Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Het werd paars met goud

38 likes

Nee, helemaal niet! Ik heb zelf een gemengde huid met een erg vette t-zone, en ondanks de poeder niet heel matterend is, vind ik het effect ook op mijn huid heel natuurlijk en mooi. Je hebt er maar een heel klein beetje van nodig, ook!

Heeft iemand trouwens ervaring met het contouren van een scheve neus? Ik baal soms een beetje van mijn neus in foto’s en het lijkt me fijn om er iets aan te kunnen doen, maar… waar breng ik de contour aan?

(Lol)

2 likes

Thanks! Ook maar eens aanschaffen, voor die prijs valt het te proberen.

1 like

Ik heb geprobeerd aan te geven waar ik het zou doen, maar iig denk ik dat je rechts wilt corrigeren? Dus dan zou ik vooral rechts dichter op je neusbrug contouren. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je foto heb gebruikt!

1 like

Welke drogisterij (Etos/kruidvat) primer is een aanrader?

Ik vind de essence prime+ studio primers heel fijn. Ik gebruik nu de groene, maar de grijze is ook een aanrader!

1 like

Weet iemand een goede gezichtsbruiner?

Dankjewel, totaal geen probleem met het gebruiken van de foto! Ik heb vooral ““een probleem”” met het puntje van mijn neus, want mijn septum is heeel erg scheef (de foto is echt recht van voren genomen, maar alsnog lijkt het alsof ik een beetje naar rechts gekanteld ben) en ik vroeg me af of ik daar iets aan zou kunnen doen. D:

Heeft iemand hier zoiets? Doet het wat?

Kan je nagaan, dat was mij echt niet opvallen! Maar natuurlijk kan je dat een beetje contouren, ik zou het vooral proberen en dan bijvoorbeeld oefenen 's avonds voor je je makeup eraf haalt, dan kan je zelf goed zien wat wel of niet werkt.

1 like

1 like

Dankje! Had hem al op mn lijstje staan maar zag hem vooral door influencers gepromoot worden. Dan ga ik hem toch kopen

1 like

Ik gebruik het nu bijna een jaar zo goed als elke dag en wil niet meer zonder! Vriendinnen zijn ook verslaafd inmiddels haha

1 like

Weet iemand een blush die roze is, maar dan tegen het ‘oranje’ aan (dus meer richting nude) zonder glitters? Liefst een beetje betaalbaar maar duurder mag ook.

Ik krijg puisten/oneffenheden van de airbrush bronzer van charlotte tilbury :sob: zo jammer want hij is heel mooi. Ik probeer er nu achter te komen aan welk ingrediënt dat kan liggen, volgens internet is mica het meest logisch maar ik heb veel andere producten waar mica inzit waar ik nooit last van heb. Iemand met skills die weet wat een andere optie kan zijn waar je huidreacties van kan krijgen? Dan kan ik dat vermijden in de toekomst

samenstelling bronzer

Talc, Mica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Dimethicone, Nylon-12, Silica, Zinc Stearate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Ethylhexylglycerin, Lauroyl Lysine, Potassium Sorbate, Dimethiconol, Hyaluronic Acid, Hydroxystearic Acid, [+/- Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499)]

Thanks! Ik heb het even opgezocht maar dat zit ook in hoola van benefit en daar krijg ik dan weer nooit een reactie van :frowning_face:

Ik vind de NYX Sweet Cheeks Matte in Citrine Rose heel mooi, denk dat die wel redelijk aan je beschrijving voldoet?

2 likes

Ja mooi! Ik kende die blush nog niet, maar bij het opzoeken zie ik dat ik veel kleuren wel mooi vind. Even wachten tot de winkels weer open gaan, om ze te kunnen swatchen in de winkel. Dankjewel!

1 like

Misschien Milani Luminoso? Ik weet alleen niet of daar glitters in zitten, @Spaarlamp weet dat denk ik wel!

1 like

Geen dikke glitters maar hij’s wel glowy!

2 likes