Als je een foto wil maken, graag!
Thanks! Denk er vanavond even over na en laat het je weten 
Ik weet niet of het echt beauty is, maar past er wel een beetje in denk ik. Mijn handen nemen het ‘was je handen stuk’ van onze premier een beetje te serieus en ik begin best wel wat wondjes/eczeem op mijn huid te krijgen doordat ze zo uitgedroogd raken. Weet iemand een goede, voedende handcrème? Mag ook iets van de apotheek zijn, als het maar goed hydrateert.
Dan ga ik ook nog even wat nieuwe, zachtere handzeep aanschaffen en dan zijn mijn handen hopelijk binnenkort weer zo poezelig zacht als voor deze pandemie.
Ik lees even mee want dit is echt zo naar inderdaad, gebruik nu Working hands dat is op zich wel prima (en niet vet) maar niet genoeg om het echt op te lossen
Cetaphil pro itch control vind ik super fijn.
Ik vind de Kiehls heel erg fijn en heel voedend! Voor de rest denk ik eerder dat het niet aan je handzeep ligt maar meer aan de alcohol van desinfecterende dingen. Die droogt uit
Op mijn werk moet ik zelf heel veel handen wassen vooral met alcohol en daardoor kapotte droge handen, met Kiehls is het echt zo weer hersteld
Ik ben op zoek naar een goede basic reiniging gel/schuim ik reinig eerst met een olie en daarna gebruik ik nog een andere reiniger. Had nu curcuma-clear schuim van neutrogena maar vond dat niet echt wow. Iemand een andere tip? Liefst van kruidvat of dm
Ik heb ook altijd last van droge handen, de handcrème van neutrogena (apotheek) werkt erg goed en is niet plakkerig.
Was je handen zo veel mogelijk met gewone handzeep (liefst ongeparfumeerd, kan je ook bij de apotheek vinden). Die dettol / vervliegende desinfect is door de alcohol enorm uitdrogend.
Ik heb deze al een tijdje in gebruik en ik vind hem heel fijn! Mijn handen zijn met periodes ook gevoelig voor eczeem en deze voed maar is toch ook heel zacht. Trekt ook snel in dus je kunt vrijwel meteen weer je handen gebruiken.
Deze is ook wel fijn, trekt ook snel in en geschikt voor de gevoelige huid. En iets meer budget dan de vorige.
Thanks allemaal!! Ik ga maar eens bij Kiehl’s beginnen denk ik.
@anon12348926 Klopt van die alcohol inderdaad, maar dan gebruik ik vrij weinig omdat ik het grootste gedeelte van mijn tijd in mijn eigen huis zit en hier gewoon een handzeep van de Etos gebruik. Toen ik bij mijn ouders was in de eerste lockdown hadden ze Zwitsal staan en had ik minder last. Maar dat kan ook zijn omdat ik toen nog minder buiten kwam en nog minder handgel gebruikte.
Ik blijf puisten krijgen van mondkapjes en ik weet niet hoe ik dit moet fixen. Als ik boodschappen ga doen weet ik zeker dat ik met een mega puist terug kom, ik voel ze al opkomen terwijl ik daar loop. Mijn mondkapjes zijn uitgewassen en ik reinig mijn huid dagelijks. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Andere mondkapjes? Voor en na het dragen meteen reinigen? Speciale verzorgingsproducten?
Gebruik je al een exfoliant ( BHA)? Dat helpt heel goed tegen het verstoppen van de poriën. Daarnaast is het verstandig om na de exfoliant iets met niacinamide te gebruiken. En inderdaad, je mondkapjes vaak wassen en schone gebruiken.
Misschien lossere mondkapjes gebruiken? Zoals die doktersdingen, die zitten losser en verstikken je huid daarom misschien minder. Ze zijn ook vaak dunner.
Thanks! Nee, dat gebruik ik niet. Ik ga meteen iets bestellen. Specifieke aanraders?
@Virago ja, zoiets vermoedde ik inderdaad al. Heb er een paar die losser zitten, moet die vaker gebruiken.
Ik weet niet wat voor mondkapje je gebruikt, maar sinds ik katoenen of wegwerp mondkapjes gebruik ipv synthetische, is het bij mij veel minder geworden!
Ja, veel verschillende door elkaar eigenlijk. Nu had ik het van een katoenen, maar die zat wel echt heel strak rond mijn gezicht dus ik gok dat die de boel verstikt. Heb ook het idee dat het schuren van het materiaal tegen mijn huid het erger maakt, dus kan beter wat loszittende mondkapjes gebruiken.
Misschien een satijnen mondkapje? Dat werkte voor een vriendin van mij goed