Ik vind die bij mij dus echt helemaal niet glowy? Mijn huid is gewoon normaal, niet glowy maar ook echt niet mat/droog, gebruik geen poeder en toch is ie echt mat bij mij. Zo zonde want vind zo’n dewy look echt mooi.
Oh dat is jammer! Ik heb een droge huid en bij mij is ie wel echt dewy. Niet teveel maar precies goed. Ik gebruik em wel altijd met Mac Fix +, misschien komt het daardoor.
Eyeshadowprimer helpt ook tegen het uitlopen van eyeliner. Wat je het beste kan doen is primer aanbrengen, je oogleden lichtjes afpoederen en daarna eyeliner aanbrengen. Ik gebruik nu Primer potion van Urban Decay maar die vind ik een beetje duur. Heb ook wel goede dingen gehoord over de primer van Zoeva en die van Catrice maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Dan ga ik gewoon beginnen met het uitproberen van de goedkoopste haha
thanks!!
Ik poeder ze af met een too faced poeder dat ik ook gebruik voor onder mijn ogen.
Ik heb hooded eyes én vette oogleden en ik vind de Primer Potion van UD goed werken! Wat je zeker nooit moet proberen zijn de Eye Polishes van RMS haha ziet er 5 minuten lang supermooi uit en dan gaat alles maar werkelijk ALLES in de lijntjes zitten 
Oh en als je houdt van een one-and-done oogschaduw: Maybelline Color Tattoo!!
Ik draag al bijna een jaar nog amper makeup maar nu krijg ik weer helemaal zin om met mijn enorme stash aan de slag te gaan haha.
Heb ook een boel dingen gekregen van Urban Decay laatst.
Het Ultraviolet palette, twee setting sprays (ultra matte en glowy), een primer, twee Moondust lipsticks en twee Moondust liquid highlighters.
Vroeger kreeg ik wel eens PR maar ik vermoed dat, gezien mijn vriend voor L’Oréal werkt en de PR-verantwoordelijke van “zijn” merk ook UD doet, op de hoogte is van onze penibele situatie (mijn vriend heeft kanker) en daarom maar een troostpakket heeft opgestuurd 
@Valkyrie Ik ben heel benieuwd naar de Age Perfect BB cream van L’Oréal, zag die laatst bij Allana Davison langskomen en kan me herinneren dat ik jaaaaren geleden eens een tube kocht in de sale bij Kruidvat, nog in de oude verpakking en die was echt supermooi!
Inderdaad de zoeva primer, maar dan wel de matte versie. Die andere deed niks voor mij.
@Valkyrie misschien die primer op dat stokje van Charlotte Tilbury proberen? Ik werd hier iig heel glowy van haha, had mijn hele kop ingesmeerd, beter alleen de highlights van je gezicht.
Woah ik heb dit topic de afgelopen weken helemaal gemist? Zo leuk dat iedereen looks post! Heb vandaag alleen mascara op maar als ik weer meer moeite heb gedaan zal ik ook even foto’s maken 
Ik vind de dewyheid meer liggen aan wat je eronder smeert.
Ik gebruik dagcreme van Dr van der hoog en daaroverheen revlon colorstay. Dan is m’n huid echt mooi en glowy
Ik gebruik soms wel de strobe cream van Mac en dan is het ook wel iets meer dewy, maar sommige foundations zijn extreem mat en daar hou ik niet zo van. Maar thanks voor de tip! Ga er naar kijken. Dr. Van de Hoog hebben ze gewoon bij de drogist toch?
Heel mooi! Heel lief cadeau van je vriendinnen
Mooi!! En wauw wat een mooi palette, jammer van de prijs. Vind je m het waard?
Hmm ik vind dat moeilijk om te beantwoorden omdat ik hem dus niet zelf gekocht heb! Los van de prijs? Ja de kwaliteit is tot nu toe super (op de ogen iig, ze swatchen niet denderend) en de kleuren passen ontzettend mooi bij elkaar. De verpakking voelt luxueus, zwaar en komt met een grote spiegel.
MAAR HIJ IS ZO DUUR
Dus zou ik hem zelf kopen? Pff weet ik niet hoor, als ik het geld kon missen denk ik wel. Laten we het er maar op houden dat ik heel dankbaar ben dat ik hem cadeau heb gekregen.
Ik heb haar producten meerdere keren vastgehad maar kan die prijs niet verantwoorden. Misschien eind dit jaar als we eindejaarspremie krijgen.
Iemand interesse in een kleine versie van de Hourglass caution mascara? Heb hem alleen vandaag gebruikt.
10 euro incl verzendkosten, gisteren voor 15 euro gekocht bij de Bijenkorf.