Dankjewel, totaal geen probleem met het gebruiken van de foto! Ik heb vooral ““een probleem”” met het puntje van mijn neus, want mijn septum is heeel erg scheef (de foto is echt recht van voren genomen, maar alsnog lijkt het alsof ik een beetje naar rechts gekanteld ben) en ik vroeg me af of ik daar iets aan zou kunnen doen. D:
Kan je nagaan, dat was mij echt niet opvallen! Maar natuurlijk kan je dat een beetje contouren, ik zou het vooral proberen en dan bijvoorbeeld oefenen 's avonds voor je je makeup eraf haalt, dan kan je zelf goed zien wat wel of niet werkt.
Dankje! Had hem al op mn lijstje staan maar zag hem vooral door influencers gepromoot worden. Dan ga ik hem toch kopen
Ik gebruik het nu bijna een jaar zo goed als elke dag en wil niet meer zonder! Vriendinnen zijn ook verslaafd inmiddels haha
Weet iemand een blush die roze is, maar dan tegen het ‘oranje’ aan (dus meer richting nude) zonder glitters? Liefst een beetje betaalbaar maar duurder mag ook.
Ik krijg puisten/oneffenheden van de airbrush bronzer van charlotte tilbury
zo jammer want hij is heel mooi. Ik probeer er nu achter te komen aan welk ingrediënt dat kan liggen, volgens internet is mica het meest logisch maar ik heb veel andere producten waar mica inzit waar ik nooit last van heb. Iemand met skills die weet wat een andere optie kan zijn waar je huidreacties van kan krijgen? Dan kan ik dat vermijden in de toekomst
samenstelling bronzer
Talc, Mica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Dimethicone, Nylon-12, Silica, Zinc Stearate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Ethylhexylglycerin, Lauroyl Lysine, Potassium Sorbate, Dimethiconol, Hyaluronic Acid, Hydroxystearic Acid, [+/- Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499)]
Thanks! Ik heb het even opgezocht maar dat zit ook in hoola van benefit en daar krijg ik dan weer nooit een reactie van 
Ik vind de NYX Sweet Cheeks Matte in Citrine Rose heel mooi, denk dat die wel redelijk aan je beschrijving voldoet?
Ja mooi! Ik kende die blush nog niet, maar bij het opzoeken zie ik dat ik veel kleuren wel mooi vind. Even wachten tot de winkels weer open gaan, om ze te kunnen swatchen in de winkel. Dankjewel!
Misschien Milani Luminoso? Ik weet alleen niet of daar glitters in zitten, @Spaarlamp weet dat denk ik wel!
Geen dikke glitters maar hij’s wel glowy!
Ja heeeeeel licht, maar echt niet super opvallend hoor
Heb ff foto’s gemaakt, maar met flits zie je dat echt goed haha
De tweede is zonder flits in gewoon daglicht. Is echt een van mijn favo blushes!
Heel mooi! Alleen wel te glimmend, ik zoek meer richting het matte.
Misschien MAC Melba? Die is vrij oranje/nude en mat
ik heb ook die van collistar geprobeerd maar van die van clarins (ook druppels) word ik veel mooier bruin dus ik zou eerder deze aanraden
Gister nog 2 lipsticks van Mac uit de Wintersale besteld, dacht dat levering heel lang zou duren ivm de drukte maar lees een berichtje dat hij vandaag al verzonden is! Superblij mee