Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Hoe testen jullie foundations bij Kruidvat/Etos? In veel winkels heb je nu geen testers meer, maar als die er wel zijn wil ik het ook niet echt op m’n gezicht smeren (zou sws al niet kunnen met mondkapje haha). Maar het is zo zonde om een miskoop te doen.

Niet! Ik gebruik findation om m’n kleur te matchen.

1 like

oh wow. Ik ben nu op zoek naar een shampoo zonder citric acid, maar dat is bijna niet te doen joh
:sweat_smile:

Ook shampoo’s die claimen " for colored hair" te zijn bevatten dit. The search continues…

1 like

Ik weet het, erg he. Ik heb een shampoo uit amerika waar citric acid het allerlaatste ingredient is, en daarbij valt het wel mee. Sommige shampoo bars van lush hebben het ook niet, maar de bars die ik gebruikt heb droogden mijn haar ook mega uit. Sommige shampoos van weleda gebruiken het ook niet. De shampoo bars van ethique bevatten het volgens mij ook niet

Deze is speciaal voor kleur en heeft het ook niet

1 like

Urban Decay electric palette

11 likes

geen idee. Een roze toner haha.
Maar ik was me niet bewust van een haartopic. Ik zal eerst daar eens kijken!

@Kurisu thanks voor de tip. Ik ga even kijken ook

1 like

wow jongens ik wil echt even iets delen, deze oogschaduwpalletjes van elf zijn maar 4 (!!!) euro per stuk en de kwaliteit is echt heeel goed (sorry dat ik er al met mn tengels ingezeten heb)

meer foto’s en swatches

32 likes

Ik gebruik een shampoo van dr organic (vitamine E shampoo) en die is curly girl proof (dus geen siliconen, harde sulfaten en parabenen) en citric acid staat als een van de laatste ingredienten. Kan ook nog wat zijn misschien :slight_smile:

1 like

Jaa ik vind ze ook erg goed voor de prijs! Ik heb deze 2 en dan nog rose water en Truffles

1 like

Ik heb inmiddels mijn Nars Exposed blush palette binnen en ben echt impressed :partying_face: Was maar €35,- bij lookfantastic ook. Reviews waren wisselend, o.a. zou weinig kleur af komen maar vind het zelf echt perfect werken, komt genoeg kleur vanaf zonder dat het meteen teveel is. Aanrader dus !

12 likes

Thanks!! Ik gebruik nu de zeezoutshampoo van dr organics, dus de vitamine e lijn is een kleine stap.

Ik zie door de bomen het bos niet meer :joy::joy: dus dank voor se tips!

Ooh wauw! Goed pigment! Ik hou ook van de liquid glitter oogschaduw van ELF.

Ik heb al al twee jaar geen mascara en wil het nu kopen, maar voel gewoon tegenzin :sweat_smile: vooral omdat me dit doet denken aan dat er na het schoonmaken altijd nog de volgende ochtend restjes onder mijn oog zat :unamused:

Mijn wenkbrauwen zijn zwart, dik qua dikte maar wel best een dunne omvang. Ik vind dit hard staan en best vloekend met mijn bruine haar en bleke huid, diepe ogen…

Is wenkbrauwen lichter maken een ding? Ik weet dat ze van alles bij beauty salons doen, maar het lijkt allemaal gefocused op het donker maken. Kunnen ze het ook van zwart naar bruin ofzo maken?

@DavidRose @Batalash ik dacht aan 10euro?

Niet alle salons zullen dit standaard doen, maar bleken is goed te doen hoor!

Die nieuwe Catrice concealer was er hier nog niet, wel de foundation… meh!

Sinds ik een olie gebruik (balm of gewoon uit een pompje) heb ik hier nooit meer last van.

1 like

Voor de liefhebbers: op de Franse Feelunique is Holika Holika momenteel in de aanbieding met 50% korting én je krijgt bij aankoop van 3 stuks het goedkoopste item gratis. Er zijn al veel dingen weg maar er zijn bijvoorbeeld nog veel sheet masks in multipacks.

Ik wou al langer iets uit hun Good Cera lijn proberen dus heb ik een bestelling geplaatst:

Applausje voor mezelf: ik heb geen makeup besteld :clap:

4 likes

Ik heb van die blonde babyhaartjes waardoor je inhammen ziet, maar met (donker)blond haar is het lastig er iets voor te vinden. Deze haar mascara kostte €1,50 bij de Normal drogist! super blij mee.

Ik heb dus kleur dark blonde.

20 likes