Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Dat skin fasting lijkt me wel interessant, jammer dat ik dit niet in de lockdown gedaan heb, want ik vind zonder make up naar m’n werk niet zo chill eigenlijk…

2 likes

Wie weet moeten we binnenkort weer… :crazy_face:

1 like

Einde van de dag dus niet heel charmant meer, maar ik vind het zo leuk dat er weer looks gedeeld worden :sweat_smile:

14 likes

Oh wow die kleur zit er nog goed op! :heart_eyes: Is dit het Nikkie palette weer of een andere?

1 like

Weer Nikkie!

1 like

Heeft iemand nog een goede tip voor een werkend wimperserum? Die van kruidvat is niet meer te koop toch? En ik dacht ook niet helemaal risico vrij als ik het me goed herinner…

Die vraag is al vaker voorbij gekomen, misschien kan je even via de zoekfunctie zoeken in dit topic?

2 likes

Thanks voor de tip! Ik zal eens even kijken

Ik heb een van Long 4 Lashes, werkt echt heel goed! Heb geen foto helaas maar mijn wimpers zijn in korte tijd snel gegroeid. Gekocht bij notino maar ook te koop bij oa bol zie ik

Thanks die ga ik even opzoeken!

Ik las hier een tijdje geleden iets over het ruilen van beautyproducten. Ik heb mijn kastjes uitgeruimd vandaag en heb de volgende dingen eruit gehaald (van links naar rechts):

• Essence spice it up oogschaduwpalette 1/2 keer gebruikt.
  • Essence insta perfect liquid highlighter 20 rose fever en 10 gold addiction
  • Catrice blush 010 soft rose
  • Catrice light correcting serum primer candlelight
  • Catrice sun glow highlighting fluid c01 luminous light
  • Catrice luminice highlight & beinze glow palette 020 feel gold
  • Elf soft luminous losse poeder
  • Too faced bronzer heb ik al weggegeven
  • Nyx hd studio photogenetic concealer CW03
  • Elf 16hr camo concealer light sand
  • Essence camouflage + concealer 20 light natural
  • Catrice one drop concealer 005 light natural
  • Biotherm aquasource bbcream fair to medium
  • TO niaciamide ongeveer 1/4e uit
  • Primark losse wimpers
Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

Ben jij nog ergens naar op zoek? Of waar je iets tegen ruilen? Ik heb zelf ook behoorlijk wat spul wat ik niet meer gebruik of amper aangeraakt heb.
Zal het morgen ook uploaden. Weet alleen niet waar ik het tegen wil ruilen :rofl:

1 like

Heb nu nanolash deze werkt goed maar vond de revitalash beter. Maar qua prijs/kwaliteit zou ik de volgende keer weer voor de nanolash gaan.

1 like

Eigenlijk wil ik mijn stash een beetje uitdunnen en langzaam aan alleen echte favoriete overhouden. Het enige wat ik nog wil is een primer en een mooi oogschaduwpalette, maar ik hoef niet perse te ruilen tegen die dingen.

Oh zo, dacht dat het juist de bedoeling was

Oh ja lekker dom van mij de bedoeling is ruilen. In dat geval ben ik op zoek naar een primer/oogschaduws, maar wellicht dat ik iets anders tegenkom en daartegen wil ruilen.

Wat ik altijd doe bij de ICI is een tester vragen, zo kan ik hem een paar (volle dagen) testen! Vind dat ook belangrijk voor kleurontwikkeling en glimmen enzo (ik ga ook heel snel glimmen). Ik heb toevallig laatst de CC cream van IT Cosmetics gevraagd in een tester, deze vind ik heel fijn en nog best wel dekkend!

Weet niet hoe belangrijk je dekking vindt, dat verschilt namelijk ook nogal per foundation.

2 likes

LOTD vandaag is lekker makkelijk, een warme waas met twee matte kleuren en een gouden topper zodat het lijkt alsof ik moeite heb gedaan. :stuck_out_tongue:

Producten: Hourglass Scattered Light in Foil en een Anastasia palette voor de matte basis.

29 likes

afbeelding

LOTD paars💜

21 likes

Mooi! Ziet er idd uit of je er lang mee bezig bent geweest

1 like