Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Eerste look met nikkie

18 likes

Nee het is de Beauty Light Wand easy highlighter in Spotlight. En ja! Ik zal de uitkomst tzt delen. Ben zelf ook benieuwd.

1 like

CT producten zijn zoooooo mooi. Wat heb je allemaal besteld van CT?

image
Deze in een travel size ^
image
Deze ook in een travel size
image
En deze dus
En ik had voor een concealer tester gekozen, vond ik heel fijn dus die heb ik ook voor mijn verjaardag gevraagd aan mijn ouders. Maar ik vermoed dat ze 30 euro voor een beige stift echt loco vinden dus dat ik die op mijn buik mag schrijven.

9 likes

Die highlighter heb ik ook, heel mooi is die! Ik vind alleen de verpakking minder fijn. Bedoel je de magic away concealer? Ik vind die dus heel mooi op de huid, maar de verpakking is echt HEL! Op een gegeven moment gaat het zo plakken naarmate je het vaker gebruikt omdat er dus product op dat sponsje achterblijft wat uiteindelijk in de dop beland en vervolgens krijg je het niet meer makkelijk open.

Dus, ik zou liever voor een andere concealer gaan (tenzij CT de verpakking weer veranderd).

1 like

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de verpakking maar ben ook heel voorzichtig geweest onder het mom van liever te weinig dan te veel in die spons, kan er altijd nog wat bij pompen. Maar goed dat je het zegt! Is voor een concealer inderdaad ook niet ideaal.

1 like

Hahahaha +1 voor de spreadsheets!!! Ik wil een top 10 instant noodles maken.

4 likes

Het Easy Eyes Darling palette van Charlotte Tilbury ligt in mijn brievenbus beneden :heart_eyes: krijg net een mail dat mn bestelling is afgeleverd.

Dit is mijn tweede product van CT. Ik heb de pillow talk lipliner al maar ik moet zeggen dat ik deze niet zo vaak gebruik. Vind de kleur toch wat te intens roze en hij is heel creamy. Ik houd zelf meer van een wat drogere formule zoals de Laura Mercier lippotloden.

4 likes

Bij bol.com.

1 like

Mee eens, vind de verpakking echt een ramp. Krijg hem nog wel goed open, maar krijg de concealer of te weinig of meteen weer te veel gedoseerd.
Denk dat ik hierna ga kijken voor een Laura Mercier concealer.

ik heb ook eindelijk iets kunnen maken met de palette van Nikkie, ben geen super pro maar vond het wel leuk

16 likes

Ik wil terug lipproducten gebruiken maar moet overal een mondkapje dragen dus heeft geen zin
:cry:

6 likes

Ja ik wil al een half jaar Nars don’t stop kopen omdat dat de perfecte rode kleur is, maar wanneer moet ik dat in hemelsnaam op joh. :sob:

4 likes

Simpel lookje met nikkie voor thuiswerken. Ik vind Amsterdam als wing echt heel fijn. En dit x wat blauwe glitter erbij gedaan.

23 likes

Let niet op de gestempelde eyeliner, had een nieuwe geprobeerd maar hij is dus niet wat ik ervan verwachtte :roll_eyes:
Was wel blij met de ooglook, met het Nikkie pallet !

14 likes

Palletje van ELF gebruikt

18 likes

Ik post eigenlijk nooit persoonlijke foto’s op het forum maar ik wou toch ook eens mijn ooglook delen! Ben wel een totale noob in oogschaduw :upside_down_face: I tried… Met het Fiery palette van Beautybay. Mascara vergeten aanbrengen.

weg!

18 likes

Ben helemaal los gegaan vandaag want ik dacht: heuyy bijna halloween. Dat vraagt om groen, paars en oranje.

31 likes

Waar kopen jullie Fenty beuty?

Sephora

1 like