Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Eigenlijk wil ik mijn stash een beetje uitdunnen en langzaam aan alleen echte favoriete overhouden. Het enige wat ik nog wil is een primer en een mooi oogschaduwpalette, maar ik hoef niet perse te ruilen tegen die dingen.

Oh zo, dacht dat het juist de bedoeling was

Oh ja lekker dom van mij de bedoeling is ruilen. In dat geval ben ik op zoek naar een primer/oogschaduws, maar wellicht dat ik iets anders tegenkom en daartegen wil ruilen.

Wat ik altijd doe bij de ICI is een tester vragen, zo kan ik hem een paar (volle dagen) testen! Vind dat ook belangrijk voor kleurontwikkeling en glimmen enzo (ik ga ook heel snel glimmen). Ik heb toevallig laatst de CC cream van IT Cosmetics gevraagd in een tester, deze vind ik heel fijn en nog best wel dekkend!

Weet niet hoe belangrijk je dekking vindt, dat verschilt namelijk ook nogal per foundation.

2 likes

LOTD vandaag is lekker makkelijk, een warme waas met twee matte kleuren en een gouden topper zodat het lijkt alsof ik moeite heb gedaan. :stuck_out_tongue:

Producten: Hourglass Scattered Light in Foil en een Anastasia palette voor de matte basis.

29 likes

afbeelding

LOTD paars💜

21 likes

Mooi! Ziet er idd uit of je er lang mee bezig bent geweest

1 like

Met stipjes!

29 likes

Echt leuk gedaan die stipjes!

Ik ging voor groen vandaag, combi van Nikkies palette en eentje van Marc Jacobs

20 likes

Hoe krijgen jullie je ooglooks zo mooi kleurrijk op de foto?

Als ik he tprobeer is het altijd een bruine blob, terwijl er dan roze, glitter, peach enzo in zit lol

6 likes

Een paar dingen! Ik zorg dat ik een goede (maar niet directe) lichtbron heb zodat alles goed belicht is. Haar uit het gezicht etc.

Ennn ik maak eigenlijk ook heel veel foto’s en verwijder alles wat niet scherp is en de kleuren niet goed zijn. En dan doe ik vaak alsnog een beetje kleur/contrast correctie op de telefoon want telefoon foto’s zijn vaak nogal vlak en geven niet echt weer hoe het er in het echt uit ziet.

1 like

Wauw wat een mooie looks allemaal! Ik ben nooit met oogschaduw begonnen omdat ik vrij kleine en vettige oogleden heb, en altijd het gevoel had dat het toch lelijk zou worden maar nu begint het toch te kriebelen om wat te experimenteren…

Een eyeshadowprimer en goed afpoederen van te horen helpt bij mijn vette oogleden.

3 likes

Ik heb net voor het eerst gezelfbruind met Bondi Sands vind het doodeng hahaha

5 likes

Mijn EOTD :blush:

21 likes

hi allemaal, ik heb nog een paar paletten (Too Faced all glitter, Zoeva Cocoa blend, The Balm Nude 'tude) die ik niet echt gebruik en wel wil ruilen. Ik heb niet iets specifieks waar ik het tegen wil ruilen. (foto’s in spoiler)

dit is de spoiler met achterlijk grote foto's

2 likes

Ik ben op zoek naar een mooie nieuwe foundation die lang blijft zitten en een beetje een dewy finish heeft. Iemand tips?

Heeft iemand tips tegen vette oogleden? Mijn eyeliner zit na een paar uur echt overal als ik dat een keer gebruik :expressionless:

Edit: oke het staat letterlijk 3 posts hierboven hahaha
Iemand nog tips voor een eyeshadowprimer? Helpt dat ook tegen uitlopen van eyeliner?

nars sheer glow

1 like