Make-up:
Primer: x
Foundation: bobbi brown skin longwear weightless foundation alleen soms op plekjes zoals littekentjes, onder ogen en bij neusvleugels
Concealer: x
Poeder: x
Bronzer: scott barnes (heb ik al minstens 10 jaar en nog steeds niet op
)
Blush: eentje van h&m maar bijna op, dan een andere uitzoeken
Highlighter: w7 glowcomotion
Wenkbrauwen: alleen met wenkbrauwgel omhoog kammen
Oogschaduwprimer: x
Oogschaduw: heel soms uit iheartmakeup mint chocolate palette (dupe voor subculture palette geloof ik)
Eyeliner: x
Mascara: catrice lashes to kill waterproof
Skincare:
Make-up remover: heel soms Clarins instant eye make-up remover, cosrx low ph goodmorning gel cleanser 2x per dag
Toner/tonic: x
Serum: advanced retinoid of granactive retinoid in squalane TO
Oogcreme: x
Dagcreme: purito comfy water sun block spf 50
Nachtcreme: jojoba olie
Ik zoek dus een nieuwe blush, mag een heel licht glansje in zitten maar liever mat. Heb middenbruin haar, bruine ogen en mijn huid is beetje olijfkleurig, in mijn gezicht een tikje roder. Prijs maakt niet zoveel uit, wil graag dat het goed blijft zitten, hebben jullie tips? Vroeger struinde ik elke dag beautyblogs af maar ik heb geen idee meer wat nu als het beste gezien wordt 
Edit: heb een paar uur gezocht en uiteindelijk toch maar op de gok deze gekocht, Inika mineral baked blush duo in Burnt peach. Vegan en dierproefvrij en ik hoop een mooie match 

In de video zijn de kleuren van het palette zelfs nog lichter. Oh en de kicker: er zit geen enkele “nieuwe” kleur in, het zijn gewoon 3 bestaande kleuren uit hun collectie, waarvan reeds bekend is dat ze alleen werken op witte mensen.