Bij mij zegt hij code Debbie ongeldig?
Heb je DEBBIE met hoofdletters?
Zo ja, maar hij werkt nog steeds niet, heb je precies producten in je mandje waarbij hij niet werkt. De code werkt alleen bij de producten waarbij “kortingscode van toepassing” staat.
Dat zou dan wel weer mijn toeval zijn haha
Er is een mega goede deal bij Lookfantastic. Ik heb die grote verpakking van nummer 3 besteld voor 34 euro en de shampoo voor 17 euro. Gewoon met de kortingscode LFNLxBF.
Edit: op LF zijn de prijzen veranderd lijkt het wel, want die grote nummer 3 is weer 45 euro nu. Via cultbeauty is er 20% korting op alles en daar is die grote nummer 3 dan 40 euro
Lookfantastic heeft echt mega goede aanbiedingen. Ik zie wel dat de Olaplex prijzen nu alweer niet kloppen en dat er minder korting vanaf gaat. Ik snap er echt niks van, maar alsnog zijn er goede deals!
Ahh shit, heb het gemist. 34 euro was inderdaad echt een hele goede aanbieding! Zal zo ff bestellen bij cultbeauty, is toch beter dan niks. Bedankt!
Mijn Oreo ben ik juist heel tevreden over! Als ik een week niet gebruik heb ik meteen slechte huid
Heel mooi! Ik vind het echt een fijn palette
Oooh nee dan is het toch niet echt wat voor mij. Ben er al niet zo handig mee haha. En draag eigenlijk ook geen glitter. Maak het eigenlijk niet veel spannender dan mat lichtbruin in de arcadeboog haha. Thanks voor de info
Ik ook, zó blij mee
Iemand hier die het James Charles x Morphe pallette heeft? Is it worth?
Uit nieuwsgierigheid, kopen jullie veel back-ups en zo ja, van welke producten?
Zelf heb ik meestal wel een aantal mascara’s liggen en koop ik concealer & primer op reserve voor de andere op zijn. Liefst met een beetje korting .
Deze zomer voor de 1e keer ooit ook een back-up oogschaduw palette gekocht. Heb best veel dus eigenlijk niet nodig maar hij ging uit het assortiment…
jaaaaa ben er ook echt blij mee! en met korting gekocht deze week dus ben helemaal happy
Ik geef het niet graag toe maar ja. Had het gekregen omdat mijn nicht er twee kreeg in plaats van 1.
Er is een perfecte donkerbruine kleur die ik gebruik voor mijn wenkbrauw, genoeg transitiekleuren voor iedere huidskleur en de mooiste paarse glitter ooit. Ik hoop dat die nooit uit assortiment gaat want is het palette waar ik zowel neutrale als fellere looks mee kan maken.
Gister voor het eerst PC 2% BHA gebruikt en Express nog een hydraterend essence eronder gedaan en maar 1 pompje en ik heb gewoon een chemical burn op 1 plek. Hoe dan.
Kleuren komen niet zo goed over, omdat het te donker is buiten, maar ik had ook zin om de too faced pumpkin spice te gebruiken na de foto van @Bakkes
Qua make-up is het enige waarvan ik weleens back-ups koop, mascara. De rest gebruik ik niet zo vaak dat ik het op maak (ook omdat ik het wel eens leuk vind om andere producten te proberen, dus dan heb ik er meerdere varianten van liggen ipv dat ik 1 product eerst op gebruik).
Van mascara’s heb ik een voorraadje omdat die vrij vaak vervangen moeten worden, dus dan kan ik ook op aanbiedingen letten. Hetzelfde geldt voor huidverzorging en haarverzorging. Daarvan weet ik wel wat ik fijn vind en het gaat sowieso op.
Van (poeder)make up heb ik geen back up. Dat gaat zo lang mee, als het me een keer lukt op een blush orzo helemaal op te maken zijn we weer jaren verder. Tegen die tijd is mijn smaak waarschijnlijk veranderd en wil ik weer iets nieuws proberen.