Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ahahhaa ja ik vind beetje lullig om zijn naam hier zo neer te zetten want die arme jongen heeft niks fout gedaan :sweat_smile: Is verder geen bekende arts ofzo!

Blauwe plekken zijn gelukkig wel weg aan het trekken, was wel een beetje genant. Smeer ze in de avond in met arnica.

2 likes

Ja mijn huid is normaal ook wel wat roder als ik net een crème op heb gedaan, maar niet zo rood als nu. Normaal trekt dat na een paar minuten weg, nu is het na dik 24u nog steeds rood. Heb nu maar een nourishing masker er lekker dik op gesmeerd, voelt meteen verzachtend. Ben benieuwd of het over een paar dagen beter gaat, vind de Cerave crèmes wel fijn aanvoelen.

Ik heb net besteld:

Ben benieuwd of het gaat helpen bij mijn pigmentvlekken!
3 likes

Heb je de vaseline nog getest en heeft het geholpen?

Net deze besteld! So excitedddd
Nogmaals bedankt voor de morphe tip @Spaarlamp

7 likes

Wat mooi zeg! Welk product gebruik als bruine eyeliner?

1 like

Dankjewel! Dat is de kleur Sting in het Urban Decay Naked Honey palette.

Dankjewel! Misschien ga ik toch het palette maar op mijn Black Friday wishlist zetten😊

1 like

Ga weg met je verleiding !

In ieder geval niet die van Helena Rubinstein. Ik ben tot nu toe onder de indruk van hoe snel mn make up eraf gaat met de cleansing balm van TBS, maar ik gebruik geen waterproof mascara.

@pastelzwart: ik heb bruin en die is koel!

2 likes

Het is goed gekomen! Het mengsel was echt kei warm/oranje bruin dus kreeg het effe benauwd… maar droogde donker op.

Ging super makkelijk, heb powderbrows dus kon precies die vorm volgen. Helemaal blij dat het zo goed ging!

1 like

Het Pumpkin Spice palette is weer op voorraad bij sephora!

3 likes

EOTD, jacklyn hill x morphe palette en als glitter topper het nieuwe Urban Decay Stoned Vibes palette. Ben al klaar voor kerst haha.

54 likes

Dankjewel! Ik heb 'm besteld :heart_eyes::heart_eyes: zó benieuwd naar :smile:

1 like

Met het Nikkie pallet

23 likes

Normaal! Ik vind meestal russian niet zo mooi omdat je dan zo’n heftige krul krijgt en dat zorgt bij het zij-aanzicht voor die typische eendenmond (volgens mij)

1 like

Wat een mooie glitter :heart_eyes:

1 like

Heeft iemand ervaring met van die poeders/pillen met hyaluron of collageen er in? Douglas heeft nu de innerbeauty lijn en ben eigenlijk wel benieuwd of zoiets echt zou werken.

Weet iemand een goede review site voor beautyproducten? Vroegah keek ik graag op makeupalley, dat was ideaal met zoveel recensies. Maar ik zie dat er niet meer echt veel gereviewd wordt tegenwoordig. Zo jammer.

Zie net iemand deze link posten in mijn LinkedIn feed. Heb het nog niet bekeken, maar denk dat je je antwoord hierin wel zal vinden.

Edit: ben nu aan het kijken, maar even een waarschuwing rond 6 minuten laten ze zien hoe een koe ontveld wordt… Collageen is dus niet vega!

1 like