Ik heb hooded eyes én vette oogleden en ik vind de Primer Potion van UD goed werken! Wat je zeker nooit moet proberen zijn de Eye Polishes van RMS haha ziet er 5 minuten lang supermooi uit en dan gaat alles maar werkelijk ALLES in de lijntjes zitten 
Oh en als je houdt van een one-and-done oogschaduw: Maybelline Color Tattoo!!
Ik draag al bijna een jaar nog amper makeup maar nu krijg ik weer helemaal zin om met mijn enorme stash aan de slag te gaan haha.
Heb ook een boel dingen gekregen van Urban Decay laatst.
Het Ultraviolet palette, twee setting sprays (ultra matte en glowy), een primer, twee Moondust lipsticks en twee Moondust liquid highlighters.
Vroeger kreeg ik wel eens PR maar ik vermoed dat, gezien mijn vriend voor L’Oréal werkt en de PR-verantwoordelijke van “zijn” merk ook UD doet, op de hoogte is van onze penibele situatie (mijn vriend heeft kanker) en daarom maar een troostpakket heeft opgestuurd 
@Valkyrie Ik ben heel benieuwd naar de Age Perfect BB cream van L’Oréal, zag die laatst bij Allana Davison langskomen en kan me herinneren dat ik jaaaaren geleden eens een tube kocht in de sale bij Kruidvat, nog in de oude verpakking en die was echt supermooi!