Heeft iemand hier een goede tip voor een bb/cc cream? Ik heb tot nu toe olaz en maybelline geprobeerd, maar ze zijn het voor mij beide nét niet.
Ik zweer bij Garnier (smalle lange tube - voor vette huid oid, niet de kleine dikke) en vanwege weinig zon in combinatie met de NYX foundation uit een roze tube.
Voor de liefhebbers: je kan Pat McGrath blijkbaar bij Notino kopen? Was dat al bekend?
Net als Neena zou ik ook Garnier aanraden. Heb nu zelf de tinted moisturizer van Tarte in gebruik, vind ik ook fijn maar is iets minder dekkend dan die BB creme van Garnier. Heb Garnier niet meer om de vergelijking te maken dus 't is op gevoel
Ik ben op zoek naar een nachtcreme die zeer voedend is voor de droge/vochtarme huid, het liefst bij de drogist te koop. Iemand tips?
Geen BB of CC cream dus misschien niet wat je zoekt maar ik vind de Skin Veil van NYX echt heel fijn als je iets niet te heftig dekkend wil.
Hoe kan je je make-up er af halen en je huid reinigen, zonder dat je nog met water een product moet afspoelen? Bestaat zo’n product?
Lees in het aankopentopic veel goeds over de cleansing balsem van TBS, maar mijn huid wordt zo droog van water
Ik gebruik nu enkel micellair water en toner (+dagcreme, nachtcreme en soms masker) maar ik wil beter demaquilleren en reinigen.
Nu in de app bij Douglas veel met 25% korting en morgen als het goed is ook op de website!
Oh thanks! Vervangt dat dan de ‘‘functie’’ van het micellair water?
En moet je nadien nog een toner gebruiken, ja zeker?
Als het reinigingsproduct goed is, is water echt geen probleem. Het is beter om met water af te spoelen, want anders blijft er reinigingsmiddel achter op je huid. En met een watje druk je de viezigheid alleen maar dieper je huid in.
Kies voor een oliereiniger, een vloeibare of een balsem, wat jij fijn vindt. Die van de Bodyshop met kamille zijn goed.
Ja inderdaad ik heb ook zo’n grafhekel aan water in m’n gezicht. Instant trekkerig en droge T-zone. Het is al erg genoeg met douchen, ik zie mezelf het 's avonds niet nog eens doen.
Toch bedankt voor je hulp @TanteBetje
Is je huid ook gevoelig ?
ja!
Ik vind van dr van der hoog de hypoallergene nachtcrème heel fijn. Als ik die opsmeer is net of m’n huid “ontspant” ofzo. Die droogheid is gelijk weg en smorgens word ik heel zacht wakker
Cetaphil Hydraterende Crème vind ik heel fijn! Deze week volgens mij bij de etos in de aanbieding
Bij Etos, Louis Widmer Remederm. Ze verkopen verschillende versies: zonder of met parfum of met spf. Ik vind persoonlijk de parfumvrije zonder spf het fijnst.
Oehh leuke combi! Ik heb dit palette ook dus ik ben gelijk weer geïnspireerd
Kom je toevallig wel eens bij de DM? Ik heb de Q10 nachtcrème van Balea en die is lekker dik en vet, maar smeert wel goed uit. ‘s Morgens is mijn huid ook super zacht!
Ik gebruik de drops of youth van the body shop altijd onder mn dag- of nachtcrème, heb zelf superdroge huid.
Vroeger gebruikte ik ook graag de cremes van Nivea nu overgestapt op Paula’s choice. Fijn maar wel prijziger.
Ik smeer La Roche Posay baume B5, werkt ook heel goed als je een paar kleine puistjes hebt of wondjes, dat herstelt echt veel sneller. Echt heel voedend! Ik gebruik ook van Balea de Urea repair bodylotion op m’n gezicht. Ik ga volgende week beginnen aan Eucerin Aquaphor als nachtcrème. Huidtype is trouwens droog-normaal en vochtarm.
Tegen echt droogheid kun je daaronder bijv. nog een serum doen en het daarna ‘inpakken’ met zo’n zwaardere crème.