Zalando beauty adventkalender, yes or no? Of is er een betere beauty adventkalender die ik moet hebben?
Edit: kutttt te lang gewacht en nu is ie uitverkocht
Zalando beauty adventkalender, yes or no? Of is er een betere beauty adventkalender die ik moet hebben?
Edit: kutttt te lang gewacht en nu is ie uitverkocht
Je kan in het adventkalendertopic kijken voor andere kalenders!
Heb ik al helemaal doorgespit, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. De meeste zijn nu ook al uitverkocht dus het wordt er niet makkelijker op (Asos en Bijenkorf zijn nog opties, verder is qua beauty weinig meer verkrijgbaar)
Ik vond asos vorig jaar heel erg leuk! Ik heb hem dit jaar dus weer gekocht
Weet je toevallig ook iets over de moisturizers?
Same!!! Echt verschrikkelijk. Ben soms echt aan het stoeien om hem open te krijgen (en pak dus maar vaak mn glossier concealer)
@Vanjie ik ga je blauwe ooglook stelen voor maandag
Ik heb hem besteld! Thanks voor het laatste duwtje
Hi vraagje! Heeft iemand ervaring met castorolie voor het sneller laten groeien van wimpers? Werkt dit echt? Haha
Ik heb castorolie 15 jaar geleden (ongeveer?) gebruikt op mijn wimpers en het hielp wel echt. Maar ik had van mezelf ook al lange wimpers, ik weet niet of dat uitmaakt. En het vettige gevoel op je oogleden/vetvlekken op je kussen moet je wel voor lief nemen. Ik heb geen idee meer hoe lang ik dat toen gebruikt heb.
Thanks voor je reactie! Weet je nog of het lang duurde voor je verschil zag?
Oei dat durf ik niet echt te zeggen. Als ik het moet schatten, misschien 2 of 3 maanden? En dan had ik het elke avond royaal op mijn wimpers gesmeerd voor ik ging slapen.
Ik wil even een random tip delen: ik heb onlangs deze mascara gekocht en ik vind hem echt de fijnste die ik ooit heb gehad
Kost geen drol, ik krijg er super lange wimpers van en met dat borsteltje kom je heen goed aan de kleinste haartjes. Aanrader!
Edit: van catrice is hij, zie dat ik dat stukje net van de foto geknipt heb
Ik smeer sinds een half jaar paw paw cream op mn ogen bij het slapen gaan omdat mn huid zo droog is. Verbaasde me er de laatste tijd over dat mn wimpers zo mooi zijn, maar daar zit ook castor olie in en denk daardoor.
Ja deze is heel fijn idd!
Ah klinkt wel goed allemaal! Thanks. Ga dan toch maar eens castorolie proberen haha
Nice, waar smeerde je het dan precies?
op de dunne huid onder mn ogen. De wallen zeg maar. Ik deed het niet per se voor mn wimpers in eerste instantie. Maar deed her voor het slapengaan, dus met mn ogen dicht zat het dus ook op mn wimpers
Ik ben opzoek naar een fijne krultang die niet te duur is (rond de €30?) en een beetje foolproof want ik ben echt een onhandige harry wat haar betreft. Ik wil een beetje dit effect kunnen creëeren:
Iemand aanraders?
Ik heb deze en ben er super blij mee
Bekijk Carmen CR-1070 Smooth & Shine - Stijltang op: https://www.bol.com/nl/p/carmen-cr-1070-smooth-shine-stijltang/9200000039962171?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp