Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Thanks voor de tip!

Magic away concealer is echt heel fijn, hij geeft een mooie laag wat je super goed kan blenden, ik heb nooit dat het in de fijne lijntjes gaat zitten zeg maar. Enige is dat ik de verpakking niet fijn vind, het is een spons applicator waar altijd restjes in blijft zitten, op een gegeven moment komt dat dus ook aan de binnenkant van de dop en wordt het lastig om de concealer open te maken.

3 likes

Ahh super! Bedankt, ik denk dat ik het er toch eens op ga wagen. Bij mij loopt heel veel toch in de fijne lijntjes dus ik ben benieuwd hoe dit product mij dan bevalt!

Ohhh jongens :tada:

58 likes

Wauw die ziet er echt heel mooi uit!!

Ik word ook helemaal blij als ik ernaar kijk. Cadeautje voor mijn eigen verjaardag :balloon:
Je moet tenslotte zelf de slingers ophangen!

4 likes

Waar heb je deze besteld, ik zie em niet op Bijenkorf of kijk ik verkeerd?

Via de site van Charlotte Tilbury zelf

Ik wil iets terugsturen van Paula’s choice omdat mijn huid er op reageert. Ik heb volgens de website een mail gestuurd met de retourmelding. Moet ik dan wachten op hun bevestiging of kan ik het al sturen? Het staat zo onduidelijk op de site.

Edit:
@Rockabye ik heb van de zomer voor het eerst een wenkbrauwlift gedaan met Botox (wenkbrauw + frons) en heb enorme hoofdpijn gehad. Zeker 2 weken lang vrij heftige. Ik voelde het wel elke dag wat minder worden. Ik heb onlangs de frons bijgewerkt maar twijfel of ik ermee doorga. Ik blijf spanning voelen in m’n voorhoofd. Het hoeft bij jou niet zo erg te zijn natuurlijk, maar je bent zeker niet de enige met hoofdpijn! Er is op internet niet zoveel over te vinden maar 2 verschillende artsen vonden het niet heel gek.

1 like

Bij mij was het na 1 dag weg die koppijn! Vind het nu juist lekker rustig en ontspannen voelen en krijg plaatsvervangend koppijn van de frons van anderen.

2 likes

Ik moest wel lachen om je laatste zin haha

Zelf heb ik gelukkig nooit hoofdpijn en herken ik heel erg wat @Yzile zegt, dus misschien even tijd geven en hoop dat je daarna ook gewoon een lekker ontspannen gevoel hebt.

1 like

Ik heb 1 á 2 dagen hoofdpijn na het bijspuiten van m’n fronsrimpel!

1 like

Ik zat per ongeluk weer met mn neus tussen de beauty producten en kwam hem toch tegen bij de Bijenkorf!

2 likes

Ik heb vrijdag mn frons bij laten werken en nu nog steeds hoofdpijn, wordt wel met de dag minder en vind het dat wel echt waard.

Uhg ik word zo moe van mijn huid. De laatste tijd heb ik meer pukkeltjes opeens. Het zijn geen grote ontstekingen en de ene dag zijn ze er maar de volgende dag kunnen ze alweer weg zijn. Maar dan weer op andere plekken. Niet echt een ramp maar ze zijn zo rood waardoor het zo opvalt.

En mijn foundation zit ook niet mooi de laatste tijd.

Ik heb het ook! Sowieso in de mondkapjes-area, maar mascne schijnt ook echt wel een ding te zijn? Verder zoek ik het een beetje in het feit dat ik meer binnen ben dan eerst en dat ik denk dat de hitte van de verwarming invloed heeft. Met dit vieze weer steeds kom ik ook minder buiten, terwijl buitenlucht normaalgesproken mijn huid veel goeds doet. Wat is bij jou de oorzaak denk je?

Ik denk niet dat het bij mij door mijn mondkapje komt. Ik draag weinig een mondkapje omdat het op mijn werk niet heel de dag hoeft en kom weinig in openbare ruimte. Mijn huid is wel slechter in de winter dan in de zomer maar het is nog niet echt erg koud. Ik ben wel wat meer gestresst dus misschken toch dat?

Ik hoef vandaag de deur niet uit, dus lekkere heftige oogschaduw. Iets wat ik nooit draag, maar wel heel tof vind.

32 likes

Was geïnspireerd door @DikkeKip haar kleurrijke look

13 likes

Aahh mega leuk en mooi!! :heart_eyes:

1 like