ben benieuwd naar je ervaringen!
Bedoel je dan echt filler filler of meer zoān behandeling als een skinbooster?
Een filler filler haha
Over filler filler gesproken. Ik heb mn lippen laten bijwerken en heb echt last van blauwe plekken⦠ziet er een beetje apart uit. Ik lees op internet over arnica creme? Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat helpt
Ik heb deze besteld, thanks! Heb wel lang haar (65cm extensions) dus ben benieuwd of het een beetje erin blijft zitten.
Ja joh in extensions blijft alles veel langer zitten!
Haha dacht ik al maar voor de zekerheid ik ga dat ook eens navragen dan aangezien ik ook last heb van littekens door acne en ook echt niet meer weet wat ik kan doen.
Maar je kan een gebruikt palette toch niet meer terug sturen? Misschien kun je hier een oproepje plaatsen of iemand hem over wil nemen.
Ja helpt heel goed tegen blauwe plekken op mijn benen etc. Dus denk voor die blauwe plekken ook!
Oh sorry, ik woon niet in NL. Hier kan dat wel. Met name ook omdat de Sephora in mijn woonplaats geen CT in de winkel verkoopt. Je kunt het dus niet testen/swatchen voordat je het koopt.
Je kan als je het hebt ook lymfetape gebruiken. Dan moet je heel dun knippen in strookjes van 5 mm ofzo en plakken vanaf het grootste nabijgelegen lymfevat naar de blauwe plek en het tapeje laten eindigen in de blauwe plek.
Dan wordt de huid iets gelift van de onderliggende lagen en kunnen de uitgetreden bloedplaatjes sneller worden opgenomen in het lymfesysteem.
Wel even een gepriegel maar werkt heel goed
Moet je vragen op een plekje waar huidtherapeut en plastisch chirurg samen werken, dan zullen ze je dat denk ik ook wel adviseren!
Thanks voor de tips!!
@Karl_Lagerfeld misschien vergis ik me helemaal, maar jij komt toch ook uit Limburg of niet? Was benieuwd naar jouw filler filler adresje want zie door de bomen het bos niet meer. Maar weet even niet of jij nu idd bij mij in de buurt woont of niet
Ja ik kom uit z limburg! Ik ga normaal naar Faceland in Eindhoven. Maar ben afgelopen zondag bij een schoonheidssalon geweest waar af en toe een arts komt voor fillers en botox.
Thanks! Ik ben er ook mee begonnen op mijn wenkbrauwen en wimpers! Ben heel benieuwd. Wanneer zag jij resultaat? Ik heb niet zoveel geduld haha
Hahaha, ok ik ga het gewoon een goede kans geven en vol proberen te houden
Ah ja dat is ook zo! Ik ga nu eerst eens kijken of Castorolie wat doet en anders toch maar eens Revitalash proberen. Daar hoor ik altijd wel goede verhalen over!
SS in B? Zo ja, wat vond je van de arts?
Een botte hark maar wel serieus en kundig denk ik. Hij heeft me goed geadviseerd met name bij de botox.
Hebben jullie toevallig verschillende beautyboxen uitgeprobeerd? Het lijkt mij leuk om zoiets te doen als klein cadeautje voor mijzelf elke maand. Ik zie alleen vooral veel skin care en ben zelf wat meer into make-up. Heeft iemand een aanrader voor in Nederland? Ik neig nu naar de lookfantasic maar die is toch aan de wat āduurdereā kant. Al lijken daar van de merken mij wel het prettigst.