Aaah lief dankjewel! Ik ga hem toch maar bestellen voor haar
De onderkant/binnenkant van je arm maakt mooiere swatches dus daar zit denk ik een verschil en de pigmentatie maakt ook wel uit. Maar soms denk ik ook dat men bij swatches er meer dan 1x overheen gaan.
PSA: In je YesStyle account kun je nu een refund aanvragen als je de purito sunscreen dit jaar hebt gekocht. Onder Order History!
Met de code van debbie is het Too Faced Peachy palette nu nog maar 22euro bij lookfantastic volgens mij komt lookfantastic uit Engeland toch ? Weet iemand of pakketjes nog aankomen nu ?
Ja, dat lukt nog steeds!
Ik zoek eigenlijk een vergelijkbaar poeder als deze van hourglass dus met een hele subtiele glow… Want deze is uitverkocht en heb net mijn andere poeder kapot laten vallen
Nars heeft een translucent light reflecting powder, maar die glow is echt amper te zien. Heb zelf illuminating powder van Bobbi en vind die top. Of de glow loose setting powder van Laura Mercier, maar dat is wel een losse poeder.
En een budget tip: ELF Halo Glow poeder
Oke ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen haha.
Ik verf al een tijdje mijn haar blond met een roze gloed (L’Oréal Preference 9.23) en had nu twee pakjes 7.23 gekocht omdat die andere er niet waren en ik wel zin had in iets anders. Net geverfd, gewassen en het is nu bijna droog maar het is echt een grote zooi. Vooral mijn aanzet is gewoon lichtpaars, er zijn plukken lichtroze, mijn haar lijkt amper donkerder qua blonde kleur en er zitten nog gigantische stukken tussen die gewoon nog mijn eigen/oude haarkleur zijn.
Ik heb nog 1 pakje liggen. Is het slim om die er nu gelijk weer overheen te gooien in de hoop dat het werkt? Ik vraag me af of dat zin heeft want hij lijkt gewoon niet overal goed te pakken. Op zich maakt het me weinig uit wat voor kleur het wordt (of het nou paars, roze of blond is) maar ik vind het wel fijn als het op zijn minst een beetje egaal is zegmaar. Of wat zou een andere oplossing zijn?
Misschien kan je een color remover proberen? Maar ik weet niet of dat werkt op niet natuurlijke kleuren. Anders zou je je haar ook heel vaak kunnen wassen, in de hoop dat het er zelf uit gaat. Ik denk niet dat het met nog een keer verven beter gaat worden eigenlijk. Maar ik ben geen kapper. Misschien kan iemand in het haartopic je helpen?
Ik heb ook een vraag! Ik heb een bon van ici paris en ik zou graap een blush willen kopen. Ik draag wel make up, maar eigenlijk alleen maar wenkbrauw/oog/lippen en ik kom er niet uit welke kleuren mooi zou staan want ik kom er niet uit of ik koel of warm ben.
Edit: hier stond een foto
Ik ben nu aan het twijfelen tussen deze:
Oooh shit was helemaal vergeten dat er ook een haartopic was, dacht dat ik hier wel juist zat haha. Goed dat je het zegt, thanks! Anders inderdaad maar vaak wassen.
Hoe slijpen jullie de lip cheat van CT? Ik heb een gewone HEMA slijper maar dat werkt blijkbaar niet. Moet ik nu echt dat ding van 7 euro van CT zelf bestellen?
Ik zou de eerste kiezen maar ik vind warme tinten over het algemeen mooier.
@Branko dat kan wel met een gewone slijper maar het is een beetje plastic dus je moet super hard draaien, voelt alsof je m kapot draait maar dat is niet zo.
Ik ben het hiermee eens. Volgens mij (maar kan ook de foto zijn) schijnt er ook wat geels door je huid, onder je ogen. Vandaar dat ik voor de warme tinten zou gaan. Die eerste heeft ook een beetje een NARS Orgasm kleur erin en die staat bijna iedereen goed.
Ik heb alleen deze awkward foto haha
Edit: hier stond een foto
Maar nars orgasm ziet er ook mooi uit! Ik denk dat ik daar voor ga
Heb jaren MAC blushes gebruikt en ben recent overgestapt en my god die is zo mooi haha
Mocht je color remover gebruiken: doe het buiten want het stinkt naar rotte eieren, niet normaal die geur
Probeer eens de lipcheat eerst in de vriezer te leggen voor het slijpen! Werkte ook altijd bij nyx jumbo pencils
@zonnestraaltje waar kan ik die code vinden ?
Beetje voor mn beurt, maar het is gewoon: DEBBIE