Met stipjes!
Echt leuk gedaan die stipjes!
Ik ging voor groen vandaag, combi van Nikkies palette en eentje van Marc Jacobs
Hoe krijgen jullie je ooglooks zo mooi kleurrijk op de foto?
Als ik he tprobeer is het altijd een bruine blob, terwijl er dan roze, glitter, peach enzo in zit lol
Een paar dingen! Ik zorg dat ik een goede (maar niet directe) lichtbron heb zodat alles goed belicht is. Haar uit het gezicht etc.
Ennn ik maak eigenlijk ook heel veel foto’s en verwijder alles wat niet scherp is en de kleuren niet goed zijn. En dan doe ik vaak alsnog een beetje kleur/contrast correctie op de telefoon want telefoon foto’s zijn vaak nogal vlak en geven niet echt weer hoe het er in het echt uit ziet.
Wauw wat een mooie looks allemaal! Ik ben nooit met oogschaduw begonnen omdat ik vrij kleine en vettige oogleden heb, en altijd het gevoel had dat het toch lelijk zou worden maar nu begint het toch te kriebelen om wat te experimenteren…
Een eyeshadowprimer en goed afpoederen van te horen helpt bij mijn vette oogleden.
Ik heb net voor het eerst gezelfbruind met Bondi Sands vind het doodeng hahaha
hi allemaal, ik heb nog een paar paletten (Too Faced all glitter, Zoeva Cocoa blend, The Balm Nude 'tude) die ik niet echt gebruik en wel wil ruilen. Ik heb niet iets specifieks waar ik het tegen wil ruilen. (foto’s in spoiler)
Ik ben op zoek naar een mooie nieuwe foundation die lang blijft zitten en een beetje een dewy finish heeft. Iemand tips?
Heeft iemand tips tegen vette oogleden? Mijn eyeliner zit na een paar uur echt overal als ik dat een keer gebruik
Edit: oke het staat letterlijk 3 posts hierboven hahaha
Iemand nog tips voor een eyeshadowprimer? Helpt dat ook tegen uitlopen van eyeliner?
nars sheer glow
Ik vind die bij mij dus echt helemaal niet glowy? Mijn huid is gewoon normaal, niet glowy maar ook echt niet mat/droog, gebruik geen poeder en toch is ie echt mat bij mij. Zo zonde want vind zo’n dewy look echt mooi.
Oh dat is jammer! Ik heb een droge huid en bij mij is ie wel echt dewy. Niet teveel maar precies goed. Ik gebruik em wel altijd met Mac Fix +, misschien komt het daardoor.
Eyeshadowprimer helpt ook tegen het uitlopen van eyeliner. Wat je het beste kan doen is primer aanbrengen, je oogleden lichtjes afpoederen en daarna eyeliner aanbrengen. Ik gebruik nu Primer potion van Urban Decay maar die vind ik een beetje duur. Heb ook wel goede dingen gehoord over de primer van Zoeva en die van Catrice maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Dan ga ik gewoon beginnen met het uitproberen van de goedkoopste haha thanks!!
Ik poeder ze af met een too faced poeder dat ik ook gebruik voor onder mijn ogen.
Ik heb hooded eyes én vette oogleden en ik vind de Primer Potion van UD goed werken! Wat je zeker nooit moet proberen zijn de Eye Polishes van RMS haha ziet er 5 minuten lang supermooi uit en dan gaat alles maar werkelijk ALLES in de lijntjes zitten
Oh en als je houdt van een one-and-done oogschaduw: Maybelline Color Tattoo!!
Ik draag al bijna een jaar nog amper makeup maar nu krijg ik weer helemaal zin om met mijn enorme stash aan de slag te gaan haha.
Heb ook een boel dingen gekregen van Urban Decay laatst.
Het Ultraviolet palette, twee setting sprays (ultra matte en glowy), een primer, twee Moondust lipsticks en twee Moondust liquid highlighters.
Vroeger kreeg ik wel eens PR maar ik vermoed dat, gezien mijn vriend voor L’Oréal werkt en de PR-verantwoordelijke van “zijn” merk ook UD doet, op de hoogte is van onze penibele situatie (mijn vriend heeft kanker) en daarom maar een troostpakket heeft opgestuurd
@Valkyrie Ik ben heel benieuwd naar de Age Perfect BB cream van L’Oréal, zag die laatst bij Allana Davison langskomen en kan me herinneren dat ik jaaaaren geleden eens een tube kocht in de sale bij Kruidvat, nog in de oude verpakking en die was echt supermooi!
Inderdaad de zoeva primer, maar dan wel de matte versie. Die andere deed niks voor mij.
@Valkyrie misschien die primer op dat stokje van Charlotte Tilbury proberen? Ik werd hier iig heel glowy van haha, had mijn hele kop ingesmeerd, beter alleen de highlights van je gezicht.