@Hattori_Hanzo en @cremeinyourcoffee oeh beide erg veelbelovend!! Dank hier kan ik wat mee (doei geld want ik wil nu alle twee haha).
Estée Lauder en de kleur dynamic
Mac twig is in de mini versie nu voor 9 euro bij douglas
Top! Lief dat je ze hebt geswatched, hier kan ik wat mee
Oh ook echt heel mooi! En @Ludo fijn dat je aan mijn bankrekening denkt haha. Gelukkig ben ik binnenkort jarig dus kan ook nog iets aan mijn vriend vragen.
Natuurlijk zitten er kleuren in die je niet dagelijks draagt, ik draag iig geen rood of geel op dagelijkse basis, maar ik vind het palette wel echt een aanrader omdat je er wel veel kanten mee op kan! Zeker voor die prijs
Ici heeft wel regelmatig aanbiedingen. Ik vind de formule van die lipsticks heel erg fijn. Dynamic heb ik ook helemaal opgemaakt, ben echt fan van die kleur.
Heeft iemand nog een kortingscode voor Beautybay? Ik weet dat er al Black Friday korting is maar zag gisteren in hun stories ook een influencer met een persoonlijke code die je er nog bij kon gebruiken⊠maar die vind ik dus niet meer terug nu
Heel herkenbaar. Je haren moeten nu weer aangroeien, dus het gaat vanzelf weer over. Wat bij goed hielp is een versteviger bij de haaraanzet inmasseren en daarna droog föhnen met een borstel. Door het product gaan je haartjes minder springen.
Hi, ja ik wel! Maar ik heb veel paletten dat ik ze rouleer, een soort van shop my stash haha. Omdat al mn make-up nu in dozen zit heb ik 2 paletten apart gehouden en daar is nikkie er dus een van!
Hmmmmm ik denk dat je m dan heel erg op moet bouwen, zou dan eerder medium pakken.
Modesty van Mac is ook een hele mooie
Bij Anvy verkopen ze op het moment Sleek testers voor 1euro p.s. Zijn ongebruikt natuurlijk, is omdat ze nu vanwege corona niet naar de winkels mogen en ze ze daar dus niet aan kwijt raken. Wel missen sommige producten dus een deksel staat erbij gezien het testers zijn. Heb een paar dagen geleden besteld maar nog niet binnen dus kan nog niet laten weten in wat voor staat de producten geleverd worden en was hiervoor ĂŒberhaupt niet bekend met de shop, maar alsnog een goede tip wellicht voor hier, ook gezien ze nu nog maar 2 ipv 3 paginaâs aan producten hebben die eronder vallen dus gaat snel! Heb zelf 2 wenkbrauwproducten, 2 oogschaduwpalettes, vloeibare highlighter, een highlighter palette en 2 âface formâ palettes besteld. Niet eerder producten van Sleek gehad dus hopelijk is het wat maar erg leuke prijsjes om producten uit te proberen natuurlijk Zag dat zoân oogschaduwpalette op Bol bijv al 18e kost en nu dus voor 1e
Ja die ziet er ook heel goed uit. Ik heb nu er nu twee besteld die hier als tip werden gegeven maar mezelf kennende wil ik de rest ook proberen als ik ze daadwerkelijk ga dragen. Slaat nu nergens op met thuiswerken en die mondkapjes eigenlijk maar vind het fijner om thuis te wennen en heb genoeg online meetings waarbij een beetje extra beetje moeite geen kwaad kan. Lang verhaal maar thanks voor je tip, zeker een mooie subtiele kleur!
Haha zeer herkenbaar. Mijn zus heeft dat kleurtje en ik wil hem dus ook zo graag, maar probeer me ook te bedwingen door mondkapjesplicht en thuiswerk.
Ja aan de andere kant heb ik mezelf juist getrakteerd op nieuwe make up om er toch vaker wat van te maken. De routine is goed voor mijzelf en het uitzicht is leuker voor mijn vriend en wellicht de mensen met wie ik online afspraken heb haha.
Ik heb voor 'n winkel gewerkt dat Sleek verkoopt en volgens mij hebben hun tester paletten geen deksel!
Ik ben ook nc20/25 en gebruik ook Bobbi Brown golden light (vooral als ik wat bleker ben in de winter)!
Nu wil ik ook bb golden light. Heb ook al een enorme pan in mn ct hollywood glam bronzer dus heb het nodig
Ja dat had ik er ook bij gezet Heb je verder goede ervaring met Sleek producten of zelf niet gebruikt?