Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Wow goeie deal ja! Moet wel effe zeggen dat Hourglass bekend staat om hun onwil diepere kleuren te creëren. Dit is hun “nieuwe palette voor de diepere huidskleur”:

https://www.instagram.com/p/CJ1BzW7DLPY/

Die bronzer is lichter dan haar foundationkleur :neutral_face: In de video zijn de kleuren van het palette zelfs nog lichter. Oh en de kicker: er zit geen enkele “nieuwe” kleur in, het zijn gewoon 3 bestaande kleuren uit hun collectie, waarvan reeds bekend is dat ze alleen werken op witte mensen.

Ik koop niks meer van hen.

10 likes

Leuk zeg heb ook besteld! Maar het is me niet helemaal duidelijke welke kleur lipstick er nou in zit. Hoop ook niet dat ik een blauwe mascara ontvang ofzo hah

Edit, gevonden, de lipstick is You Make Me

1 like

Wow inderdaad!!
Ook maar besteld, al een tijdje heel benieuwd naar die poeders.

Ik heb hele lange wimpers, maar ze staan recht vooruit. Ik gebruik een wimperkruller van tweezerman, en daarna een waterproof mascara. Het blijft dan een uur mooi gekruld, en daarna zakt het in. Ik heb ook verschillende mascara’s geprobeerd, maar niks helpt. Heeft iemand een goede tip?

Officieel geen goede tip en veel zullen het zien als een absolute no-go, maar ik heb dit ook en het enige wat bij mij werkt is om mijn wimpers te krullen nádat ik mascara heb aangebracht (wel even goed laten drogen). Mijn wimpers breken hier niet sneller door af o.i.d.

En anders zou ik proberen zelf je wimpers te liften met zo’n kitje voor thuisgebruik. Dit zijn de enige twee dingen die bij mij werken…

1 like

Ik draag dus nooit nepwimpers, maar lijkt me eigenlijk wel leuk om te proberen. Ik heb het wel eens gehad en geprobeerd maar ik kreeg het gewoon niet goed op mijn oog. Wat zijn beginnersvriendelijke en redelijk geprijsde nepwimpers? Iemand een goeie tip?
Oh en niet te heftige maar gewoon mooie everyday lashes.

Fuck :sob::sob::sob: hourglass set is natuurlijk uitverkocht nu. Nou als iemand spijt heeft of het toch niet fijn vind koop ik het graag van je over. Holla at me

2 likes

Ardell whispies? Niet te groot en flexibele band vind ik. Verder vind ik vooral een goede lijm verschil maken en zorgen dat ze op maat geknipt zijn, dus niet te lang voor je oog want dan komen ze sowieso los.

Vind die wel mooi ja! Ik zie dat er een mini tube DUO lijm bij zit. Is dat goed?

Ja deze spuit elf heeft uiteraard ook de goede Hourglass deal gemist. LEUK WEER.

Shit, telaat voor die Hourglass deal :sob: mocht iemand spijt hebben van zijn aankoop dan ben ik ook geïnteresseerd!

Ja daar kan je wel goed mee plakken, vind duo wel stinken naar dode vis haha. En idd wat mhysa zegt: oefenen oefenen oefenen

Ja mij gaat het indd om de poeders!

1 like

Is er een groot verschil tussen goedkope vs. duurdere wimperkrullers? En heeft iemand een aanrader?

Ik heb nog nooit een dure wimperkruller gehad, maar ik merk wel verschil. Die van Hema vond ik fijn, die van Kruidvat niet.
Lees wel goeie dingen over die van Tweezerman :grin:

1 like

Oke ik vind zo’n lijstjes ook leuk :grin:

Make-up:
Primer: Smashbox primerizer of Too Faced hangover
Foundation: Fenty hydrating of Bourjois healthy mix
Concealer: Tarte shape tape
Poeder: Maybelline fit me
Bronzer: Nars San Juan
Blush: Diverse, vaak Colourpop frisky business of Nars lustre
Highlighter: MAC highlighter trio flash + awe
Wenkbrauwen: Essence clear browngel
Oogschaduwprimer: Milani of Fenty
Oogschaduw: Elke dag weer iets anders :see_no_evil:
Eyeliner: bruin potloodje of niks, soms Fenty flyliner voor liquid
Mascara: Covergirl exhibitionist + Maybelline lash sensational
Lippen: Flower Beauty naked blush of Charlotte Tilbury Wedding Belles (maar nu meestal niks door thuiswerk & mondmaskers)

Skincare:
Make-up remover: L’oreal duo eye make-up remover + body shop oil cleanser
Toner/tonic: Pixi glow tonic
Serum: Body shop drops of youth
Oogcreme: /
Dagcreme: Elf hydrating cream
Nachtcreme: Paula’s choice met retinol

1 like

Ik heb dit vandaag gedaan, en weer een nieuwe mascara geprobeerd ( Maybelline lash lift waterproof) en so far so good. Wimpers staan nog redelijk omhoog!

3 likes

hoe vind je de fenty hydrating foundation, zou me hem aanraden voor iemand met een droge huid?

Heb net hyaluron gelayerd met de granactive retinoid en daarna jojoba olie en mn huid is echt :ok_hand::ok_hand:

Absoluut, ik heb een extreem droge huid dus ik hydrateer extra goed als ik een wat dekkendere foundation draag. Ik combineer deze liefst met de too faced hangover primer en ik doe dunne laagjes. Zelfs BB cremes zien er bij mij droog uit dus dunne laagjes is echt key :sweat_smile:. Maar is wel voor mij een van de betere, samen met die van Bourjois, die is wat dunner van textuur en per definitie minder dekkend.

1 like