Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Heeft er iemand ervaring met het zelf liften van je wenkbrauwhaartjes?

Ja! Heb ik gedaan met lash lift kit

Vanaf a.s. maandag/dinsdag zijn er Dior en Mac lippenstiften tijdelijk te koop bij Kruidvat. Volgens mij Mac voor 10 euro en Dior voor 20? Denk ook online.

Edit:

9 likes

Het matte palet van Tarte Tartelette?

Is dat goed gelukt? Zag op YouTube een meisje als eerste stap wimperlijm gebruiken, heb jij dat ook gedaan?

ABH Sultry

6 likes

Nee met wat haarlak omhoog gekamd! En het ging goed. Alleen vind ik mijn wenkbrauw haartjes iets te lang eigenlijk dus was niet zo blij met het resultaat. Bleef wel heel lang zitten ook

Ik las al dat sommigen het dan bijknippen, maar ik vind dat fluffy effect juist wel mooi! Oké, ik ben om😎 ga op bol een kit bestellen. (die wss van Alie komt, maar geen zin om lang te wachten)

Oh dit zijn echt kleuren voor mijn moeder! Zou je willen laten zien hoe het pigment is als je hem binnen hebt?

Mmmm, niet echt. Kijk, die claims, dat je een instant face lift krijgt, kan je direct in de prullenbak gooien. Regelrechte marketing, waar geen enkel ondersteunend onderzoeksresultaat voor bestaat. Dat neemt niet weg dat een massage best prima is voor je huid. En je krijgt er vast een betere bloedcirculatie van. Kan best fijn aanvoelen. Maar je krijgt er geen gelift gezicht door of een rimpel minder.

Conclusie: het kan waarschijnlijk geen kwaad, maar doet zeker niet wat het claimt!

4 likes

Iemand ervaring met oogschaduwpaletten van Sample Beauty?

KVD shade + Light vind ik wel een fijne :slight_smile:. En de Bare Necessities van Colourpop maar daar geraak je dan weer moeilijker aan.

Met dank aan @Neverfull nu op zoek naar een bronzer/contour van Bobbi Brown :relaxed: maar welke kleur (ben denk ik MAC NC20/NC25) ? Ik kan weinig goede swatches vinden en wil vooral geen ‘oranje’ bronzer

1 like

Golden light!!

1 like

Wat is een goede lipstick voor overdag in een neutrale kleur / my lips but better kleur? Ik zoek er een met een blauwe ondertoon of niet bruin en eentje die eventuele velletjes niet benadrukt. Het hoeft ook niet helemaal dekkend te zijn maar lipgloss vind ik vaak plakken of zo overdreven glanzen. Ik ben blond met blauwe ogen dus ik lijk al snel een Barbie maar iets op je lippen vind ik wel verzorgd staan.

Ik mix af en toe Collistar Magic Drops door mijn dagcreme en dat zorgt voor een mooie tan. Trekt echt goed in mijn huid, geeft niet af en spoelt ook niet weg als ik 's avonds mijn gezicht schoonmaak. Met witte kleding zou ik uitkijken, maar die drops i.c.m. donkere kleding gaat zeker goed.

2 likes

Bedankt! Is die niet te oranje/goud om mee te contouren ? Het lastige is dat er weinig vergelijkingsfoto’s te vinden zijn dus neigde zelf naar de kleur Natural, maar twijfel zo omdat half internet ook lyrisch is over Golden Light…

Nee vind ik niet, het is geen hele koele kleur maar wel koel genoeg om mee te contouren. Ik heb ze allebei en vind natural te rood om mee te contouren.

Onder is golden light, boven natural

Links is natural, rechts golden light
Ik vind golden light heel vergelijkbaar met Benefit Hoola, maar dan wat subtieler en mooier. Ik gebruik golden light altijd en als ik echt heftig wil contouren dan doe ik over mn foundation cremecontour.

7 likes

Naked van Urban Decay. Ben ook blond met blauwe ogen en deze is echt goed. Een cream lipstick in een neutraal kleurtje. Er is ook een ‘stark naked’ maar die is net concealer op je lippen dus verwar ze niet :sweat_smile:

3 likes

Mac twig vind in een mooie mlbb kleur

2 likes