Ah leuk dat je er blij mee bent. Is 1 van mijn all time favourites!
ik ben fan van de body sprays. Gebruik ik voor vanalles. In mān haar, lichaam maar ook kleding of beddengoed.
Jaaa ik denk dat het ook in mijn top 3 gaat komen
Hoe veel tijd nemen jullie tussen de verschillende stappen van jullie skincare routine? Ik gebruik namelijk volgende stappen en ik weet niet zo goed hoe lang ik elk product moet laten inwerken voor ik verder ga met het volgende:
- gezichtsreiniger
- BHA peeling
- Toner met HA
- Treatment essence
- Dagcreme
- SPF
Essence zal in mijn geval denk ik eerder serum zijn, dat laat ik gewoon even intrekken denk een minuutje en dan doe ik mijn dag of nachtcreme. Daarna wacht ik minstens 10 minuten voordat ik spf/make up aanbreng. Als ik spf doe en daarna make up dan wacht ik er ook 10 minuten mee, als ik echt haast heb dan wacht ik niet.
Mocht iemand geĆÆnteresseerd zijn, ik verkoop mān Urban Decay Game of Thrones palette en Jeffree Star x Shane Dawson palette (de grote).
Moet je de BHA peeling eraf halen? Of niet? Ik zou deze altijd minimaal 5 minuten op je huid laten, zonder er iets overheen te doen. Dat heeft te maken met de PH-waarde van zoān peeling, die is laag, zodat het zuur zijn werking kan doen. Hoe lager, hoe effectiever, maar ook hoe irriterender. Je kunt daar dus mee spelen, door op bepaalde dagen het wat langer te laten zitten, en op andere dagen wat korter. Je toner zal de PH-waarde weer ophogen. Na 5 minuten, of als het product helemaal is ingetrokken heeft het product zijn maximale werking gedaan en kun je zeker verder.
Oh, en wat betreft de cremes, als je huid gaat pillen, dan kun je ook spelen met de hoeveelheid die je opbrengt en de tijd die je er tussen laat. Vaak heeft pillen te maken met teveel product opbrengen en te weinig tijd om je huid het te laten absorberen.
Dat is de BHA van paulas choice dat er op moet blijven. Dank je voor alle tips, super nuttig!
Zou denken dat dat laatste eerder te maken heeft met vervliegen van water en andere ingrediƫnten dan met dat je huid het absorbeert.
Als het goed is worden producten niet geabsorbeerd door de huid toch
Misschien niet helemaal op zijn plek hier, maar wat vinden jullie de lekkerste herenparfum? Hij houdt van Hugo Boss Bottled, Jill Sander Sun en Armani Code bijvoorbeeld.
Ik vind sauvage an Dior heel lekker, geen idee of dat lijkt op de parfums die je noemt alleenā¦
Valentino Homme!!!
YSL LāIntense eau de parfum vind ik heel erg lekker, en inderdaad Sauvage van Dior.
Jaa inderdaad de lāHomme lijn van YSL. Mijn vriend heeft ze bijna allemaal, vind zelf de zwarte, de intense, dacht ik het lekkerst, maar ze zijn allemaal lekker.
Hugo Boss - The scent . En die voor vrouwen is ook een aanrader vind ik zelf. Ik hou van Boss geuren, bedenk ik me nu net met dit te typen. Voor mezelf en voor vriendlief
we hebben allebei al vaker Boss gehad, oh en Armani!
Volgens Paulaās Choice hoef je niet te wachten na het aanbrengen van je bha.
- You donāt need to wait for the BHA or AHA to absorb or dry; you can apply any other product in your routine - moisturiser, serum, eye cream, or sunscreen - immediately afterwards.
Ik heb een klein setje van PC van de clear lijn uitgetest, heel tevreden over en heb nu de fullsize producten besteld. Heb ook een vette/onzuivere huid en een paar droge plekjes. Huid blijft goed gehydrateerd zonder vettig te worden en droge plekjes worden niet droger maar juist zachter merk ik! Gebruik het in combinatie met de aha/bha exfoliant (die donkergrijze flacon).
Je kunt via de chat van Paulaās Choice advies vragen en dat is echt een aanrader! Ze hebben mij en mān vriend echt zo goed en vriendelijk geholpen. En de aangeraden producten bevallen ons echt heel goed.
Wat is jullie favoriete oil cleanser? Heb gecombineerde huid en gebruik nu gewoon pure amandelolie, maar wil graag een keertje iets anders proberen! Zat te denken aan die van iUnik/The Inkey list.
Vond de Clinique taken the off balm denk ik het fijnste van wat ik heb geprobeerd. Heb nu de Nivea en die doet het ook goed, is regelmatig 1+1 en hoef ik niet uit Korea te bestellen.