Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Op reiniger en exfoliant kun je makkelijk besparen denk ik. Cerave heeft een goeie reiniger voor droge huid en een exfoliant kan je van The Ordinary (Glycolic Acid) voor nog geen €10 kopen denk ik!

3 likes

Deze is top! Deze crème heeft mijn huid echt verbeterd :blush:

1 like

Die van Ceravé is ook echt amazing als alternatief!

1 like

Deze bedoel je?

1 like

Ja die! Heb 'm zelf nog niet gebruikt maar ik zie 'm vaak aangeraden worden door dermatologen op yt en Insta.

1 like

Misschien de suncover ipv de suncare bestellen? Suncover is een stuk goedkoper en is geschikt voor zowel lichaam als gezicht.

1 like

Ook een goed idee, ben nu alternatieven bij elkaar aan het zoeken

1 like

Ik vind die van The Ordinary erg fijn. Gebruik deze dagelijks. Je moet die alleen niet uitwassen.

1 like

Welke is dit? Ik gebruik nog wel eens amandelolie maar dat moet echt voor het slapen want is megavet…

Welke heb je? Ik heb Cranberry, maar zou er graag nog meer willen! Ik heb trouwens ook 3 mini’s van de liquide crush glosses (of hoe ze ook heten) en die vind ik ook heel fijn.

The body shop heeft van de gember lijn nu een serum voor de hoofdhuid. Heb hem niet geprobeerd, maar gebruik de shampoo en ben hier met heel veel andere heel enthousiast over.

1 like

Het is de Multi Peptide Serum for hair density. Ik gebruikte eerst teveel en toen werd mijn haar wat vet. Maar nu kan ik het zo 3/4 dagen gebruiken voordat ik mijn haar moet wassen. Maar dat is misschien even uitzoeken wat voor jou prettig is!

1 like

Zelfde als @tuthola, de serum van TO is een aanrader. Heel fijn voor een droge hoofdhuid, niet vet. Je hoeft het niet uit te spoelen.
@PrincessPeach

1 like

Ik heb Babe, Ruby en een LE Ulla Johnson versie (ik denk the loulou)
De glosses ken ik niet, maar misschien de volgende keer dat er korting is eens overwegen

1 like

Merkte je een positief verschil? Ben benieuwd naar 't serum

Ik heb ontzettend veel haaruitval gehad na mijn zwangerschap. Dit kwam door een trage schildklier. Ik gebruik het serum nu sinds januari elke avond. En ik zie wel dat mijn haar weer wat dikker oogt! Op sommige plekken was het erg dun. Nu moet ik wel zeggen dat ik sinds januari ook beter voor mijn haar ben gaan zorgen. Ik draag geen strakke knot meer overdag (alleen nog maar een vlecht), ik slik elke dag vitamine voor mijn haar, gebruik geen stylingproducten uit de drogist meer, gebruik goede shampoo en borstel mijn haar alleen nog maar met mijn Maison Pearson borstel. Nu kan ik je dus niet zeggen of het alleen aan het serum ligt maar ik blijf het wel in mijn routine gebruiken!

29 likes

Mocht je openstaan voor een andere oplossing: Nizoral shampoo van bij de apotheek werkt voor mijn droge, jeukerige en schilferige hoofdhuid top :ok_hand:

1 like

Bedoel je dat je dit al een jaar doet of 15 dagen?

Wat zouden jullie voor €40 kopen bij de ICI?