Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ging het misschien hierover? (Hopelijk werkt het invoegen van het bericht)

2 likes

deze heb ik! zo’n soort mini pannetje. Vind m ideaal voor m’n bovenlip. Ik heb 'm destijds gewoon bij etos of kruidvat ofzo gekocht maar als ik google zie ik m daar niet direct, dus misschien hebben die 'm niet meer…

Ruby en Rum raisin :+1: echt de kleuren waar ik van hou dus ik ben hier echt heel blij mee, potlood is ook wel zo goed als full sized ook

2 likes

Ah ja ik twijfelde tussen sangria en rum raisin, rum raisin is echt m’n lievelingspotlood ooit. :smiling_face_with_three_hearts: Rum raisin lipstick is ook super mooi.

2 likes

Ik ben op zoek naar een nieuwe foundation maar heb geen idee wat een goede is. Gebruik nu vaak bourjouis healthy mix maar wil toch eens wat anders proberen. Zoek iets dat niet matterend is, meer beetje glowy finish. Estee lauder double wear is echt te droog en matterend bijv. Heeft iemand hier een tip? Mag wel een meer high end foundation zijn.

Was het benzoylperoxide?

Essence stay matte vind ik wel fijn. Die van Maybelline ook trouwens :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

little wonderland, met black friday korting!

edit: Ah, @Daytona was me voor :sweat_smile:

1 like

Ik heb dit geprobeerd maar was niet zo tevreden, had de kleur medium bruin gekocht en die liet echt een soort oranje waas achter op de huid en de haartjes werden echt heel snel weer licht. Normaal verf ik om de 2 a 3 weken met verf van combinal en dat blijft veel mooier zitten.

1 like

@Spaarlamp @anon44347600 @Zonnestraaltje

Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken!

Ik vind die van NYX heel fijn, qua drogist is MaxFactor ook fijn, de Creme puff. Edit: Combi huid hier trouwens

1 like

Ik word echt een beetje gek van mn huid. Ik gebruik nu de clear lijn en de exfoliant van paula’s choice en op zich vind ik het fijne producten
Ik heb altijd last gehad van onzuiverheden en in de winter droge plekjes.
Op mn wangen gaat het op zich goed, maar mn neus/tussen mn wenkbrauwen en mn kin zijn echt horror
Ik heb droge velletjes (vooral op mn neus dan), droge trekkerige huid langs mn neusvleugels maar wel een vettige huis (als in echt heel glimmend en vet gevoel ook). Heb ook echt van die grote mee eters die nooit weg gaan, blijven soort van lege putjes ofzo (sorry voor de plastische omschrijving)
Als ik creme smeer is hij ofwel niet voedend genoeg en blijf ik met velletjes zitten ofwel is hij te vettig en heb ik een neus die in olie gedoopt lijkt. Voorlopig hou ik het op een niet te vette creme en smeer ik enkel een dikkere creme langs mn neusvleugels want anders wordt het echt schraal en pijnlijk (volgens mij heb ik ā€œperinasaal eczeemā€ daar)
What to dooo

Ik heb iets soortgelijks, als ik merk dat ik weer velletjes krijg smeer ik dit er een paar dagen dus op:

https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-eczeem-psoriasis-intensive-cream/p/4431085

Dan is mn huid zo weer rustig en de velletjes weg (al vermoed ik wel dat het bij een vorm van psoriasis is). Het prikt wel trouwens!

1 like

Heeft iemand van jullie misschien een idee welke lippenstift dit kan zijn, of kennen jullie iets dat erop lijkt?

image

Misschien velvet teddy van MAC?

1 like

Ik vind jouw foundation altijd wel heel mooi! Maar vond hem op swatches enzo wat minder denk ik? Heb nu net nars sheer glow besteld, heel benieuwd of ik na uitgebreid online onderzoek enigszins de juiste kleur heb :’)

1 like

Eurecin Urea zou misschien ook kunnen helpen? Ze hebben ook een lijn speciaal voor exceem, als je denk dat dat het is, de Eucerin AtopiControl Face Cream.

1 like

Dankjewel voor je reactie! Hmm, dat klinkt inderdaad niet ideaal. Ik wilde ook medium bruin kopen haha. Nu zit ik even te kijken naar die verf van Combinal en wil dat graag uitproberen. Welke kleur gebruik jij van dat merk? Als jij op basis van jouw haarkleur die henna in medium bruin hebt gekocht hebben we misschien ook dezelfde tint bij Combinal. Ben op zoek naar een bruin met een warme ondertoon, dus zelf twijfel ik tussen lichtbruin en bruin.

Ik gebruik de bruine kleur en daar moet je wel mee opletten want als je het te lang laat zitten valt het erg donker uit! Als je twijfelt zou ik eerst lichtbruin proberen.

1 like

Aah oke! Dan ga ik voor de zekerheid voor lichtbruin ja. Thanks!