Thanks voor je uitgebreide antwoord! Jammer dat je ervaringen niet goed zijn. Van wat ik lees zijn de ervaringen ook erg wisselend. Wel doen ze niet moeilijk over je geld teruggeven als het niet werkt, dus misschien bestel ik gewoon eens. Dermaquest ziet er wel goed uit, maar ik vind de prijzen wel erg hoog. Ik heb al zoveel uitgegeven aan m’n slechte huid, hopend op hét wondermiddel… De zoektocht gaat verder haha
Wat vinden jullie trouwens van de promofotoo’s voor Bikkie x BeautyBay. Ik kan er mijn vinger niet helemaal op leggen, maar iets er in staat me tegen. De nepwimpers op de roze foto vind ik sowieso echt een misser. Ook gek, in het filmpje heeft ze bij dezelfde look andere (mooiere) wimpers op. Verder ben ik wel benieuwd naar de collectie
Ik vind het jammer dat het echte insta looks zijn, past helemaal bij Nikkie dat wel, maar zou het juist leuk vinden als zij met een alledaags Palette uit zou komen en hoe ik het nu zie worden het alle kleuren van de regenboog. Vind haar lipkleur wel echt prachtig. En die foto dat ze haar vinger voor haar mond houdt doet me echt heel erg aan Jeffree Star denken.
Succes met de zoektocht, het is inderdaad niet gemakkelijk. Vaak is een slechte huid natuurlijk een combinatie van meerdere factoren en is de huid slecht van binnenuit. Dan kun je smeren wat je wilt, het is dan pappen en nathouden. Ik heb sinds kort een tip gekregen van iemand over het merk Sckin nutrition. Ik heb de collagen+ hier gekocht: https://www.skinzbtq.nl/supplement-sckin-collagen-sckin-nutrition.html Ik kreeg de tip om de volledige vegan detox kuur te doen, maar die vond ik nog te duur. Ik kijk eerst hoe dit bevalt, tot nu toe prima. Ik ben nu 3 weken bezig. Ik post mijn resultaten als ik wat langer bezig ben.
Hier nog een leuke blog over de huid aanpakken van binnenuit:
Ik ben fan van deze!
Ik gebruik deze en heel blij mee!
Hier was ik ook naar opzoek!
Ja klopt, ik denk ook dat het deels aan mijn darmen ligt (prikkelbaar darmsyndroom). Ik wil ook graag cruelty free en vegan skincare, ik denk niet dat deze collageen vegan is. Ook ben ik altijd huiverig met zulke detox kuren, in principe heb je niks extra’s nodig als je gewoon gezond eet en eventueel aanvult met vitamines. Ik ga de link nog even doorlezen, dank je!
Kom ik weer : physicians formula butter bronzer 
Ja dat zou goed kunnen! Ik probeer ook veelal cruelty free en vegan producten aan te schaffen. Die collagen is dat inderdaad niet. De super green+ is dat wel las ik net op die site wat ik je stuurde. Het Sepai product wat ik eerder had gepost is wel cruelty free en vegan. Het is een nog redelijk onbekend merk en wat kostbaarder, maar ik heb er fijne hulp bij gekregen en mijn huid voelt heel erg goed aan. Ik ga het weer bestellen als het op is. Succes!
Fijn dat sepai bij jou heeft gewerkt! Het ziet er allemaal mooi uit, inderdaad wel erg prijzig. Ik was gisteravond aan het surfen op beautybay en zag dat zij ook een eigen lijn hadden. Heb wat dingen besteld, even kijken of dat bevalt.
Ben benieuwd! Laat je weten hoe het bevalt?
Ik heb een hele goede ervaring met Clinic 28 bij dr. Tjan. Hij heeft me goed advies gegeven over de verhouding (ik vond 1 kant niet goed gevuld van mijzelf) Ik rij er zelf bijna 2,5 uur voor, maar ik ben super tevreden en ga alleen nog maar daarheen.
Ik gebruik al een aantal jaar lipfillers. Wat wil je precies weten? Je mag me ook pb’en, dan kan ik je ook wat foto’s sturen.
Ik pb jou wel even!
Ik twijfel zooooo erg om Nikkie haar beautybay palette te kopen. Vind dat echt een leuk collectors item.
Ik heb me wel aangemeld voor de presale lijst ding. Wil hem toch wel hebben en €30 is niet echt een rib uit mijn lijf. Ik hoop dat de kwaliteit wel echt goed is, qua kleuren vond ik het niet mega spectaculair, maar ik heb nog geen goede rood dus dat zou wel mooi meegenomen zijn.
Ja ik heb me ook aangemeld! Vind €30 ook echt een chille prijs dus denk dat ik m wel ga kopen maarja heb ik dit echt nodig…
Nee, maar dat doet er niet toe