Oh nice, ga ik even kijken!!
Edit: het is onzin
Oh nice, ga ik even kijken!!
Edit: het is onzin
Temptalia!
Normaal komt 'ie woensdag toe . Ik heb heel veel palettes maar ben echt super excited voor het pumpkin palette
Hoop dat je er net zo blij mee bent als ik ben
Heb net een document gevonden over hoe je je oogvorm kan spotten en wat voor soort make-up er doorgaands bij past, dacht dat jullie het misschien ook wel handig zouden vinden.
Ja het is een soort gel waar je een kleine verlenging mee kunt maken zonder tips en het is voedend voor je nagels. Je kunt er een soort treatment mee doen om je nagels te versterken.
4 keer 1ml bij faceland (waarvan 2 keer bij Dr. Tr.omp). En twee weken geleden nog een keer 0,5.
Ik toevallig gisteren voor het eerst! Tot dusver voelt het steviger aan dan toen er alleen Shellac oid op zat. Ik heb vrij slappe nagels van mezelf, en dat maakte vaak dat Shellac alsnog best snel losliet. Ik verwacht dat dat nu dus anders is, maar ik kan je nog niet vertellen of ik over veertien dagen ook nog zo tevreden ben.
Iemand ervaring met Inkey List? Lijkt een soort alternatief voor The Ordinary
Gebruiken jullie ook wel eens skincare op jullie schouders of rug? Ik heb de laatste maanden veel last van puistjes en bultjes op mijn rug, en t liefst kom ik het er zo snel mogelijk vanaf. En zo ja, welke?
Ik heb weleens wat dingen geprobeerd: de bha, Q10 en retinol oogcreme. Ik heb niets bijzonder van de werking gemerkt. Verder zijn de flesjes heel klein (toch van de producten die ik kocht) en van plastic, dus ik ga het niet meer kopen denk ik.
Als ik mijn gezicht gereinigd en ingesmeerd heb, krijg ik daarna steeds last van mijn ogen (tranen, waas). Ik vermijd de oogstreek nochtans bij het reinigen en smeren. Hebben hier nog meer mensen last van? Hoe vermijd je dit?
Ander wasmiddel of wasverzachter??
Spoel je je rug goed na als je je haar hebt gewassen? Misschien blijft er conditioner/shampoo achter op de huid en daar kun je puistjes van krijgen.
Ik kreeg puistjes door te heet/te vaak douchen en door producten met veel parfum. De opties die hierboven zijn genoemd kunnen het natuurlijk ook zijn, vaak kost het even om te zien waar het nou echt aan ligt. Voor mij helpt douchen met neutral en sanex 0% heel erg. Rituals enzo moet ik laten staan.
Ik had het eigenlijk toegeschreven aan het stoppen met de pil. Maar alle punten die jullie hier aandragen kunnen ook wel kloppen. Ik douche de laatste tijd beduidend vaker dan voorheen (sport vaker sinds ik gestopt ben met de pil). Ik gebruik wel redelijk natuurlijke shampoos en eigenlijk nooit zeep voor mijn lichaam. Maar ik ga der wel eventjes opletten.
Heeft iemand ervaring met de zepen en shampoo’s van Happy Soap? Ik wil graag overstappen op solid maar ik heb alleen ervaring met Lush (en dat is gezien de vele parfum die zij er in gooien niet best). Of heeft iemand een tip voor een ander merk solid shampoo/zeep?
Ik heb wel een keer een cleanser met saliczyl gebruikt op mijn armen omdat ik daar van die bultjes had en dat heeft aardig geholpen. Dus zou het gewoon doen!
Dankjewel!