Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Welke is dit? Ik gebruik nog wel eens amandelolie maar dat moet echt voor het slapen want is megavet…

Welke heb je? Ik heb Cranberry, maar zou er graag nog meer willen! Ik heb trouwens ook 3 mini’s van de liquide crush glosses (of hoe ze ook heten) en die vind ik ook heel fijn.

The body shop heeft van de gember lijn nu een serum voor de hoofdhuid. Heb hem niet geprobeerd, maar gebruik de shampoo en ben hier met heel veel andere heel enthousiast over.

1 like

Het is de Multi Peptide Serum for hair density. Ik gebruikte eerst teveel en toen werd mijn haar wat vet. Maar nu kan ik het zo 3/4 dagen gebruiken voordat ik mijn haar moet wassen. Maar dat is misschien even uitzoeken wat voor jou prettig is!

1 like

Zelfde als @tuthola, de serum van TO is een aanrader. Heel fijn voor een droge hoofdhuid, niet vet. Je hoeft het niet uit te spoelen.
@PrincessPeach

1 like

Ik heb Babe, Ruby en een LE Ulla Johnson versie (ik denk the loulou)
De glosses ken ik niet, maar misschien de volgende keer dat er korting is eens overwegen

1 like

Merkte je een positief verschil? Ben benieuwd naar 't serum

Ik heb ontzettend veel haaruitval gehad na mijn zwangerschap. Dit kwam door een trage schildklier. Ik gebruik het serum nu sinds januari elke avond. En ik zie wel dat mijn haar weer wat dikker oogt! Op sommige plekken was het erg dun. Nu moet ik wel zeggen dat ik sinds januari ook beter voor mijn haar ben gaan zorgen. Ik draag geen strakke knot meer overdag (alleen nog maar een vlecht), ik slik elke dag vitamine voor mijn haar, gebruik geen stylingproducten uit de drogist meer, gebruik goede shampoo en borstel mijn haar alleen nog maar met mijn Maison Pearson borstel. Nu kan ik je dus niet zeggen of het alleen aan het serum ligt maar ik blijf het wel in mijn routine gebruiken!

29 likes

Mocht je openstaan voor een andere oplossing: Nizoral shampoo van bij de apotheek werkt voor mijn droge, jeukerige en schilferige hoofdhuid top :ok_hand:

1 like

Bedoel je dat je dit al een jaar doet of 15 dagen?

Wat zouden jullie voor €40 kopen bij de ICI?

15 dagen alle andere dingen zoals de vitamines enzo. De olie smeer ik al langer maar deed dat minder regelmatig en met langere tijd ertussen. Dus vanaf januari 2021 doe ik alles volgens eerder genoemde stappen. Ook ben ik natuurlijk aan gepaste medicatie begonnen voor mijn schildklier dus dat zal ook wel meegeholpen hebben.

Even een edit: want in december ben ik mijn haar ook al anders gaan dragen. Dus met sommige dingen was ik al iets langer bezig.

Wat tof dat je al zo snel resultaat ziet!

Ja ben er heel erg blij mee want het was echt een zielig bosje. Denk ook wel dat de medicatie veel heeft gedaan. Maar ik vind het ook prettig om zelf wat te doen! Dus zoals ik al zei, ik weet niet of het de olie is, de vitamines of dat het tussen mijn oren zit maar ik zie wel dat het voller wordt. En veel nieuwe babyhaartjes! Dus straks de dode onderkant er weer een stuk af en dan hoop ik dat volgend jaar er een mooie bos op zit!

2 likes

Als het urban decay holiday (ofzo) palette in de aanbieding is zou ik die kopen. Anders UD all nighter denk ik…

Edit: pff de naam lijkt niet eens op de holiday, ik bedoel het born to run palette

1 like

Ik weet niet hoe duur die is maar de huda beauty naughty nude palette is echt een van mn favoriete aankopen geweest afgelopen jaar. Love it! En ici heeft ook vaak 25% korting.

1 like

Een Huda Beauty of Anastasia palette !!

Edit: de Dior Backstage oogschaduw palettes (9 pans) zien er ook wel interessant uit maar ik hoor/lees daar eigenlijk nooit iets over

1 like

Ik waarschijnlijk iets voor mijn huid (foundation of liquid highlighter) of een wenkbrauwset

1 like

Huda Beauty palette of Dior vijf palette in Jungle

1 like