Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Dat is wel veel inderdaad. Fijn dat het goed voor je werkt. Merk je dat je haar voller is of alleen de lengte?

Lastig te zeggen, ik heb sowieso heel veel (maar fijn) haar. Merk wel dat ik nu meer babyhaar heb aan mijn voorhoofd, waar het altijd wat dunner is.

1 like

Ik gebruik MSM van de tuinen en dat werkt wel echt heel goed.
Mijn haar is in minder dan 1 jaar zeker wel 15 cm gegroeid als het niet langer is.
En ik verf het vaak en het ziet er echt nog oké uit.

2 likes

Haha same! Als ik hoofdpijn heb dan weet ik dat het weer tijd is om te gaan :joy:

Ik zat btw op insta te scrollen en ik zag het kylie x the grinch palette en ik vind hem zoo mooi. Ik snap niet waarom, want ik heb niets met haar of het merk. Wat moet ik doen… bestellen? Of kan iemand het afraden :joy:

https://www.instagram.com/p/CHvxkleHt39/?igshid=s5jm01ykuowl

Edit: waarom komt er geen preview hier van de post😔

Ik gebruikte altijd een gewone shampoo, die voor rood haar vond ik erg droog en maakte mijn haar net stro. Qua conditioner gebruikte ik een haarmasker dat ik fijn vond (destijds iets van Garnier oil ofzo) en daar deed ik een half potje directions verf bij en liet dat een paar minuten intrekken. Zo kon ik gewoon mijn haar wassen met “normale” producten die ik fijn vond voor mijn haar maar werd de kleur elke keer wel opgefrist. En je haar zo min mogelijk wassen is ook een tip, droogshampoo is je best friend haha.

1 like

En de kwaliteit van het palette zelf?

Edit: zit al te rekenen wat het me waard zou zijn en dat is een slecht teken :see_no_evil: ik heb een kkw palette bij ulta gekocht die ik wel heel veel en graag gebruik, maar kan me biet meer herinneren wat ik van die kyliedingen vond?

Ja ze hebben super veel kleuren!

Ik begon met vermillion red, uiteindelijk vond ik rubine het allermooiste maar dat is wel een beetje richting het roze. Het leuke aan directions vond ik dat je zo makkelijk iets anders kunt proberen, stel je vindt de kleur lelijk dan was je het 5 keer en het is er zo goed als weer uit.

2 likes

Doe rose red!! Die vond ik echt zo mooi. Ik mengde ook van alles door elkaar, was elke keer een verrassing wat er uit kwam :joy:

Waar bestellen jullie Directions online? Ik gebruik nu Manic Panic maar ik neem aan dat het wel gelijkaardig is?

Toen ik nog rood gekleurd haar had (had het ongeveer anderhalf jaar) gebruikte ik het merk Joico. Daarmee ging de kleur eigenlijk niet zo snel uit mijn haar. Ik kocht online grote flessen met een pompje, die waren wel eens in een duopak met shampoo en conditioner verkrijgbaar!

Ik gebruik altijd de glow, zou er niet mee baken onder he oog maar gewoon licht afpoederen vind ik heel mooi.

Vind hem alleen vrij glimmend.

Hmmmmmm een klein beetje. Ik gebruik de blurring primer van Laura Mercier of de Smashbox pore minimizing primer en daarover foundation (Nars sheerglow, Bobbi Brown foundation stick/skin longwear weightless foundation of double wear van Estee Lauder) en daarover dan dus de poeder. Ben geen mega fan van poeder want vind het snel te cakey en heb na een lange dag hiermee wel een iets glimmende t-zone, maar niet storend.

Hairandbeautyonline

1 like

Waar zie je die actie? Ik dacht ook dat Laura Mercier niet bij Douglas te koop was

1 like

ik kan het ook niet vinden bij douglas

Heeft iemand ervaring met dit bronzer spul van drunk elephant? Mijn gezicht is 5 tinten donkerder dan mijn nek en daar stoor ik me de laatste tijd aan :thumbsup: dus misschien is dit een chill product om mijn nek in dezelfde kleur te krijgen dacht ik zo. Weet iemand of het erg afgeeft? Want ik heb er geen zin in dat al mijn kleren onder gaan zitten

Volgens mij is dit eigenlijk gewoon een bronzen highlighter haha, ik zag 'm vroeger wel eens bij Youtuber Allana Davison passeren.

Ohhhh :joy: bij cultbeauty stond dat je hem ook op je benen kon smeren o.i.d. dus vandaar mijn gedachtengang

Je hebt bij de Bijenkorf ook een mini versie van de glow en de matte!

1 like