Dat klinkt wel luxe moet ik zeggen. Waar heeft ze die vandaan?
Weet niet welke zij precies heeft, maar als ik zo even Google zie ik meerdere plekken waar je ze kunt bestellen!
Ik heb hier ook heel erg last van, zit hier as we speak ook met 3 joekels op mijn kin en wangen. Ik kreeg de tip om de mondkapjes te strijken na het wassen, want dat wordt veel heter dan de wasmachine en doodt op die manier ook meer bacteriën. Nog maar net geprobeerd dus ik kan je nog niet vertellen of het werkt. Als je die satijnen mondkapjes gaat proberen, wil je mij dan laten weten of het helpt?
Oh, goede tip ook! Ik laat het je weten als ik het doe!
Ik gebruik zelf zowel de BHA als Niacinamide van Paula’s Choice, daar ben ik erg tevreden over. Wat budgetvriendelijker is die van the Ordinary, die werken ook prima.
Dankjewel! Ik ga het bekijken.
Ik heb dat slakkenserum van een vriendin gekregen maar nog niet gebruikt, ik vind het een beetje een viezig idee om slakkenslijm op m’n gezicht te smeren haha. Ik eet ook al 18 jaar geen dieren meer en ik kan me niet voorstellen dat dit op een slak-vriendelijke manier geproduceerd is, maar dat is wel zo dus?? Maarja ik ben ook lekker hypocriet want ik draag wel leer. Ok goed verhaal 
Ohh top, een snail farm klinkt echt cute
Ja die vriendin was er ook helemaal lyrisch over dus ik ga het misschien toch maar gewoon proberen als mijn huidige serum op is
Waar koop jij hem? Ik zag het bij Notino voor een prima prijsje, bij bol heel duur. Amazon koop ik liever niet van
Thanks!
Ik had hier afgelopen zomer en najaar ook veel last van, maar het is nu weg! Zal even aangeven wat ik gebruikt heb.
Ik heb eerst een hele tijd tea tree reiniging gebruikt. De wash aan het eind vd dag en/of onder de douche en cleansing lotion altijd na het dragen van een mondkapje. Beide van de tuinen en daarna dagcreme van lidl. Momenteel gebruik ik de Sebo Balance Toner. Die reinigt bij mij ook heel goed maar toch zacht.
Tea Tree heb ik al in huis! Ik denk dat ik echt consequenter mijn huid schoon moet maken na het dragen van een mondkapje en inderdaad geen verstikkende mondkapjes meer moet gebruiken. Thanks!
Iemand tips voor een lekkere hydraterende (vochtinbrengende) dagcreme met (lichte) spf?
Heb nu charlotty tilbury maar die heeft geen spf en ben ook niet mega enthousiast. Heb clinique ook al geprobeerd.
‘s nachts gebruik ik Kiehls reiniger, oogcreme en de alombekende olie.
Die van Kiehl’s zelf? Ik gebruik die en wissel af met de vitamine c van Ole Henrikson (zonder spf)
Ik ben zelf ook geswitcht van Charlotte Tilbury naar Kiehl’s facial cream en dat bevalt heel goed!
Omdat de neutrale paletten in mijn bezit (Naked 2 uit 2012 en Too Faced Chocolate Bar uit 2013, de enige andere palette die ik heb is de MAC Basic Bitch die geen bruintinten bevat) bijna onbruikbaar zijn geworden en ik graag wil leren oogschaduw te gebruiken, heb ik mezelf een palette met zelf uitgekozen kleuren kado gedaan:
Naked Lunch, Wedge, Espresso en Give a Glam van MAC.
Ik ben echt in mijn nopjes en kan niet wachten om ermee te oefenen! Ik heb kleine hooded eyes, een laag wenkbrauwbot en kan warme kleuren totaal niet hebben, waardoor ik best weinig met mijn ooglooks kan. Het enige palette waar ik blij mee ben geweest is de Naked Basics 2, maar ook daarin raakte ik twee kleuren nooit aan. Hopelijk blijken deze kleuren allevier net zo fijn voor mij als ik denk!
Wat zijn jullie favoriete oogschaduws om als lichte kleur te gebruiken bij de binnenhoek van je ogen? Ik gebruik al jaren de twee linker kleuren van het Naked palette maar wil wel graag wat nieuws proberen
Bourjois ingenude - dat kleine ronde potje in de lichtste nude kleur. Heel subtiele glans die ik in de binnenste ooghoek, neusbrug, bovenlip etc gebruik. Geen glitter of zo’n highlight streep, maar een subtiele glow die heel natuurlijk lijkt.

Ik gebruik daar altijd een highlighter voor, 9/10 keer de highlighter die ik die dag ook draag. Is bijna altijd champagne pop, Mac soft & gentle, Bobbi Brown shimmerbrick bronze en dan de lichtste kleur of een LE Bobbi Brown highlighter van 2 jaar geleden.
Nouja Oke eigenlijk draag ik alleen maar champagne pop. 
Wat zijn aanraders van The Balm?
Ik heb al The Manizer Sisters palette.