Dankjulliewel voor de aanraders! Ik ga ze opzoeken
Wat vinden jullie van de squalane cleanser van TO in vergelijking met de low ph good morning cleanser van cosrx? Als iemand beide producten gebruikt (heeft).
Ik heb de cosrx echt jaren gebruikt en is nog steeds fijn, maar ben op zoek naar een vervanging die niet van zo ver hoeft te komen
Heeft iemand de Pixi Glow Mist? Ik heb de Beautyblender Re-Dew spray maar die is zo vettig ofzo op mijn huid en maakt het lelijk. Is dat bij die Glow Mist niet? Ik zoek namelijk wel een fixing spray met glowy/dewy finish.
Ik heb niet de Cosrx geprobeerd, maar if im correct is dat geen oil cleanser en die van TO wel. Daar moet je qua textuur van houden, is heel glibberig en wordt ook een beetje warm (alsof je olijfolie op je huid smeert). Ik heb zelf die van Simple, die heeft dat niet en lijkt, denk ik dan, meer op die van cosrx.
Heeft iemand interesse in het Huda Beauty Gold obsessions palette? Deze is exclusief voor Cultbeauty.
Het is een prachtig palette, maar met mijn lichte huid en dieper gelegen ogen, en ik draag een bril, zie je de meeste kleuren amper. Daarom gebruik ik het eigenlijk niet meer.
Prachtig palette! Wat zou je er voor willen hebben? Mag eigenlijk geen oogschaduw neer kopen hahaha
Dacht aan 22,50 inclusief de verzendkosten. Ik heb sommige kleuren een paar keer gebruikt, sommige ook niet. Kan ook daar een foto van maken als je wilt?
Wat zijn jullie favoriete producten van Skins ? Mogen echt luxe producten zijn. Heb voor mijn verjaardag bonnen gekregen
Het intensive moisturizing mask van patyka vind ik heel fijn.
Qua make up heb ik wat dingen van Laura mercier zoals de tinted moisturizer, caviar eyeshadow stick en secret brightening powder die ik fijn vind werken.
Diptyque geurkaars, parfum van byredo, aesop douchegel
Susanne kaufman glow mask en haar bodylotion met een pompje, dr brandt microdermabrasion scrub, skins x Vilhelm parfum, Aesop handzeep met scrub en primrose cleansing mask of idd een lekkere geurkaars.
Ik ga alles opschrijven bedankt ! Ben ook erg blij met dat soort extra luxe dingen. Kan er nu al naar uitkijken om een tripje naar Skins te maken. De dichtsbijzijnde (na de corona) is in Laren maar die is nogal klein dacht ik
Als je een foto wil maken, graag!
Thanks! Denk er vanavond even over na en laat het je weten
Ik weet niet of het echt beauty is, maar past er wel een beetje in denk ik. Mijn handen nemen het ‘was je handen stuk’ van onze premier een beetje te serieus en ik begin best wel wat wondjes/eczeem op mijn huid te krijgen doordat ze zo uitgedroogd raken. Weet iemand een goede, voedende handcrème? Mag ook iets van de apotheek zijn, als het maar goed hydrateert.
Dan ga ik ook nog even wat nieuwe, zachtere handzeep aanschaffen en dan zijn mijn handen hopelijk binnenkort weer zo poezelig zacht als voor deze pandemie.
Ik lees even mee want dit is echt zo naar inderdaad, gebruik nu Working hands dat is op zich wel prima (en niet vet) maar niet genoeg om het echt op te lossen
Cetaphil pro itch control vind ik super fijn.
Ik vind de Kiehls heel erg fijn en heel voedend! Voor de rest denk ik eerder dat het niet aan je handzeep ligt maar meer aan de alcohol van desinfecterende dingen. Die droogt uit
Op mijn werk moet ik zelf heel veel handen wassen vooral met alcohol en daardoor kapotte droge handen, met Kiehls is het echt zo weer hersteld