Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Een vriendin van mij is lyrisch over de goodiebox

1 like

Ik heb zowel de schuimende reiniger (in mintgroen) gehad en ik gebruik nu al een dik jaar de hydraterende reiniger (groen). Ik vond de mintgroene te strippend, maar de groene ben ik heel tevreden over. Zeker als ik ‘m onder de douche gebruik. Ik heb een droge vochtarme huid.

Qua moisturizer heb ik de blauwe lotion, die niet per se voor het gezicht specifiek is, maar ik kreeg daar break outs van. Ik vond de textuur en alles we heel fijn.

Hahaha ja zo omschreef ze hem al :joy: maar wel fijn om te weten dat hij kundig is en goede adviezen geeft!

Wat een mooie kleuren!!! Welke zijn dit precies? Ik gok de bovenste cream & sugar, maar die onderste?

ja kan ik mij goed voorstellen hoor. De prijs houdt mij alleen nog een beetje tegen idd. Maar je doet er wel lang mee zo te horen!

Ah ja Eindhoven is idd goed te doen, ik woon ook in z-Limburg. Even gekeken op de site maar nu ik voor en na foto’s heb gezien wil ik alles laten doen :joy:

Ik had een hele hoop bij charlotte tilbury besteld en kreeg er allemaal gratis producten bij, o.a. een fullsize light wand maar ook deze mini lippenstift :pleading_face: cute

23 likes

Het is al even geleden dat je dit postte, maar ik vond dit berichtje met de zoekfunctie. Ben je nog steeds tevreden over deze creme? Ik zit te twijfelen over deze, maar vraag me af of je dit ook rondom je ogen kunt gebruiken (ik heb een hele droge en beetje gevoelige huid). Denk je dat hij zacht genoeg daarvoor is?

Ik ben hier zeker nog tevreden over! Alleen voor je ogen weet ik niet of deze heel fijn is, omdat hij namelijk wel wat ruwer en dikker is. Maar het kan wel. Als je op zoek bent naar een corrector voor onder je ogen kan je misschien beter de corrector van bobbi brown gebruiken. Maar dat is wel meer ‘make-up’ dan die crème hierboven. Helpt dit een beetje?:nerd_face:

Ik heb vorige week de true skin foundation van catrice gekocht en ik vind hem erg fijn tot nu toe. Budgettip! Ik heb kleur 002 en die is echt lichtttt. De bijbehorende concealer werd helaas niet in die kleur verkocht bij mijn kruidvat, heb toen de lichtste kleur die er was meegenomen maar die is echt te donker

Die concealer is hier nergens te verkrijgen en wil ook niet online bestellen… mijn concealers zijn echt op haha! Dit weekend maar in een ander dorp op jacht.

1 like

Bij de website van CT is er nu een soort private member sale, 25% korting op alles.

3 likes

Thanks!! Ja ik wil de creme zonder foundation gebruiken en het is me dan vooral te doen om de spf en de hydratie (is dat een woord?), en wil dan het liefst maar 1 product hebben dat ik zowel op gezicht als rond ogen kan gebruiken. Ik kan hier helaas geen kleine versie kopen om te proberen. Maar ik denk dat ‘ie op mijn black friday lijstje gaat :blush:

1 like

Ik heb de gok maar gewaagd, voor €6 durfde ik het wel aan. Ik had de concealer toch ook gekocht, ik dacht misschien valt het mee hoe donker die is. Maar die kan ik dus echt als (subtiele) contour gebruiken :joy:

Misschien is hij al te vinden in de foundation matrix van temptalia? Dat je kunt vergelijken met een foundation die je al hebt van een ander merk

Moet je daarvoor een account aanmaken? Ik zie niks op de site

Je moet een account aanmaken en het is niet op alles.

Ik heb de pillow talk quad en de jewel pot linkjes gedropt bij Sinterklaas :innocent:

1 like

Too Faced Salted Caramel

19 likes

Ja je moet wel ingelogd zijn

Wauw

1 like

Ooglook voor mijn diploma uitreiking. Urban Decay Naked Honey
Jammer dat mijn wenkbrauwen er geen zin in hadden

15 likes