Hebben jullie nog aanraders van the body shop? Wil wat bestellen bij TBS, hebben jullie nog aanraders? Heb de camille oliereiniger, gember shampoo + conditioner en een exfoliërende body scrub al in mn mandje.
Ik vind de body butter en handcrème van de Fuji green tea lijn heel lekker ruiken, maar dat is natuurlijk persoonlijk he.
Heeft iemand een aanrader voor een matterend gezichtspoeder? Liefst geen losse poeder want ik ben daar niet zo handig mee.
Ik zweer bij de MAC studio fix poeder foundation, geen enkele andere poeder houdt mijn gezicht enigszins matte. Nog een ongevraagde tip, maar heb sindskort onderstaande fixingspray en mijn basis bleef verbazend goed zitten na een paar uur mondkapje op gehad te hebben.
Essence all about matt of rimmel stay matte. Die van essence is transparant, dat vind ik zelf heel fijn en die van rimmel is echt heel matterend. Beide niet duur, maar ik vind dure poeders het meestal ook niet waard (heb nu it cosmetics bye bye pores en die doet precies niks, bye bye 33 euro)
Iemand een tip voor een fijn gezichtsmasker voor een onzuivere huid? Mijn huid protesteert lekker
Wat is jullie holy grail eyeshadow palette? Ik ben op zoek naar een goed gepigmenteerd palette met voornamelijk neutrals. Ik heb momenteel 2 naked paletten maar die pigmentatie vind ik echt zwaar tegenvallen. Momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer
Lorac proooooooooo
En de Morphe paletten vind ik ook heel goed
Bedankt, ziet er veelbelovend uit! Zet ik dadelijk op men lijstje!
Ik had ook gekeken naar het morphe palette van Madisson Beer, maar hier had ik ook wat slechte reviews over gelezen, dat de matte kleuren patchy zouden zijn? Maar dit is in andere paletten van hun niet zo dan?
Hm ja bij Morphe vind ik het wel echt per palette verschillen. Ik heb de Jaclyn Hill paletten en die zijn fantastisch, maar ik heb ook het 35G bronze goals en die is mwoah. Ik heb ook de 35O, 35P, 35B, 35C en 35M en die zijn ook weer heel goed. Heb het idee dat speciale paletten en/of samenwerkingen soms verschillen qua kwaliteit. Maar gewoon de OG zwarte paletten zijn sowieso top.
De sassy siennas en iets met berry van Dose of colours. Makkelijk voor on the go.
En ik geef dit niet graag toe maar James Charles x Morphe is ook een musthave.
Ik heb weer 6 euro verspild aan een waterproof oog make-up remover, die mijn waterproof mascara er niet afhaalt. Heeft iemand tips voor een remover die dat wel kan?
Ik vind het nieuwe CBD cleansing masker heel fijn, is mega dik maar echt HEERLIJK na een dag onder een mondkapje. Oh en het Shea Butter haarmasker!!
Nou ik heb de Ceravé smoothing cream en facial moisturizing lotion gister binnen gekregen. Had mijn huid een tijdje best verwaarloosd dus dacht gister ik ga eerst lekker exfolieren met the ordinary AHA 30% en BHA 2%. Gebruik die al langer, mijn huid is daarna wel een heel klein beetje gevoelig maar niet vervelend.
Nouja gisteren dus ook gedaan en daarna de smoothing lotion aangebracht, is een dikkere crème en die wil ik ‘s avonds gebruiken, facial moisturizing lotion voor overdag. Mijn huid is sindsdien vrij rood, warm, gevoelig en het jeukt een beetje. Vanmorgen heb ik mijn huid weer gereinigd en daarna de andere aangebracht, maar mijn huid is nog steeds rood en gevoelig.
In beide crèmes zit natuurlijk oa salicylzuur dus ook wel een beetje dom dat ik extra geexfolieerd heb, maar ik twijfel nu om de crèmes toch te blijven gebruiken of ff een weekje te stoppen?
Deze van L’oreal! Wel goed opletten dat je de waterproof versie neemt want er is ook een lichtblauwe die niet geschikt is voor waterproof.
Hij is nu 1+1 gratis bij Etos
Ik gebruik al jaren de duo remover van L’Oréal en ik draag bijna altijd waterproof mascara
Sowieso even rustig aan doen en je huid tot rust brengen. Is je huid ook rood als je je gebruikelijke crème opsmeert? Of heb je een zachte olie?
Gewoon over een paar dagen nog eens proberen, die 30% AHA is erg scherp, daar kun je echt je huid van slag van laten raken.
@pastelzwart : ik vond lichtbruin heel erg warm, ik zou je dan eerder donkerbruin (3.0) aanraden. Ik kan volgende week wel even een foto posten, want ik heb alle 4 de kleuren. (Grijs/zwart/donker-/lichtbruin)
Ja, ik moet ook echt koele kleuren hebben, mijn haren reageren erg sterk op verf (wordt snel warm). Mijn ideale combi is grafiet met donkerbruin of zwart met donkerbruin, hangt een beetje van mijn huidskleur af. Ik heb geen grijs haar, maar donkerblond met highlights. Als ik een mix maak en dit ontwikkel, zie je heel goed wat er gebeurt, qua kleur. Ben alleen nu niet thuis, pas maandagavond weer. Doe ik het dinsdag, in goed licht, ok?
Shit ik heb 3.1 lichtbruin hier liggen en meestal staat warm me niet… ligt klaar om zondag voor het eersr te gebruiken oops.
Bij de salon deed ze 3/4 van kleur 3.1 en 1/4 van kleur 3. Maar ik ben lui dus dacht doe mooi alleen 3.1. We shall seeeeee, heb nu wel beetje stress haha!