Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik zou het op de site zelf kopen want dan krijg je vaak bij je eerste bestelling korting of gratis dingen, in de Bijenkorf zal het nog wel even duren denk ik

1 like

zag bij Debbie dat je met haar code 20,- korting krijg op de site van Charlotte zelf. Misschien zijn er meer van dat soort friend codes te vinden.

1 like

Omg jaaaa mijn Lisa Eldridge lipsticks zijn binnen! :heart_eyes:

5 likes

Die van mij kwam gisteren binnen, hij is zo mooi :heart_eyes:

2 likes

Jaaa de gouden huls alleen al, maar vind de lipstick ook heel fijn. Romige formule, blijft goed zitten en mooie kleur. Ik ben heel tevreden. :smiley:

1 like

Ik vind die van Fenty heel fijn!

1 like

Too Faced Pumpkin Spice palette

18 likes

Zo’n mooie kleur :heart_eyes:

Iemand nog tips voor een fijne mascara? Ik moet een nieuwe bestellen en nu bij douglas nog stapelkorting dus dat is wel fijn.
Ik heb al veel mascara’s geprobeerd (too faced better than sex, le volume de chanel, benefit they’re real, max factor, clinique,…), en ben van de meeste wel fan maar probeer er graag telkens een nieuwe om dat echte wauw-effect te vinden.

1 like

Helena Rubenstein Lash Queen Feline

Super fijn borsteltje en geweldige verpakking. :heart_eyes:

@voortaan Refectocil is erg fijn.

5 likes

Ik ben echt een mega fan van Catrice Eyeconista mascara. Zit in een rosegoude verpakking en kost €4,99. Die mascara op zichzelf is mooi, maar gecombineerd met de Be Scandalous mascara van BeCreative is het echt een wauw effect bij mij. In het begin was ik geen fan van de Be Scandalous omdat het borsteltje echt gigantisch is, maar als 2e mascara is het echt top.

1 like

Ik gebruik ook al jaren Refectocil, heel tevreden over!

2 likes

Omg ik wil die zó graag maar ik vind 'm nergens :sob:

1 like

Hij komt binnenkort op cultbeauty.com en eind oktober is er een restock op de Franse sephora. Ik vind het echt een prachtig pallete. Ik zou hem alleen niet aanraden als je niet tegen sterke geuren kan, hij heeft echt een intense geur

1 like

Oh dankjewel! Ik hou het in de gaten. Ik had 'm pre orderd bij look fantastic, dus toen hij op de Franse Sephora kwam niet besteld. En ineens kreeg ik een mail van LF dat het product niet beschikbaar was en m’n bestelling was geannuleerd. Tegen dan was 'ie uiteraard ook uitverkocht bij Sephora :upside_down_face:.
Ik stoor me niet zo aan de geuren :grin: maar thx for the warning!

1 like

Waar bestellen jullie Refectocil?

Ik heb powderbrows - mega blij mee - en de laatste keer had ze ook mee geverfd en dat was wel echt heel mooi. Ik weet welke producten / kleuren ik moet hebben. Maar welke site is betaalbaar en betrouwbaar?

Ik bestel bij Salontopper.

1 like

Heeft iemand de dyson airwrap met de opzetstukken voor extra lang haar? Ik probeer die ergens te vinden… maar overal uitverkocht :poop:

Ik zat afgelopen weekend dronken in de auto naast mijn vriend en toen zag ik in het Show je laatste aankopentopic de adventkalender van De Bijenkorf voorbij komen. Aangezien ik bijna jarig ben heb ik hem toen gezegd dat hij die voor mij moest kopen.
Toen de dag erna, brak en in een vlaag van verstandsverbijstering, ook de adventkalender van Feel Unique gekocht, en nog los een aantal dingen van Charlotty Tilbury (??? echt why meteen zo veel???). En dit terwijl ik altijd make up heb van de Hema en al 100 jaar ongeveer dezelfde skincare gebruik én echt heel weinig van make up begrijp. Ik kan echt niet wachten tot het binnenkomt :heart_eyes: maar ik ben wel bang dat ik hier een aantal keer moet binnenvallen omdat ik echt niet snap wat je met een bepaald product moet doen.

27 likes

Wow het nikkie palette is echt een stuk groter dan ik dacht. Zoveel zin om hem te gebruiken :star_struck:

Echt schattig deze reactie. (:
Ik krijg dus nu in een keer echt heel veel ‘dure’ producten die ik nog nooit heb gebruikt. Ik heb alles onder elkaar gezet in een excelletje, inclusief sample-/ travelsizeprijs en full size prijs. Nu ga ik in de komende maanden alles beoordelen en een cijfer geven op een schaal van 1-10. Ben dan van plan om daarna de producten met een hoge beoordeling in het echt aan te schaffen. (Ik lach mezelf uit, ik heb echt geen leven. (oh well, we hebben allemaal geen leven nu.))

edit: Charlotte Tilbury is al binnen trouwens en ik ben al verliefd op de hightlighter en de lip cheat (pillow talk).

20 likes