Oh, nooit gehoord. De azelaic lijkt nu toch langzaamaan te gaan werken, misschien was ik te snel… Maar anders probeer ik dit, heb dit nog wel in huis! Dankjewel voor de tip!
L’Occitane en dan vooral de almond lijn, met kerst hebben ze altijd leuke kleine setjes voor wat voordeligere prijzen.
Wow ik vind het prachtig
Iedereen die de nuxe lippenbalsem had aangeraden, bedankt! Wat is deze goed zeg. Eindelijk zijn mijn lippen gehydrateerd. Nu de rest van mijn lijf nog😅
Dat wordt dus lippenbalsem op de rest van je lijf haha
Met mixa atopiance body lotion.
Iemand ervaring met dit wenkbrauw potlood?
Leek me wel handig, omdat je meteen al “haartjes” tekent ipv een streep.
Heb nu dat wenkbrauw kwastje in een potje van bemefit en die is bijna op. Ben wel benieuwd naar deze!
Alleen nog ff bedenken welke kleur bruin.
Ik ben al zooolang op zoek naar een bepaald parfum. Het is volgens mij een best wel bekende want ik ruik hem zo vaak even voorbij komen. Vaak gedragen door A’dam-zuid-moeder-achtige typen (daarom durf ik nooit aan ze te vragen hoe het heet :’ ) ). Ik heb geen verstand van geurnoten etc. maar volgens mij is het heel kruidig???
In de Douglas konden ze me niet verder helpen met deze info. Misschien hier iemand??
Ik heb niet zo veel verstand van geurtjes dus ik kan je niet echt verder helpen maar ik zou het de volgende keer gewoon vragen als je hem bij iemand ruikt haha
Misschien eentje van essentric molecules? Je hebt die molecule 01 maar volgens mij is die essentrics lijn of de molecule 02 heel kruidig.
Thierry Mugler misschien.
Kruidig zou Hermes kunnen zijn. Da’s een heel herkenbare, specifieke geur.
Jaa ik vrees dat ik dat ook maar eens moet gaan doen haha… vind dat echt heel spannend
Ja ik heb deze bij Parfumado bestelt om te kijken of deze het was, maar was hem niet! Maar dank!
Welke? Alien in ieder geval niet… Dank!
Misschien kan je eens bij Skins Cosmetics vragen en rondsnuffelen? Daar zijn ze vaak wel behulpzaam en ik denk dat dat soort types ook wel daar zullen shoppen voor nieuwe luchtjes haha
Coco Chanel Mademoiselle zou ook nog kunnen.
Jaa snap ik! Vind ik ook altijd terwijl het natuurlijk gewoon een complimentje is en andersom als iemand het aan mij vraagt zou ik dat juist leuk vinden.
Bedankt voor je antwoord, klinkt goed! Ik ben bijna zeker dat ik het ook wil haha, ook waar jij het hebt gedaan. Heb jij eerst een consult gehad of heb je gelijk een afspraak voor de fillers gemaakt?