Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Die van dermalogica vind ik heel fijn en haalt echt alles eraf. Heb ook een balsem van Sensai gebruikt vond ik ook fijn, maar vind de verpakking (pompflacon) van Dermalogica fijner.

1 like

The body shop camomile cleansing oil! Persoonlijk vind ik de camomile cleansing balm prettiger vanwege de structuur maar ze doen hun werk beiden goed.

5 likes

De mac cleansing oil vind ik ook erg prettig en lekker ruiken

2 likes

Ik gebruik die van iUnik. M’n absolute favo. Al meer dan vijf keer opnieuw gekocht.

2 likes

Ik blijf maar aanrommelen met zonnebrand. Gebruikte jarenlang die van biodermal voor vette huid maar die was te dik/liet witte waas achter/ zat niet mooi onder make-up. Ik heb inmiddels de classic Bioré en de purito comfy water block en centella spf geprobeerd maar van die 3 ga ik na 3 uur glanzen als een kerstbal. Daarnaast zit de comfy water block niet mooi onder mijn tinted moisturizer en de centella spf geeft me juist puistjes.

Heeft iemand met een gevoelige vette huid positieve ervaring met de spf van Paula’s Choice?

Bedankt voor alle antwoorden allemaal! Heb wel genoeg opties om uit te pluizen.

Die van the Body Shop of die van Yves Rocher, vind ik zelfs nog net iets fijner :slight_smile:

Geen ervaring mee, maar ik heb inderdaad hetzelfde. Zonnebrand is zo lastig! Ik wil niet de hele dag glimmend rondlopen, maar ik wil wel beschermd zijn tegen de zon.

Ik heb gehoord dat de cerave tinted sunscreen heel fijn is, maar die is niet verkrijgbaar in Nederland.

Heb na een botox behandeling soms een terug kerend droog plekje die nu resulteert in een hele droge plek (lijkt wel blauw oog) iemand dit ooit gehad? In september botox gehad

Ja met één van de dagcrèmes met spf 50. Heel fijn maar wel duur.
De spf van La Roche Posay en Eucerin (allebei mat en voor vettige huid) vind ik net zo prettig maar vriendelijker geprijsd. Alleen geen ervaring met make-up erbij.

Veel van de Homme geuren van YSL. De la nuit en de l’intense. Dior Homme Intense ook erg lekker. Spicebomb van Victor en Rolf

1 like

Iemand hier met een hele gevoelige huid die goed gaat met Vitamine C? Ik heb tot nu toe alleen die van Paula’s Choice geprobeerd en was geen succes, maar sta open voor andere merken.

Ik heb een gevoelige vette huid, geen ervaring met die van paula’s choice, maar Eucerin oil control is echt top.

1 like

Ja ik, met zeer wisselend effect. Heb die van Glossier met goed effect gebruikt totdat ze een nieuwe formule hadden. Toen die van Purito gebruikt en dat werkte voor geen meter bij mij.

Toen wéér van Glossier geprobeerd met heel goed resultaat, maar nu die op is (en corona dus niet nr UK) gebruik ik die van Goodall en die is geweldig!

Ben van plan die laatste sowieso nog een tijdje te gebruiken, want bij elke wisseling van serum moet mn huid even wennen en heb ik echt last van purging :confused:

1 like

De 20% van The Ordinary werkte bij mij prima en die van Kiehls ook.

1 like

Wat super super *@&#*÷^#"@^
Ik heb ook even voor je geprobeerd of het zou lukken incognito en weet ik wat allemaal… maar no luck :cry:

2 likes

En als je een vpn in Amerika aanzet?

1 like

via een vpn misschien?

edit: spuitelf

1 like

Omg gebruiken jij en @anon50301661 hier nou toevallig dezelfde leestekens ipv een scheldwoord of is er censuur
test: kut klote
Ah gelukkig

16 likes

Gevalletje kopiëren plakken

maakt mijn ochtend wel leuker dat je dit hebt geprobeerd haha!

3 likes