No problem, bedankt juist!
Weet je toevallig of hij op zowel de NL als de UK site werkt? Sorry voor alle vragen!
Volgens mij werkt het op beide, het palette waar ik het over had is ook alleen te koop via UK het is sowieso altijd even goochelen met codes daar want niet alle codes werken ook op alles
Precies wat @Zonnestraaltje zegt!
Werkt bij beide sites op producten waarbij -kortingscode van toepassing - staat.
Sowieso altijd even proberen, want werkt echt op mega veel!
Misschien toch een dooie mus. Ik wilde nog een kerstcadeautje voor mezelf bestellen maar kan nu alleen next day delivery kiezen voor 12 euro ? Ik zie op de website gewoon staan dat ik naar NL meerdere verzendopties heb, weet iemand of ik iets verkeerd doe ?
Oh wat stom en jammer
Hier deed de code het uiteraard op niets wat ik wilde, zal m’n man blij mee zijn.
Next day delivery gaat denk ik toch niet lukken met de drukte bij de pakketdiensten. Bedrijven kunnen maximaal 10 pakketten per dag afgeven om de drukte te spreiden (in ieder geval bij PostNL)
Zou het te maken hebben met Brexit? Lookfantastic komt altijd uit UK dacht ik, ook als je op de NL website bestelt.
Hebben die ook niet een magazijn in Tsjechië? Ik meen me te herinneren dat ik de laatste keer via track en trace zag dat spullen daarvandaan kwamen.
Oh echt? Ik dacht altijd dat alles uit UK kwam maar het kan zijn van niet hoor. Zou wel fijn zijn als we daar gewoon kunnen blijven bestellen . Of kan het sowieso, heb de laatste ontwikkelingen niet meer gevolgd
De kerstlook! Kreeg de kleur er niet heel goed op maar is irl wat meer intens warm bruinig/oranje met veel gouden glitters
Heeft er iemand ervaring met wimperextension lijm voor gevoelige ogen? Heb ze jaren gehad en toen opeens een allergische reactie gehad; nu had ik ze laatst weer laten zetten en weer een reactie gehad.
Maar vond het zo mooi lees wel dat er speciale lijm voor bestaat maar lees nergens echt ervaringen over een bepaald merk of soort.
Deze van KIKO. Ik koop nooittt ergens backups van, maar hier heb ik er 3 van gekocht uit angst dat hij niet meer zou terugkomen, echt een prachtige poeder!
Oh yes vandaag eindelijk na een maand weer lekker verven en vol in de steigers. In verband met verhuizing zat al mn makeup in het en doos (paste nog mooi net in 1 verhuisdoos). ZININ:hugs:
Klinkt goed! Wordt je hier geen glimmende kerstbal van of een witte waas met foto’s oid?
Wauw wauw wauw