Heeft iemand ervaring met fungal acne/gist puistjes? Ik dacht altijd dat ik last had van acne, maar ik heb vandaag wat plaatjes gegoogled en het lijkt meer op fungal acne. Ik las dat je gezicht wassen met een anti roos shampoo kan helpen, maar daar wil ik nog niet aan beginnen als het niet nodig is. Het klinkt toch niet heel erg verstandig. Van niamicide krijg ik helaas puistjes.
Ik werk inmiddels in een andere branche maar in mijn vrije tijd draag ik 80% van de tijd nog steeds hakken.Denk dat mijn voeten/enkels (ondanks dat ik hele zwakke enkels heb) het inmiddels een beetje gewend zijn haha.Icepacks zijn wel een goeie idd! Ik gebruik ook wel veel tape (ook voor de enkels).Puimsteen werkt voor mij ook helemaal niet,ze worden er eigenlijk alleen maar droger van.Binnenkort misschien maar eens naar de pedicure gaan,en toch maar wat vaker sneakers dragen.
Olaz 7 in 1 misschien? Is nu 1+1 bij kruidvat en ik doe wel een half jaar met een pompje
Is er een etos in België? Nee zeker? Daar hebben ze namelijk een chille van hun huismerk!
Die van Kruidvat eigen merk in de glazen potjes
Die onderste is voor mij te wit, en bovendien geeft hij snel een craquelé effect. Ik gebruik Essie Ballet Slippers, doe er een sneldrogende topcoat over en klaar. Die Essie is een semi-transparante wit, echt heel mooi.
Hebben jullie ervaring met Foreo?
Ik moet mijn gezichtsborstel echt vervangen, maar ik kwam Foreo tegen. Is dat wat? Ook vanwege de prijs ben ik benieuwd naar ervaring.
Ik heb de mijne (luna 2 voor vettige huid) enkele jaren geleden met korting gekocht op black friday en gebruik 'm nog steeds bijna elke dag (en dan soms 2x per dag dus heb het geld er wel uit gehaald) maar had het zeker niet voor de volle prijs gekocht, zoân wondermiddel vind ik het nu ook niet (wel gewoon fijn hoor haha)
Bij mij heeft de Dermalogica microfoliant een giga verschil gemaakt! Gebruik het om de dag. Wel ontzettend duur. Mijn huid reageert ook niet lekker op niamicide. Heb de shampoo truc geprobeerd en het werkt wel maar vond het redelijk onhandig om âtoe te voegenâ aan mijn routine.
Dank je! Ik ga kijken naar de Dermalogica microfoliant. Inderdaad wel prijzig, maar als het werkt wel waard.
Heeft iemand hier wel eens pure aloe vera als haarmasker geprobeerd? Is het het proberen waard?
Ik gebruik olaplex 1 x per week of 1 x per 2 weken. Ik merk dat mân haar erna beter zit. Minder pluis, meer glans. Ik heb ook minder last van haar dat âafbreektâ, maar of dat puur door de Olaplex komt durf ik niet te zeggen, ik denk dat dat meer het resultaat is de cgm.
Thanks voor je berichtje! Hoop dat mijn haar er net zo veel baat bij gaat hebben. Ik heb mijn bestelling binnen, ga morgen denk ik proberen icm met de Bond Smoother, Ben benieuwd
Ik heb dit ook en gebruik nu een toner en exfoliant van Paulaâs Choice en mijn huid ziet er echt al beter uit. Het zijn de 2% bha liquid exfoliant en de skin balancing toner. In de toner zit wel niacinamide (waar ik ook van dacht dat ik er niet goed op reageerde althans niet op het serum van The Ordinary, maar hierbij geen probleem). Weet niet of het de combinatie is van de twee die voor mij goed werkt of dat slechts 1 van beide iets doet omdat ik ze tegelijk ben beginnen te gebruiken, maar denk toch vooral de exfoliant aangezien mijn huid in het algemeen goed reageert op salicylzuur. Iets duurdere producten maar m.i. Wel de moeite waard om te proberen
de eeuwige struggle. Als ik geen foundation/tinted moisturizer draag dan valt het wel mee met de olie op mijn huid, maar als ik foundation draag dan kun je aan het einde van de dag frituren op mijn voorhoofd terwijl mijn wangen droge plekken hebben. heeft iemand ervaring met een foundation die het voorhoofd nog een beetje mat houdt zonder dat je meteen korsten op de wangen ziet? Ik zie echt door de bomen het bos niet meer en weet niet eens welke foundations ik zou kunnen proberen.
En meerdere gebruiken? Die je al hebt op je wangen en een matterende op je voorhoofd?
I tried. It failed ik zag eruit als een soort lappendeken
Ik heb precies die twee producten sinds dit weekend! Ik hoop heel erg dat het voor mij gaat werken. Ik heb al eerder een bha van Paulaâs choice gebruikt en dat ging wel goed, dus ik hoop op een mooie huid over een tijdje:)
En als je ze met elkaar mengt?
Werkt wel beter maar ook niet. Heb ik met 3 verschillende geprobeerd maar kreeg daardoor aan het einde van de dag dat het helemaal soort van ging uit elkaar ging drijven op mijn voorhoofd.