Ik zoek zwarte wenkbrauwverf. Welke is een aanrader en is het dan gewoon dat je het verder makkelijk van je huid kan afhalen als het er een beetje naast zit?
Of wat is een fantastisch product om als n00b met twee linkerhanden je donkerbruine wenkbrauwen nog een beetje donkerder te krijgen?
Refectocil, ik verf er mijn wimpers mee en gebruik vaseline om de huid te beschermen van de verf.
Thanks
Welke oxidant raad je aan met deze https://www.bol.com/nl/p/refectocil-wenkbrauw-en-wimperverf-15-ml/9200000063711794/?bltgh=tEPPKJc4J-kOQS7wEUJJYQ.1_4.7.ProductTitle?
Ik zag meerdere producten staan, vandaar
Ik gebruik de crème!
Ik gebruik Combinal al jaren en ben erg tevreden.
Ik hoop verzorging wel als backup eens ik echt tevreden ben, maar wacht dan tot er aanbieding is
Mascara bestel ik wel eens mee als ik toch een bestelling plaats dus heb er vaak ook wel 1 of 2 extra liggen
1 keer heb ik een oogschaduwdoosje opnieuw gekocht omdat ik 1 kleur zo mooi vond, bleek uiteindelijk geen slechte keuze te zijn nadat ik ‘m liet vallen en juist die kleur helemaal kapot ging aangezien hij al pan had
Mascara, wenkbrauwpotlood, micellair water, Clinique gezichtsreiniging. Deze koop ik allemaal met korting
Heeft iemand een tip voor een gezichtsreiniger vergelijkbaar als de squalane cleanser van The Ordinary? Die van mij is bijna op en hij is overal uitverkocht. Ik heb al gekeken naar die van The Bodyshop maar ook die is uitverkocht…
Zit met hetzelfde probleem
Doe normaal double cleanse maar nu skip ik de eerste stap dus want vind geen vervanger
@Xigua Clinique take the day off cleansing balm! Vind ik nog beter werken dan die van TO. Wel veel duurder.
De Kiehl’s Centella Sensitive Facial Cleanser vind ik er heel erg op lijken, maar is wel een pak duurder.
Vandaag weer eens make-up op! Producten: een MAC limited edition palette (MAC x Pony Park) en Hourglass Scattered Light in Foil.
Eyeliner is van Stila en is mijn favoriete eyeliner tot nu toe, koop hem elke keer weer. Je kunt er zo precies mee zijn want hij heeft een heel klein kwastje en hij droogt niet snel uit en blijft goed zitten etc.
Is een brightening vitamine C masker / dagcrème een goede combinatie met droge huid, of droogt het juist uit? Mijn droge huid is ook vrij dof, het kan wel een oppepper gebruiken.
Als ik in het buitenland ben dan koop ik altijd een aantal oogpotloodjes van sephora eigen merk, mascara’s kocht ik voorheen ook altijd in back up en verder kocht ik huidverzorging ook altijd in back ups. Nu niet meer maar dat is omdat ik nu een beetje zoekende ben voor goede huidverzorgingsproducten, maar zodra ik weer een goede routine en fijne producten heb gevonden dan doe ik dat wel weer.
Foundation en concealer had ik voorheen ook altijd back ups van, maar dit jaar ook niet meer omdat ik het door het veel thuiszitten nu met corona bijna niet gebruik.
Ik wil graag een blush van mac kopen. Ik heb een witte huid, blond haar en bruine ogen. Draag vaak goud en koele tinten staan me niet echt, maar wil ook niet iets wat te warm is. Heeft iemand misschien tips?
Nars deep throat vind ik erg mooi, maar die is kapot gevallen en heeft nu geen korting.
Ik heb zelf harmony, is vrij naturel. Ik ben NC15 in Mac foundations en heb blond haar, blauwe ogen. Als dat kan helpen ter referentie.
Verder ben ik ook fan van de Flower Beauty blushes, sweet pea is misschien wel iets voor jou?
Bedankt voor de tips! Sweet pea ziet er ook mooi uit!
Ik heb een droge huid en heb nooit problemen ondervonden met vitamine C!
Heb o.a. het Kiehl’s Powerful Strength Line Reducing Concentrate en de Ole Henrikson Banana Bright Eye Creme gebruikt.
Top! Ik heb net een set van Pixi gekocht: vit. C brightening moisturizer, toner en een leave on mask