Ik zou dan eerder aan Angel van Thierry Mugler denken?
@djodiewelke van Hermes? Ik heb een zwak voor kruidige geuren in dit seizoen!
Ik vind dit wel een leuk mysterie! Misschien coco chanel of dior hypnotic poison? En ik zou inderdaad gewoon wat samples gaan ruiken, misschien kom je een parfum tegen wat er op lijkt en kun je opzoeken welke geurnoten erin zitten
als je zoveel parfum op doet dat onbekenden het op afstand bij je ruiken moet je het ook maar niet erg vinden als iemand je als complimentje vraagt welke het is haha
By the Fireplace van Maison Martin Margiela?
Dune van Dior is het zeker niet (is een geur uit de jaren 80, niet zo hip bij de Aâdam zuid-moeders denk ik) maar voldoet volgens mij verder wel aan je beschrijving want heftig en kruidig haha.
Hahaha ja ik sta nog steeds 100% achter die uitspraak. Wat een graflucht.
Volgens mij heet -ie Terre dâHermès.
Heb ik mezelf verwend met een parfum na mijn herstel van corona, blijft ie totaal niet lang hangen. Of mijn neus doet het nog steeds niet helemaal goed. Iemand tips? Dacht erover na om het te layeren met een ander geurtje.
Het is heel normaal dat je zelf gewend raakt aan het parfum dat je draagt en het dus niet meer ruikt. Je zou het kunnen layeren als er een bijpassende bodylotion van is, maar vaak wordt het voor omstanders dan te heftig.
Oh my goodness, helemaal vergeten⌠Heb wel een mengsel gemaakt, maar had het te lang laten ontwikkelen, dus de kleuren waren niet goed⌠Sorry daarvoor.
Maar wel blij dat je de perfecte combi gevonden heb!!!
Van tevoren de plek waar je sprayt insmeren met bodylotion zou kunnen helpen.
Heb de Huda Gold obsession besteld, ben erg benieuwd!
Kiko heeft een 3+3 gratis actie. Heeft iemand nog aanraders?
Ik ga voor mân verjaardag Charlotte tilbury airbrush bronzer in kleur 2 vragen
Die is zoo mooi! Heb je toevallig ook een concealer van CT? Ik woon niet in de buurt bij een verkooppunt maar ben wel heel nieuwsgierig naar een concealer (voor onder mân ogen).
Nee alleen een oogschaduwpalet en een lippenstift
Die is zoooo fijn! Je kan hem ook goed opbouwen en hij is hugeđ
Same!
Ik vind hun mascaraâs wel goed en heb ook een hele fijne blush van Kiko. Eentje met zo 3 horizontale strepen maar ik denk dat die uit het assortiment zijn. Ze hebben ook prachtige highlighters
Heeft Rituals dit jaar geen speciale wintergeur?