Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Wooow echt mooi! Ziet er super natuurlijk uit ook

Ik heb weer eens een puistje te hard open geknepen waardoor ik een wond op mijn kin heb waar je u tegen zegt. Super vervelend want camoufleren lukt niet echt. Heeft iemand toevallig een tip waarmee ik het wat sneller kan ‘kalmeren’? Ik weet dat ik er gewoon met mijn tengels vanaf moet blijven maar had gehoopt dat iemand een wondermiddeltje heeft zodat ik me morgen in elk geval enigszins fatsoenlijk op mijn werk kan vertonen :sweat_smile:

Mondkapjes zijn nu ideaal met die puisten uitbraak op mijn kin haha

Amandelolie hielp erg bij mij met wondjes

3 likes

Ja echt hè! Met mondkapje zie je er ook niets van, maar zodra ik op de spreekkamer zit mag hij af en dat is ook wel handig anders ben ik zo moeilijk verstaanbaar. Maar zou het nu wel chill vinden om
het gewoon op te kunnen houden :sweat_smile: ik heb toevallig amandelolie in huis, ga ik proberen!

1 like

Ik heb weer enorme toename van puisten uitbraken in de mondkapjesregio :frowning: Iemand nog goede tips? Ik heb gemiddeld 6-9 uur per dag een mondkapje op

Ah balen hè die mondkapjes. Wat voor materiaal zijn je mondkapjes? Ik draag ze nu van 100 % katoen dat maakt bij mij echt veel verschil.

Misschien zo’n soort plastic houder voor in je mondkapje zodat het niet de hele tijd tegen je gezicht zit?

Ik zag het langskomen in deze video:

Vanochtend dacht ik er nog aan dat ik deze tip hier wilde delen. Om opkomende puistjes eerder te laten rijpen, sneller minder pijnlijk te maken of het beste snel te laten verdwijnen. En om reeds uitgeknepen puistjes sneller te laten verdwijnen gebruik ik dit spulletje:

Origins Super Spot Remover

Het is een klein flesje, en je hebt maar een klein beetje over per puistje. Met een druppel kan ik 2/3 puistjes aanstippen. Er zit salycilzuur in, en een flinke dot alcohol. Daarom minder om over je hele gezicht aan te brengen, maar het werkt voor mij geweldig.

4 likes

Inclusief verzending? Dan neem ik hem graag over!

Ja deze is echt fantastisch!!

1 like

Ik draag de chirurgische maskers en nooit langer dan 3 uur achter elkaar. Wissel ze frequent.

Ik draag ook chirurgische kapjes en heb sindsdien ook super veel puisten

Ik heb sindskort deze foundation kwast van real techniques, gekocht bij TKMaxx in de UK, en ik heb m nog nooit ergens anders gezien. Maar vind hem echt geweldig. Heel dekkend en zacht, wow <3

6 likes

Oeh, die roze tinten!

1 like

Ik sta op het punt om een nieuw gezicht te kopen bij Paula’s Choice. Hebben jullie nog ultieme tips of afraders die me aan het twijfelen kunnen brengen?

Wachten tot vogue shopping night! Dan krijg je 20% korting. Zie hier
En verder ben ik heel tevreden over het merk. Heb een heel gevoelige gecombineerde huid en gebruik nu retinol, bha lotion (om de dag) en elke ochtend een anti-age serum met vitamine c.

1 like

Best simpele lewk maar voor het eerst sinds tijden weer tijd gemaakt voor make-up, voelt toch fijn!

edit ook wel leuk om mijn lipstick te laten zien misschien. Lisa Eldridge: Muse

32 likes

Omg dankjewel voor de tip! Dat gaat me zoveel schelen :grin:

Oeh en ik heb dezelfde huid als jij en ook retinol en de bha op mn lijstje staan, goed om te horen dat die bevallen!

1 like

Ik ben erg tevreden over The Injectables, het is heel natuurlijk!

Voor en na

27 likes

Weet iemand of charlotte tilbury ooit ergens met korting te koop is? Bij asos heb ik 10 procent korting maar datgene wat ik wil is niet op voorraad :-1: