Nikkie’s palette wordt volgende week restocked bij beautybay zag ik net op haar insta story. Dus voor iedereen die nog wilde…
Woah ik heb dit topic de afgelopen weken helemaal gemist? Zo leuk dat iedereen looks post! Heb vandaag alleen mascara op maar als ik weer meer moeite heb gedaan zal ik ook even foto’s maken
Ik vind de dewyheid meer liggen aan wat je eronder smeert.
Ik gebruik dagcreme van Dr van der hoog en daaroverheen revlon colorstay. Dan is m’n huid echt mooi en glowy
Ik gebruik soms wel de strobe cream van Mac en dan is het ook wel iets meer dewy, maar sommige foundations zijn extreem mat en daar hou ik niet zo van. Maar thanks voor de tip! Ga er naar kijken. Dr. Van de Hoog hebben ze gewoon bij de drogist toch?
Heel mooi! Heel lief cadeau van je vriendinnen
Mooi!! En wauw wat een mooi palette, jammer van de prijs. Vind je m het waard?
Hmm ik vind dat moeilijk om te beantwoorden omdat ik hem dus niet zelf gekocht heb! Los van de prijs? Ja de kwaliteit is tot nu toe super (op de ogen iig, ze swatchen niet denderend) en de kleuren passen ontzettend mooi bij elkaar. De verpakking voelt luxueus, zwaar en komt met een grote spiegel.
MAAR HIJ IS ZO DUUR
Dus zou ik hem zelf kopen? Pff weet ik niet hoor, als ik het geld kon missen denk ik wel. Laten we het er maar op houden dat ik heel dankbaar ben dat ik hem cadeau heb gekregen.
Ik heb haar producten meerdere keren vastgehad maar kan die prijs niet verantwoorden. Misschien eind dit jaar als we eindejaarspremie krijgen.
Iemand interesse in een kleine versie van de Hourglass caution mascara? Heb hem alleen vandaag gebruikt.
10 euro incl verzendkosten, gisteren voor 15 euro gekocht bij de Bijenkorf.
Sinds het op het forum ging over hoe lelijk oogpotlood op de onderste oogrand is, ben ik er heel nostalgisch naar geworden en ben ik het weer erg gaan waarderen.
(Wenkbrauwen hebben hulp nodig S.O.S.)
Staat je ook heel mooi! Ik denk dat het per persoon heel erg verschilt of het mooi is en of het bij je oogvorm past. Bij mezelf vind ik het niet super maar die “fox eye” trend die nu populair is staat me ook niet imo haha.
Voor mij is het geen goede mascara. Heel veel smudged enorm bij mij (behalve bobbi Brown) en had hier goede verhalen over gelezen maar was echt een enorme panda
Ben vandaag een beetje los gegaan in de ICI, bij 3 make up producten 30% korting incl. urban decay. Maak foto’s als ik weer thuis ben.