Omg mijn byredo lippenstift heeft een mini dust bag 
Zou het te maken hebben met Brexit? Lookfantastic komt altijd uit UK dacht ik, ook als je op de NL website bestelt.
Hebben die ook niet een magazijn in Tsjechië? Ik meen me te herinneren dat ik de laatste keer via track en trace zag dat spullen daarvandaan kwamen.
Oh echt? Ik dacht altijd dat alles uit UK kwam maar het kan zijn van niet hoor. Zou wel fijn zijn als we daar gewoon kunnen blijven bestellen
. Of kan het sowieso, heb de laatste ontwikkelingen niet meer gevolgd 

De kerstlook! Kreeg de kleur er niet heel goed op maar is irl wat meer intens warm bruinig/oranje met veel gouden glitters 
Heeft er iemand ervaring met wimperextension lijm voor gevoelige ogen? Heb ze jaren gehad en toen opeens een allergische reactie gehad; nu had ik ze laatst weer laten zetten en weer een reactie gehad.
Maar vond het zo mooi
lees wel dat er speciale lijm voor bestaat maar lees nergens echt ervaringen over een bepaald merk of soort.
Deze van KIKO. Ik koop nooittt ergens backups van, maar hier heb ik er 3 van gekocht uit angst dat hij niet meer zou terugkomen, echt een prachtige poeder!
Oh yes vandaag eindelijk na een maand weer lekker verven en vol in de steigers. In verband met verhuizing zat al mn makeup in het en doos (paste nog mooi net in 1 verhuisdoos). ZININ:hugs:
Klinkt goed! Wordt je hier geen glimmende kerstbal van of een witte waas met foto’s oid?
Wauw wauw wauw 

Nee, helemaal niet! Ik heb zelf een gemengde huid met een erg vette t-zone, en ondanks de poeder niet heel matterend is, vind ik het effect ook op mijn huid heel natuurlijk en mooi. Je hebt er maar een heel klein beetje van nodig, ook!
Heeft iemand trouwens ervaring met het contouren van een scheve neus? Ik baal soms een beetje van mijn neus in foto’s en het lijkt me fijn om er iets aan te kunnen doen, maar… waar breng ik de contour aan?
(Lol)
Thanks! Ook maar eens aanschaffen, voor die prijs valt het te proberen.
Ik heb geprobeerd aan te geven waar ik het zou doen, maar iig denk ik dat je rechts wilt corrigeren? Dus dan zou ik vooral rechts dichter op je neusbrug contouren. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je foto heb gebruikt!
Welke drogisterij (Etos/kruidvat) primer is een aanrader?
Ik vind de essence prime+ studio primers heel fijn. Ik gebruik nu de groene, maar de grijze is ook een aanrader!
Weet iemand een goede gezichtsbruiner?