Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Maar niet om lullig te doen (klinkt een beetje hetzelfde als: geen haat, maarrr…) ik heb de Foreo in de winkel gezien en gevoeld voordat ik deze kocht en ik merkte geen verschil…

Ik heb heb ook twee soorten Olaz, beide trekken niet in, voelen zwaar, blijven liggen, laten me glimmen, voelt vies aan na 4 uur.

Fijn dat het voor jou wel werkt! Ik wou alleen even mijn ervaring delen :hugs:

Vraagje! Weten jullie of Paula’s Choice toevallig vaker sale heeft? Ik ben door de BF sale zeer tempted om nu van alles te bestellen, maar financieel is het niet super handig als ik dat nu doe :joy:

Ze hebben wel vaker 20% korting! Vaak wel maar kort, dus 1 dag oid maar als je het in de gaten houdt moet je binnenkort we weer een aanbieding zien

1 like

Ah top, thanks! Dan kan ik deze aanbieding met een gerust hart overslaan, haha!

Hoe zijn jullie ervaringen met Look Fantastic? Levering, retouren etc.
Met de code van Debbie (Zwiers) is alles echt een stuk goedkoper dan elders, maar misschien te mooi om waar te zijn?

Mijn Night Repair van Estee Lauder is op en dat blijft echt mijn all time favorite, maar zo duur! Nu is hij daar met die code (nog maar :sweat_smile:) €92 voor het allergrootste formaat, dan kan ik voorlopig vooruit.

Ik heb er een paar keer besteld en alles is keurig aangekomen en was goed verpakt, ik heb dus alleen positieve ervaringen! Het kwam ook snel trouwens.

Goed om te horen, dankjewel voor je antwoord!
Ik gok zomaar dat ik straks een stuk armer ben haha :sweat_smile:

Edit: Nu ik toch bezig ben… Heeft een van jullie ervaring met de NuFace Fix?

1 like

Ik heb er ook goeie ervaringen mee.

1 like

Wat is haar code? Kan het niet vinden op IG.

Got it: Debbie en nu ook een andere code die op de site van LF staat.

Ik vind het heel fijn, snelle levering! Wel aanrader om even te vergelijken met bijvoorbeeld Douglas want soms lijkt het goedkoper en zijn ze toch duurder met bepaalde producten.

Ik heb daar laatst een Nars palette besteld en verzending was prima, was relatief snel en goede korting hadden ze. Ook geen gedoe met invoerrechten ofzo. Ik heb alleen niet geretourneerd dus dat zou ik niet weten

2 likes

Ik heb ook goede ervaringen! En gebruik altijd Debbies code ook

1 like

Super, je hebt hem al!

Ik had bij een aantal producten beide codes vergeleken en dan werd het met de code DEBBIE uiteindelijk toch goedkoper.
@loviedovie Toen ik aan het vergelijken was met die codes heb ik dit ook gedaan en ze zijn inderdaad niet altijd de goedkoopste. Ook met die kortingscodes is het gek, de ene code werkt zus en de andere zo.

Maar fijn om te weten dat ik daar met een gerust hart kan bestellen, dank allemaal!

2 likes

Ik twijfel om nu een Huda Beauty palette te kopen. Nu 30% korting bij Ici Paris dus “nog maar” 45 euro. Is al bekend wat cultbeauty e.d. met BF doen ? Voor mijn gevoel is 45 euro echt al een goede deal namelijk

Colourpop stone cold Fox! En ze hebben er ook een met warmere kleuren. Echt een mooi neutraal pallet

Ik twijfel echt heel erg of ik dit palette moet kopen. Gebruik eigenlijk nooit oogschaduw en heb ook UD naked 1 en 2 al. Dan is het een beetje overbodig he?

Ik kreeg net een mailtje van Cult. Tot nu toe doen ze 20% korting vanaf €30 en 25% vanaf €115 op alles geloof ik.

1 like

Nee joh

4 likes

Hahaha damn it. Had het natuurlijk kunnen verwachten in dit topic :joy:

2 likes

Ik heb deze en ik vind ‘m wel fijn. Wat ik je wel wil meegeven is dat de shimmers vrij ‘grof’ zijn, iets minder smeuïg dan de shimmers van Urban Decay (if that makes sense).
Ik breng ze dan ook meestal aan met m’n vingers en niet met een kwast :blush: