Nee maar ik zou het liefst nu naar de etos rijden om het te kopen terwijl ik niet weet wat het is en wat het doet
Hema misschien?
Nee, maar de ingredienten vind ik niet heel boeiend eigenlijk.
Talc - doet voor je huid amper iets, zit oa ook in gezichtspoeders en makeup
Sodium Lauroyl glutamate - werkt reinigend en schuimt vooral veel, is heel mild maar verder meh Oke
Cellulose - verdikkigsmiddel, wel plantaardig
Maltodextrin - plantaardig suiker, absorbeert oa en verzacht de huid
Aqua
Xanthan gum - geen actief ingrediƫnt, zorgt ervoor dat andere ingredienten bij elkaar gehouden worden
Olea Europaea Husk Powder - werkt exfolierend
Subtilisin - weinig over te vinden
Lipase - is een enzyme dat reinigend werkt en een zacht gevoel geeft
Dus eigenlijk zit er vooral veel vulmiddel in en maar weinig Ʃcht exfolierende ingredienten dus of het veel doet. Maarja het kost geen drol dus best het proberen waard.
Ik heb dit topic net ontdekt, wat leuk!
Ik ben opzoek naar een foundation voor een gevoelige huid⦠krijg snel puistjes van foundations⦠gebruik nu de true match van loareal, marar wil graag een anderā¦
Ik gebruik alleen op feestjes af en toe foundation.
Die van MAC en clinique vind ik echt heftig reageren op mijn huid. Enige waar ik wel tegen kan zijn die van NARS en Bobbi Brown.
Wat voor foundation zoek je, wil je dekkend of niet? Mat, glowy, wat voor structuur vind je fijn? Wat voor huidtype heb je? Zijn er dingen die je met foundation wilt bedekken of zoek je een my skin but better foundation?
Mac kinda sexy is bij mij deze kleur.
een medium dekking zou fijn zijn verder heb ik een droge huid maar zweet wel snel in mijn gezicht en krijg dus snel irritaties van gezicht producten
Ik vind die lijn van etos niet fijn. Producten voelen heel erg loos aan, vooral verdikkingsmiddel heb ik het idee. En de geur vind ik niet lekker.
Heb de facewash en daar zitten vage korrels in en maakt mān gezicht niet goed schoon. Het schuimt wel en alles maar het dringt niet door ofzo. Huid voelt daarna niet lekker aan.
En de peeling heb ik ook maar die doet al helemaal niks en gebruik ik dan maar voor mijn vriends rug zodat ie lekker snel opgaatā¦
Weet niet hoe dat poeder is maar zou m zelf niet kopen op basis van bovenstaande ervaringen met die lijn.
Ik heb uit die lijn micelair water, oog makeup remover en een facewash en vind die juist heel fijn!
Iemand ervaring met traangootfillers bij donkere kringen door wat dieper liggende ogen? Ik kom er niet achter of fillers daarbij zouden kunnen helpen
Fillers doen niks aan de kleur van je kringen. Het vult letterlijk je kringen op. Het kan zijn dat je kringen optisch minder donker lijken, doordat het dus opgevuld is en daardoor minder diep valt.
Ik heb zelf ong 8 maanden mān traangootjes laten doen. Ik merk dat het zo langzamerhand begint uit te werken. Wil het wel opnieuw doen, het geeft gewoon echt een frisse blik.
Heb je voor en na fotoās?
Het is ook wat de artsen zelf aangeven. Een filler hersteld het volumeverlies. Misschien had @Radio op de na foto concealer op en op de voor foto niet. Of misschien heeft ze gewoon geluk gehadā¦
Merk zelf dat ik wel minder concealer nodig heb omdat de schaduwvorming dus minder is.
Maar denk niet dat je op basis van 1 foto kan zeggen dat het wel degelijk donkere kringen verminderd.
@Zora zou gewoon je vraag aan een arts voorleggen. Een consult is meestal gratis.
Ik heb er niets aan gehad, misschien zelfs al weggegooid.
Mijn fotoās zijn zonder make-up.
@Zora Donkere kringen zijn vaak een resultaat van volumeverlies/gebrek aan volume, dus als je dat opvult dan worden ze logischerwijs minder. Dat is juist het hele idee van traangootfillers.
Uiteraard verschilt het resultaat per persoon. En ik zou goed kijken naar wat de resultaten van de arts zijn en of wat je wilt realistisch is.
Bij mij zijn mijn donkere kringen ook niet 100% weg, maar die verwachtingen heeft mān arts ook niet gecreĆ«erd.
@zora dit kan ik wel beamen.
Bij mij liggen mān ogen best diep en daar vind ik fillers in de traangootjes echt ideaal voor. Ik weet niet of het is door minder schaduw of misschien omdat de huid door de filler minder dicht op de bloedvaten ligt, maar ze zijn wel minder donker.
Mn look is gewoon minder vermoeid. De donkere kleur is niet 100% weg, maar dat hoeft ook niet want dat zou wel erg onnatuurlijk zijn denk ik?
Maar zoals @Radio zegt elk persoon is anders, dus miss vooral zelf kijken en bespreken met een arts wat je opties zijn? Als je meer vragen hebt mag je ook pmāen, maar ik ben zelf wel heel blij ermee dus wel biased
@wompie @Radio welke fillers zijn bij jullie gebruikt? Bij mij Belotero, maar ik zit er aan te denken om een andere filler te gebruiken
Bedankt allemaal voor de reacties!! Het is bij mij denk ik het probleem dat het lijkt alsof ik donkere kringen heb doordat mijn ogen wat dieper liggen. Ik denk dat ik eens een consult ga aanvragen, maar vind het ergens best nog spannend om de stap te zetten
Teosyal Redensity II