Ik heb sinds kort een pony. Maar nu drukt die pony mijn wimpers steeds tegen elkaar aan of naar beneden. Daardoor zit mijn mascara al snel niet mooi meer. Wat is nu een geschikte (soort) mascara? Die ik nu heb is voor volume en droogt best hard op. Kan ik dan beter één gebruiken die zachter opdroogt? Iemand ervaring?
Of misschien even je pony opzij doen totdat je mascara droog is? Zodat het ‘goed’ opdroogt? Ik gebruik altijd de L’Oréal Paris False Lash Superstar X-Fiber Mascara en vind die heel fijn.
Ja, dat doe ik inderdaad. Ik heb het idee dat mn mascara wel goed droog is. Thanks voor de tip!
Ik krijg echt steeds meer rimpels onder mijn ogen en stoor me daar steeds meer aan. Weet iemand een geweldige creme of moet dit opgelost worden met een spuitje😟
Had deze week de face tan water gekocht van eco sonya. Heb me nu toch een uitbraak van puisten😭 las echt alleen maar positieve verhalen. Iemand toevallig ook gehad? Wil eigenlijk wel blijven gebruiken, want het resultaat is wel mooi.
Volgens mij zijn dit gewoon droogtelijntjes hoor, stevig hydrateren en als je poeder of matte concealer gebruikt - eerder alleen een romige concealer gebruiken?
Wat is jullie favoriete haarserum? Mijn biosilk is bijna op en twijfel of ik m weer opnieuw koop of een andere ga proberen. Ik heb lang haar, wat dof eruit ziet omdat het mijn natuurlijke kleur is en dat haat ik. Ik zoek dus een wondermiddel dat mooi glans geeft alsof je je haar net geverfd hebt, maar dan zonder de verf haha.
John Frieda Frizz Ease, is volgens mij nu ook 1+1 bij Kruidvat (BF) ! Biosilk is voor mij veel te zwaar/vet, met de Frizz Ease blijft het luchtig maar wel shiny en verzorgd
Eens met @VickyViolence
En dat stevig hydrateren ook heel letterlijk nemen! Het gaat niet alleen om een goed hydraterende crème, maar ook om genoeg vocht tot je nemen elke dag weer.
Ik heb sinds vorige week haar nieuwe gold palette en enkele weken voorheen heb ik de light nude obsessions gekocht. Fijne kwaliteit maar alle neutrale tinten zijn bijzonder rozig. Nu als je op zoek bent naar paarstinten is dat misschien niet zo’n probleem
Die in het midden is wel vrij neutraal, al de rest ziet er bij mij op mijn ogen echt wel roze uit. Maar voor dagelijks gebruik kan het wel, hoor.
Wat zijn lekkere haarmaskers en fijne gezichtsmaskers ?
(Ben 30 plus)
Die light Nude is denk ik meer het paars waar jij van houdt, opzich kun je er ook wel een donkerdere look mee maken als je de kleuren opbouwt.
Als je ‘m met korting kunt bestellen (en van deze kleuren houdt) zou ik niet twijfelen want het is wel een goed palette
How about de haze obsessions sand ? Ik zat met hetzelfde dilemma maar denk dat het die wordt, die zit er mooi tussenin denk ik
Wat zoek je in een gezichtsmasker?
Ik vind dit een aanrader.
Fijn in de douche terwijl je andere dingen aan het doen bent zoals je haar wassen, met afspoelen kun je hem als reiniger gebruiken. Maar hij is ook lekker om gewoon als “normaal” masker te gebruiken. De andere maskers die ik van Pixi heb geprobeerd zijn trouwens ook lekker

Thanks!.klinkt ideaal voor mij
Ik zoek echt iets voor een stralender huid
Ik vind het haarmasker van Gisou heel fijn, maar hij is wel echt duur. Heb geen vergelijkingsmateriaal met andere haarmaskers.
Hoe lang duurt het voordat het Nikkie palette bezorgd wordt? Hij staat nu al 5 dagen bij Hermes in de track en trace bij mij
Ik heb er ruim een week op moeten wachten