Ole Henrikson skincare( vitamine c-lijn en de blauwpaarse toner)
Fenty Beauty gloss bomb, liner, concealer, highlighters en bronzers
Sephora eigen merk oogpotloden in verschillende kleuren
Marc Jacobs oogpotlood
Serge Luthens parfum
Huda Beauty liquid lipsticks
Oh dat wist ik niet, wij hebben idd erg hard water! Ik zal het eens proberen, thanks voor de tip
Heeft iemand weleens van die blauwe beertjes geprobeerd voor je haar? Merkte je dat je haar echt sneller/langer ging groeien? En welk merk hebben jullie gebruikt?
Ik gebruik een ander supplement, capilea+. Werkt heel goed
Nope… helaas niet. Bestellen bij de Franse Sephora kan wel, maar daar zijn de verzendkosten wel wat prijzig.
Ik ben al jaren fan van infallible van Loreal, super mat, goede dekking en blijft hele dag muurvast zitten!
Ik gebruik nu de oh my hair van t kruidvat maar nog niet lang genoeg, denk iets van 2 weken nu. Hoop over een tijdje wel wat te merken haha
Ja die gebruik ik ook sinds kort! Hoop dat het wat gaat doen, ook al heb ik niet echt iets met mijn haar. Iedere ochtend 2 snoepjes eten is opzich ook al nice
Heeft iemand een goede tip tegen die irritante babyhaartjes! Ik heb er na mijn zwangerschap veel last van gehad en toen een pony laten knippen maar dat vond ik echt heel onhandig. Nu ‘kam’ ik ze plat met een tandenborstel waar ik haarlak op spray maar ze gaan binnen no time weer rechtop staan
Got2b Freeze spray of de gel. Blijft muurvast zitten
Ah top! Morgen meteen even halen
Ja ik heb ook al een prima hoeveelheid haar, maar altijd leuk als het nog beter wordt haha. Ze zijn écht lekker, enige vitaminen die ik braaf elke dag neem. Kijk er echt naar uit elke ochtend
Had het vm zelfs bij jou op insta voorbij zien komen en toen heb ik ze ook gekocht haha.
Hoe lang gebruik je dit al en wat voor verschil merk je?
Net het palette van Nikkie besteld, ze had een post op insta erover en toen toch overstag gegaan. Ben benieuwd!
Ik gebruik het nu 6 maanden. Mijn haar is echt ontzettend snel gegroeid! Als ik foto’s bekijk is het nu zo’n 7cm langer denk ik, de punten zijn in tussentijd ook 2 keer bijgeknipt dus ik gok dat het zo’n 10cm langer is geworden. Normaal groeit m’n haar heel traag dus dit is echt snel voor mijn doen.
Ik merkte na 4 tot 6 weken verschil geloof ik, heb ook veel opmerkingen gekregen over hoe lang het is geworden.
Yes zal ik doen!