Wat is een goede lipstick voor overdag in een neutrale kleur / my lips but better kleur? Ik zoek er een met een blauwe ondertoon of niet bruin en eentje die eventuele velletjes niet benadrukt. Het hoeft ook niet helemaal dekkend te zijn maar lipgloss vind ik vaak plakken of zo overdreven glanzen. Ik ben blond met blauwe ogen dus ik lijk al snel een Barbie maar iets op je lippen vind ik wel verzorgd staan.
Ik mix af en toe Collistar Magic Drops door mijn dagcreme en dat zorgt voor een mooie tan. Trekt echt goed in mijn huid, geeft niet af en spoelt ook niet weg als ik 's avonds mijn gezicht schoonmaak. Met witte kleding zou ik uitkijken, maar die drops i.c.m. donkere kleding gaat zeker goed.
Bedankt! Is die niet te oranje/goud om mee te contouren ? Het lastige is dat er weinig vergelijkingsfotoâs te vinden zijn dus neigde zelf naar de kleur Natural, maar twijfel zo omdat half internet ook lyrisch is over Golden LightâŠ
Nee vind ik niet, het is geen hele koele kleur maar wel koel genoeg om mee te contouren. Ik heb ze allebei en vind natural te rood om mee te contouren.
Onder is golden light, boven natural
Links is natural, rechts golden light
Ik vind golden light heel vergelijkbaar met Benefit Hoola, maar dan wat subtieler en mooier. Ik gebruik golden light altijd en als ik echt heftig wil contouren dan doe ik over mn foundation cremecontour.
Naked van Urban Decay. Ben ook blond met blauwe ogen en deze is echt goed. Een cream lipstick in een neutraal kleurtje. Er is ook een âstark nakedâ maar die is net concealer op je lippen dus verwar ze niet 
Mac twig vind in een mooie mlbb kleur
@Hattori_Hanzo en @cremeinyourcoffee oeh beide erg veelbelovend!! Dank hier kan ik wat mee (doei geld want ik wil nu alle twee haha).
Estée Lauder en de kleur dynamic
Mac twig is in de mini versie nu voor 9 euro bij douglas 
Top! Lief dat je ze hebt geswatched, hier kan ik wat mee 
Oh ook echt heel mooi! En @Ludo fijn dat je aan mijn bankrekening denkt haha. Gelukkig ben ik binnenkort jarig dus kan ook nog iets aan mijn vriend vragen.
Natuurlijk zitten er kleuren in die je niet dagelijks draagt, ik draag iig geen rood of geel op dagelijkse basis, maar ik vind het palette wel echt een aanrader omdat je er wel veel kanten mee op kan! Zeker voor die prijs
Ici heeft wel regelmatig aanbiedingen. Ik vind de formule van die lipsticks heel erg fijn. Dynamic heb ik ook helemaal opgemaakt, ben echt fan van die kleur.
Heeft iemand nog een kortingscode voor Beautybay? Ik weet dat er al Black Friday korting is maar zag gisteren in hun stories ook een influencer met een persoonlijke code die je er nog bij kon gebruiken⊠maar die vind ik dus niet meer terug nu
Heel herkenbaar. Je haren moeten nu weer aangroeien, dus het gaat vanzelf weer over. Wat bij goed hielp is een versteviger bij de haaraanzet inmasseren en daarna droog föhnen met een borstel. Door het product gaan je haartjes minder springen.
Hi, ja ik wel! Maar ik heb veel paletten dat ik ze rouleer, een soort van shop my stash haha. Omdat al mn make-up nu in dozen zit heb ik 2 paletten apart gehouden en daar is nikkie er dus een van!
Hmmmmm ik denk dat je m dan heel erg op moet bouwen, zou dan eerder medium pakken.
Modesty van Mac is ook een hele mooie
Ja die ziet er ook heel goed uit. Ik heb nu er nu twee besteld die hier als tip werden gegeven maar mezelf kennende wil ik de rest ook proberen als ik ze daadwerkelijk ga dragen. Slaat nu nergens op met thuiswerken en die mondkapjes eigenlijk maar vind het fijner om thuis te wennen en heb genoeg online meetings waarbij een beetje extra beetje moeite geen kwaad kan. Lang verhaal maar thanks voor je tip, zeker een mooie subtiele kleur!
Haha zeer herkenbaar. Mijn zus heeft dat kleurtje en ik wil hem dus ook zo graag, maar probeer me ook te bedwingen door mondkapjesplicht en thuiswerk.