Morphe store in Amsterdam
afbeelding

14 likes

Binnenkort een store in de Kalverstraat! Ben heel benieuwd

1 like

Boven de €35 is het gratis.

Ik zag gisteren ineens dat Morphe ook bij de Douglas wordt aangeboden.

4 likes

Morphe is nu ook bij Douglas te koop!

Oh @TanteBetje was me net voor haha

3 likes