Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik wil eens een (donker)bruine mascara proberen, zwart staat me een beetje tegen de laatste tijd (zo hard qua kleur), heeft iemand nog tips voor een goeie?

Er zijn maar weinig merken met bruine mascara, die high impact van Clinique is wel fijn. Ofja, de zwarte vind ik fijn haha, maar bruin is gewoon hetzelfde.

2 likes

Bij kruidvat kun je er best wat vinden, tenzij je echt een hele kleine kruidvat hebt natuurlijk. Rimmel heeft een bruine variant, L’Oreal paris paradise ook, max factor 2000 calorie. Maar ik weet niet of je drugstore of high end varianten zoekt?

1 like

Bedankt @Druppels en @Spaarlamp! Ik ga eigenlijk altijd voor de drogistmerken, dus daar kan ik wel wat mee!

@Daytona M’n wax is binnen en net geprobeerd. Heb besteld bij Pearl Wax, duurde 2 weken voor het binnen was dus best lang. Heb het samen met een vriendin besteld dus we hadden 2 pakketten. 2 heaters en verschillende zakjes parels en spatels.
Had het nog nooit bij mezelf gedaan dus het is wel even wennen hoe dun je de wax wil hebben, hoe je het aan moet brengen en weer eraf moet trekken, maar het viel me alles mee! Je wordt elke strook handiger. Heb m’n beide onderbenen en onderarmen gedaan.

2 likes

Ik gebruikte vroeger altijd eentje van Max Factor in bruinzwart. De masterpiece max denk ik

1 like

Ja zeker ik heb fillers genomen voor een iets frissere blik. Zelf vind ik het heel goed gelukt, ik heb helaas van mezelf donkere kringen en een lichte huid dus was sowieso de opmerkingen " moet je niet eens meer slapen, je ziet er zo moe uit " helemaal zat. Ook vond ik mezelf gewoon veel ouder lijken dan ik daadwerkelijk ben.

Zelf sta ik voor mijn gevoel veel beter op, hoef mezelf iets minder uit de kreukels te halen

Mag ik vragen wie jouw vaste arts is? Door alle verhalen wordt mijn interesse gewekt.

Doet de webshop van Jetske Ultee wel eens aan kortingsacties? Sta op het punt voor 160 ekkies te bestellen want ik ben mn droge huid zooo zat.

Of zou ik een van eerste 5 stappen kunnen overslaan?
Reiniger, toner, exfoliant, moisturizer, suncare

1 like

Op aanraden van Jetske haar blog zelf gebruik ik deze moisturizer:

Je zou via haar blog op zoek kunnen gaan naar meer goedkope alternatieven voor de producten die je nu wilt bestellen.

3 likes

Wat een nare mensen! Waar bemoeien ze zich mee?

1 like

Nog niet eens gezien dat ze dat doet, ik ga op onderzoek thanks!

1 like

Op reiniger en exfoliant kun je makkelijk besparen denk ik. Cerave heeft een goeie reiniger voor droge huid en een exfoliant kan je van The Ordinary (Glycolic Acid) voor nog geen €10 kopen denk ik!

3 likes

Deze is top! Deze crĂšme heeft mijn huid echt verbeterd :blush:

1 like

Die van Ceravé is ook echt amazing als alternatief!

1 like

Deze bedoel je?

1 like

Ja die! Heb 'm zelf nog niet gebruikt maar ik zie 'm vaak aangeraden worden door dermatologen op yt en Insta.

1 like

Misschien de suncover ipv de suncare bestellen? Suncover is een stuk goedkoper en is geschikt voor zowel lichaam als gezicht.

1 like

Ook een goed idee, ben nu alternatieven bij elkaar aan het zoeken

1 like

Ik vind die van The Ordinary erg fijn. Gebruik deze dagelijks. Je moet die alleen niet uitwassen.

1 like